Sevgilimle geçen hafta tartıştık o günden beri aramıyor. ben salı günü aradım ama telefonu meşgule attı, mesaj attım cevap vermedi. ne yapmalıyım?

sizce ne yapmalıyım? ayrıldık mı ayrılmadık mı onu da bilmiyorum. hiçbir şeyime cevap vermiyor. bende salı gününden beri yazmadım. sizce amacı ne olabilir? benim sevgime çok mu güveniyor sizce?
Sevgilimle geçen hafta tartıştık o günden beri aramıyor. ben salı günü aradım ama telefonu meşgule attı, mesaj attım cevap vermedi. ne yapmalıyım?
Cevapla