1,5 yıldır çıkıyoruz fakat bana bir kere bile seni seviyorum demedi.

Şimdi arkadaşlar olaylar biraz karışık , çocuk eli yüzü düzgün yakışıklı birisi çapkında değil ve inanın beni asla bırakmıyacağını biliyorum harbi adam yani ilk kez tanıdım öylesini, fakat sevgilim 3 yıl önce trafik kazasında eski sevgilisini kaybetmiş, onun yüzünden ölmüş ( kendini suçlu tutuyor ) arabayı süren sevgilimmiş. Arkadaşları felan bana anlatıyor arada durumu, zaten böyle bir olay olduğunu bile arkadaşlarından öğrenmiştim çıkmaya başladığımızda. Kendisine ne zaman sorsam susuyor bu konu hakkında kimseyle konuşmuyormuş.. Fakat bu bana şuana kadar hiç seni seviyorum demedi, bende 1,5 yıldır eski sevgilisini kaybettiği için bağlantı kuruyordum hep. Fakat biraz sinirlenmeye başladım doğrusu, varmı böyle akıllıca yorumlaya bilecek birisi neden demiyor ? Ve tekrar sölüyorum beni asla bırakacak birisi değil.
1,5 yıldır çıkıyoruz fakat bana bir kere bile seni seviyorum demedi.
Cevapla