1 yıllık sevgilim ilişkimiz boyunca bir kez bile bana aşık olduğunu söylemedi. Sizce aşık değil mi?

Bana hiç "bana aşığım" demedin diye sorduğumda da "ben aşık olamıyorum, kendime duvar ördüm" diyor.
"Bana aşık mısın " diye sorduğumda da "seni seviyorum" diyor. Aşk kelimesini hiç kullanmıyorum. Kendimi kötü hissediyorum. Ayrılmayı denedim ama bağlanmışım kendimi kötü hissediyorum ayrı kalınca. Diğer taraftan da bana aşık olmayan bir adamla beraberim. Bu çok koyuyor. Ne yapmalıyım, nasıl bir yol izlemeliyim? Ne düşünüyorsunuz? Bu durum si. zin başınıza gelse ne yapardınız?

1 yıllık sevgilim ilişkimiz boyunca bir kez bile bana aşık olduğunu söylemedi. Sizce aşık değil mi?
Cevapla