Herşeyi çok fazla detaylı düşünüyorum lütfen bi çare?

Arkadaşlar günlük hayatta ne yaşarsam gece olunca çok fazla düşünüyorum üzülüyorum kızıyorum hatta nefret ediyorum çok fazla haksızlığa uğradığımı düşünüyorum özellikle eski iş yerimde çok mobinge maruz kaldım hakaretler eşşek gibi çalışmama rağmen hiç çalışmıyormuşum gibi davranıldı falan filan geçmişteki ve şu an ki yaşadığım herşeyi çok fazla kafaya takıyorum bazen çok gereksiz şeyler olmasına rağmen sürekli yanlış ve eksik yapıyomuşum gibi kendimi yetersiz görüyorum kafayı yiycem artık kurtulamıyorum sürekli yanlış yapmışım gibi her günü kendime zehir ediyorum çocukluğumdan beri böyleyim içime atıyorum hep ama artık hissedecek kadar yorgunum
Herşeyi çok fazla detaylı düşünüyorum lütfen bi çare?
Cevapla