1 yıldır sevgiliyiz, bana tel toka bile almadı. Beni sevmiyor mu?

1 yıldır beraberiz özel günler dahil ufacık tel tokası bile almadı.. oysa ben özel günleri asla aksatmam alırım hediyesini özel gün bile olmasa içimden gelir alırım.. bazen şey düşünüyorum uzak mesafe ilişkisi olduğu için yanıma geldiğinde masraf yapıyordur ondandır diye ama belli aralıklarda geliyor bazen 8 ay buluyor gelmesi o zamana kadar ufacık bir şey alıp saklayamamış mı keza geldiği zamanlar bile ben ona destek çıkıyorum.. bir kaç kere deniz yıldızlı toka alması için zarf attım fakat tık çıkmadı.. bi ara şey dedim fotoğraflarımızı çıkart odana led ışıkla süsleyip as dedim bunu yapsaydı çok mutlu olurdum illa asmasına gerek yoktu bi kutunun içine koyup saklasa yine çok mutlu olurdum fakat bu tür şeyleri sevmediğini söyledi. nedense bu tür romantikleri, jestleri bana yapmıyor , ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?

1 yıldır sevgiliyiz, bana tel toka bile almadı. Beni sevmiyor mu?
Cevapla