Ben sanırım analiz edemiyorum olayın içinde olduğum için sizin fikirlerinize ihtiyacım var?

Ben evlendim ayrıldım 1 kızım var. Sevdiğim adamın ailesi beni kabul etmedi. Bende yoluma bakma kararı aldım fakat ayrılalı 2 yıl oldu hâlâ beni sevdiğini söylüyor çok çaresiz olduğunu belirtiyor. Ne benden geçiyor ne ailesini ikna ediyor
Ben sanırım analiz edemiyorum olayın içinde olduğum için sizin fikirlerinize ihtiyacım var?
Cevapla