Giden için mi daha zor kalını unutmak? Yoksa kalan için mi daha zor gideni unutmak?

Öncelikle herkese merhaba 👋👋👋
Hayat ve kader bazen çok acımasız olabiliyor iki birlik olup insanın en sevdiklerini ellerinde alabiliyorlar.

Kader her insana toz pembe yüzünü göstermez.
Bazen kader en sevdiğin insanları arkanda bırakmanı ister sen istemezsin ama mecbursun'dur bunu yapmaya. Bazende en sevdiğin insandan vazgeçmek gerekir onun mutlu olabilmesi için.
En sevdiğin insan geride bırakmak zorunda olduğunu bilmek ve hiç bir şey yapamamak.
Ne bir konuşma nede bir açıklama yapamadan için kan ağlaya ağlaya gitmek...
Gidene kınayı kalana romayı yakar mısın?
Gidene kınayı kalana roma'yı yakar mısın?
Sizce ;
Giden için mi daha zor kalını unutmak?

Yoksa kalan için mi daha zor gideni unutmak?

Daha önce böyle bir kader oyununa denk geldiniz mi?

Yorumlarınızı & Görüşlerinizi & Fikirlerinizi
Bekliyorum 😇
Giden için mi daha zor kalını unutmak? Yoksa kalan için mi daha zor gideni unutmak?
Cevapla