Kafam çok karışık lutfen fikirlerinizi belirtin?

2 yillik iliskim var sevgilimle aramda 6 yas var ben hemsireyim o mühendis 1 yildir onun isi konusunda soeun yasiyoruz en son 2 ay once ozelde is buldu ama sıkıntılı bi is en dusuk memurlukta bi işe basvurmustuk o geldi ama istemiyo kendine yediremiyo bunu evlilik dusunuyoduk ama bu surecte her gun kavga etmekten birbirimizden uzaklastik cevrem yas farkimiz ve meslegi yüzünden onyargili bende ister istemez etkileniyorum ve dusunuyorum siz yas ve isi sorun eder miydiniz? sevgi yok degil var ama onceki gibi degil ne yapıcağımi bilmiyorum yari yolda birakmak istemiyroum ama evlilik konusunda çok tedirginlik yasiyorum
Kafam çok karışık lutfen fikirlerinizi belirtin?
Cevapla