İlişkimde her şeyi ortak ödüyoruz, o an ben hastayken ödeyemedim diye bana iban yolladı. Bu tuhaf mı?

Birlikteliliğimiz boyunca her şeyi ortak ödedik yeri geldi ben daha fazla ödedim cebimdeki son parayı kullandım geçen gün birlikte tatlı yemeye gittik ben ödeyim sen bana ver dedi olur dedim biraz hastaydım o gün evlere dağıldık midem bulanıyor diye mesaj attım bana direkt ibanını yollamış o demese bile ben zaten gönderecektim bu kadarı tuhaf geldi ben hiçbir şekilde ödediğim şeyi istemem kimseden o ısrar etmedikçe üzerinede düşmem
İlişkimde her şeyi ortak ödüyoruz, o an ben hastayken ödeyemedim diye bana iban yolladı. Bu tuhaf mı?
Cevapla