Sevgilimden ilgisiz olduğu için ayrıldım başkasından hoşlandım pişmanım?

Sevgilim aylardır sınava hazırlanıyor ve benimle ilgilenmiyor. Sınavdan sonra çok eğleneceğiz merak etme dedi ama benim tahammülüm kalmadı. Beni hep 2. plana attı. Bu durumdan çok sıkıldım ve ayrıldım. 2 ay geçti hoşlandığım birisi vardı ayrıldıktan sonra sürekli benimle ilgilendi gezdirdi dolaştırdı ama beni kullandı ve sevgilim bu konuda beni uyarmıştı dikkat et dedi ama umursamadım. Çok üzülüyorum. Benden hoşlandığını düşünüyordum beni çok iy etkiledi yanımda olmuştu o hoşlandığım kili ama sevgilim kadar kimse yanımda olmadı zor zamanımda sürekli bana destek çıktı. Ben ayrılmak istedim sımsıkı sarıldı iyi ki de bırakmadı yoksa kendimi toparlayamazdım. Sürekli bana yazdı ama ben engelledim çok bunaltmıştı dedikleri hiç umrumda değildi ve aylardır eline kalem dahi almamış. Sınava hiç çalışmamış. O kadar ay çalışıp salmış. Mezun senesiydi ben 1 yaş küçüğüm ondan bende mezuna bırakıcam ama ne bilim çok kötü oldum. 2.5 yıllık ilişkimizi bittirdim. Çok uğraştı sürekli yazdı ama ondan soğumuştum. Seni sevmiyorum dedim ve engelledim. Çok iyi bir insandı hep iyiliğini düşündü bunu yapman daha doğru olur dedi hep ama ben tam tersi yaptım her konusa sonra da hep o haklıydı. Bak canım önceden yapsan bunun için tartışmazdık derdi hep. Ne yapıcağımı bilmiyorum. Bütün sosyal medya hesaplarını kapatmış. Beni de engellemişti ama kaldırmış. En zor zamanında onu çukura attım ama çok bunalmıştım ve sadece 5dk ayırsın istedim. Sürekli ilgilenemediğinin farkındaydı ama icraat yoktu. Hep kusura bakma sevgilim ilgilenemiyorum diyordu. O canı yanarken ben hep o çocukla gezdim dolaştım eğlendim. Çok pişmanım o çok iyi birisiydi. Düşünceleriniz nelerdir?
Sevgilimden ilgisiz olduğu için ayrıldım başkasından hoşlandım pişmanım?
Cevapla