3 yıllık ilişkim yeni bitti. 3 yıl içinde çok fazla üzdüm, durduk yere konu açıp baskı kuruyordum. Şimdi de affetmiyor, ne yapamalıyım?

Arkadaşlar 3 yıldır çok güzel giden bir ilişkimiz var erkek arkadaşımla ama şu son 1 2 haftadır çok kötü davrandım baskı kurdum üstüne gittim durduk yere olay yaratıp üzdüm onu ve bana aşırı derecede kırgın ve beni istemediğini söylüyor kesinlikle olmucağımızı böyle bir hayat istemediğini söylüyor ben onu çok haklı buluyorum ama benimle konuşmak bile istemiyor kötü oluyorum diyor seni çok seviyorum ama yapamıyorum diyor böyle bir hayat istemiyorum diyor ilişkiden soğudum diyor ve ben hatamı anladım düzeltmek istiyorum sizce ne yapmalıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Nasıl affettirebilirim kendimi
3 yıllık ilişkim yeni bitti. 3 yıl içinde çok fazla üzdüm, durduk yere konu açıp baskı kuruyordum. Şimdi de affetmiyor, ne yapamalıyım?
Cevapla