İki kez buluştuk hesabı hep o ödedi. Aşırı kötü hissediyorum, rezil mi oldum?

ilkinde gizlice ödemis wcye gidiyorum diyip ikincide sınavım vardı sen otur kahve alıp geliyorum dedi hayır ben de geliym diye ısrar ettim kahve adını vermedim almasın diye sonra ısrar etti söyle çabuk sen masayı tut alıp gelirim dedi 😔 rezil olmus gibi hissediyorum utandım teşekkür ettim de duymadı gibi offff

İki kez buluştuk hesabı hep o ödedi. Aşırı kötü hissediyorum, rezil mi oldum?
Cevapla