Kafam çok karışık lütfen detaylara bakarak fikir yardımında bulunabilir misiniz?

Arkadaşlar 33 yaşındayım.. şu ana kadar iki defa üniversite sınavına girdim düşünk puan aldım.. bu yıl tekrar yks sınavını girip girmeye kararsizim.. çünkü hiç ders çalışacak kafada değilim... şöyle ki, güzellik uzmanlığı eğitimi alıp bir salonda çalışmak istiyorum fakat ondada çok fazla para istiyorlar.. güzellik uzmanlığı eğitimi 6 ayda bitecek akademik bir eğitim olacak fakat maddi yönden zorladığı için gidip gitmemek te yine çok kararsızım.. sizce hangisini yapsam bu saatten sonra daha hayat kurtarıcı olur? özellik le okuyan arkadaşlara soruyorum bu yaştan sonra üniversite sınavına girmek mantik li olur mu sizce hangisini seçmek daha mantıklı?
Kafam çok karışık lütfen detaylara bakarak fikir yardımında bulunabilir misiniz?
Cevapla