Eşimle sorunlarımız var, işin içinden çıkamıyorum. ne yapmalıyım?

Ben kamuda memurum, eşim serbest avukat 8yillik evliyiz evlendik evleneli maddi sıkıntı yaşıyoruz. luks bu yaşantım yok, aldığım çantaya bile kavga cikartiyor. bir kere kavga doğuş tatile gittik, iki çocuğum var. tek sorunumuz kazanamaması ama kazanamadığı için her şeyden kisitliyoruz, airfryer alayım dedim yok, ne desem yön diyor. resmen sadece benim maaşla ev döndürmeye çalışıyor. ustube başına çok özensiz. yanimda gezdirmeye utanıyorum. artik gözümde değeri kalmadi, yani evin erkeği gibi hissetmiyorum. ne yapacağım bilmiyorum. cok üzgünüm nolur bir akıl verin

Eşimle sorunlarımız var, işin içinden çıkamıyorum. ne yapmalıyım?
Cevapla