Gittiğimiz yerler normal yerler değil. Boğaz’da pahalı balık restaurantları ya da cafeler. Ordan çıkıp valeden arabamı alırken bile hemen atlıyor ödemeye kalkarsam bağırıp çağırarak rezil ediyor beni. Elektronik sigara içiyorum onlardan almış getirmiş yurt dışından parasını verdim sigaraların. Adam öfke nöbeti geçirdi. Restaurantın ortasında. Rezil olmamak için parayı aldım tekrar. Ben senin neyinim bana bu parayı veriyorsun dedi. Üstelik maddi durumum çok iyi. Ben ne yapmalıyım? Nasıl davranmalıyım? Otopark parama kadar veren bir adama? Çok seviyorum çok aşığım çok yakışıklı ve ortalamanın üstünde meslek sahibi herkesin hayran olduğu; gittiğimiz her yerde dönüp dönüp bakılan bir adam ama ben onun bana bunları yapmasıyla eziliyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Başka fikri olan yok mu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer