Sevgilim her şeyi ödemeye çalışıyor beni fakir mi sanıyor?

Arkadaşlar ben öğrenciyim 20 yaşındayım ama varlıklı bir ailem var Türkiye’nin en pahalı özel okullarından birinde okuyorum yani bu kişi benim paramın olacağını az buçuk tahmin ediyordur. Sevgilim 30 yaşında işi gücü yerinde iyi mesleği olan biri. Şu ana kadar bana hiç hesap ödetmedi, sürekli emrivaki bir şekilde kendi ödüyor örneğin tuvalete diye kalkıp ödüyor ya da hemen hesabı isteyip ödüyor. Geçen ben hastaydım, doktora gittik. Özel hastaneydi masraflar 2000 tuttu direkt şak diye ödedi. Bir kere ertesi günü hapı kullandım ilişkimizden sonra kendim satın aldığım için 50 kere parayı göndermek istedi. Sizce neden böyle yapıyor? Öğrenci olduğum için paramın olmadığını falan mı düşünüyor? Kendimi kötü hissediyorum, ben ne yapsam bu açık kapanır?

Sevgilim her şeyi ödemeye çalışıyor beni fakir mi sanıyor?
Cevapla