Aşk İlişkileri Unutmak mı, özlemek mi hangisinin arasında yolculuk yapıyorsun? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Unutmak Özlemek Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Unutmak mı, özlemek mi hangisinin arasında yolculuk yapıyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı. Hiç biri.. unutacağım ya da özleyeceğim kimse ya da hiç bir şey yok 1 0 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl hiç birisi , ayrıca unutmak diye bir şey yok tabii hastalık olmadığı sürece 2 2 Yorumla Soran +1 yıl Kimisi özler kimisi unutmak ister ama 🙄 merakettimmişte +1 yıl unutmak değil hislerin bitmesini ister
Bluemoon_95 Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 92% +1 yıl Özlemek ve unutmak evresini geçtim şimdi hatırlamadığım evredeyim şükür. Başardım yani. 1 0 Yorumla
blackman3419 Takip Et Master Yaş: 44 , eic 99% +1 yıl Her 2 yolculuğu da tamamladım, yolun sonuna geldim... 1 0 Yorumla
sdkdkfkf Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Bu duygularda yolculuk yapmıyorum. Özleme bulaşmıyorum. Unutmak gibi bir derdim yok. 1 0 Yorumla
mehtaptrlll Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Hiçbirini yaşamıyorum kendime acı çektirmeyi sevmem bir şeyler hissettiğimi düşünüyorsam zaten peşinden giderdim. 2 0 Yorumla
Bilmiyom_ya Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Hiçbirini yaşamıyorum daha 1 0 Yorumla
Neveaşıkbiri Takip Et FenomenMaster Yaş: 23 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı. Özlemekk 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hiç biri.. unutacağım ya da özleyeceğim kimse ya da hiç bir şey yok
hiç birisi , ayrıca unutmak diye bir şey yok tabii hastalık olmadığı sürece
Kimisi özler kimisi unutmak ister ama 🙄
unutmak değil hislerin bitmesini ister
Özlemek ve unutmak evresini geçtim şimdi hatırlamadığım evredeyim şükür. Başardım yani.
Her 2 yolculuğu da tamamladım, yolun sonuna geldim...
Bu duygularda yolculuk yapmıyorum. Özleme bulaşmıyorum. Unutmak gibi bir derdim yok.
Hiçbirini yaşamıyorum kendime acı çektirmeyi sevmem bir şeyler hissettiğimi düşünüyorsam zaten peşinden giderdim.
Hiçbirini yaşamıyorum daha
Özlemekk
Unutmak..
Ben hedefe ulaştım😃
Yapılanı unutmamak için mücadele veriyorum.