Sevgilim 2 gündür yazmıyor. aradım dün açmadı. akşam storyler snapler ama bana bir mesaj yok? ne yapmalıyım bir şey demeli miyim?

doğum gününde sevgi dolu bir mesaj attım ona bile sadece "teşekkür ederim canım ben de seni seviyorum" diyor

son zamanlarda sebepsiz bir uzaklaştı, hep ben yazıyorum baktım yazmayayım ne olacak dedim

2 gündür ne günaydın var ne napıyosun diye sormak

aradım da hani merak ettim, açmadı. geri de dönmedi. mesaj da atmadı. akşam hikaye atıyor ama.

ne yapmalıyım? bir şey diyeyim mi bekleyeyim mi o yazsın diye?

Sevgilim 2 gündür yazmıyor. aradım dün açmadı. akşam storyler snapler ama bana bir mesaj yok? ne yapmalıyım bir şey demeli miyim?
Cevapla