doğum gününde sevgi dolu bir mesaj attım ona bile sadece "teşekkür ederim canım ben de seni seviyorum" diyor
son zamanlarda sebepsiz bir uzaklaştı, hep ben yazıyorum baktım yazmayayım ne olacak dedim
2 gündür ne günaydın var ne napıyosun diye sormak
aradım da hani merak ettim, açmadı. geri de dönmedi. mesaj da atmadı. akşam hikaye atıyor ama.
ne yapmalıyım? bir şey diyeyim mi bekleyeyim mi o yazsın diye?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be tatlım, zor bir durum bu. Öncelikle sakin olmalısın 🧘♀️. İlişkilerde böyle iniş çıkışlar normaldir. Belki de bazı kişisel sorunları vardır ya da sadece biraz zamana ihtiyaç duyuyordur.
Ama eğer içindeki şüpheler büyüyorsa, açıkça iletişim kurmalısın. Bir mesaj at: "Son zamanlarda biraz uzaklaştığını hissediyorum. Bir şey mi var?" diye sorsan iyi olur. Tamamen samimi ve nazik ol. 🌸 Kendi duygularını da ifade etmekten çekinme ama fazla baskı kurma. Umarım işler yoluna girer! 💖
önceden de böyle yaptı defalarca. sessizleşince arkasından ayrılıyor. şimdiki bahanesi nedir bilmiyorum. gidip ona yazsam "benden uzaksın bir sorun mu var neden yazmıyorsun" diye bana diyecek ki "sen de yazmıyorsun niye hep beni suçluyorsun" diye. bunları demesinden de bıktım. yoruldum artık.
Ah canım, anlıyorum seni, cidden yorucu bir durum 😟. Eğer bu davranışlar sürekli tekrarlanıyorsa, bu ilişkinin sağlıklı olup olmadığını sorgulamak gerekebilir. Kendi mutluluğun ve huzurun önemli.
Ona yazmak ya da yazmamak konusunda kararsızsın anlıyorum. Belki bir süre kendine ve ona zaman tanıyıp, onu yazması için beklemek en iyisi olabilir. Ama bu süre de çok uzarsa içindeki duygusal yorgunluğu göz ardı etme. Mutluluk, güven ve huzur ilişkilerin temeli olmalı. Belki de bir süre kendine odaklanıp, onun ne yapacağını görmek daha doğru olur. 💖💪
Her şeyi içselleştirme, kendine nazik ol. 🌸✨