1,5 yıldır çıkıyoruz fakat bana bir kere bile seni seviyorum demedi, acep neden ??

Öncelikle arkadaşlar olaylar biraz karışık , benim elim yüzüm düzgün yakışıklı birisiym çapkında değilm, ve inanın beni asla bırakmıyacağını biliyorum harbi adamim yani ilk kez tanıdım öylesini, fakat sevgilim 3 yıl önce trafik kazasında eski sevgilisini kaybetmiş, onun yüzünden ölmüş ( kendini suçlu tutuyor ) arabayı süren sevgilimmiş. Arkadaşları felan bana anlatıyor arada durumu, zaten böyle bir olay olduğunu bile arkadaşlarından öğrenmiştim çıkmaya başladığımızda. Kendisine ne zaman sorsam susuyor bu konu hakkında kimseyle konuşmuyormuş.. Fakat bu bana şuana kadar hiç seni seviyorum demedi, bende 1,5 yıldır eski sevgilisini kaybettiği için bağlantı kuruyordum hep. Fakat biraz sinirlenmeye başladım doğrusu, var mıböyle akıllıca yorumlaya bilecek birisi neden demiyor ? Ve tekrar sölüyorum beni asla bırakacak birisi değil.

Trafik kazasından bu yana çok değişti, baya baya değişti hemde.. Ve acayip vicdan azabı çekiyor belli oluyor her halinden.. Hiç unutamadı unutmayacak gibide duruyor.. Dediğim gibi benide asla bırakmayacak birisi, şimdi sizlere soruyorum napmalıyım ? Neden hiç seni seviyorum demedii.. Lütfen mantıklı cevaplar yaparsanız sevinirim forumu uzun süredi takip ediyorum yorumları beğendiğim için buraya açıyorum.
1,5 yıldır çıkıyoruz fakat bana bir kere bile seni seviyorum demedi, acep neden ??
Cevapla