4 senedir birlikteyiz, doğum günümü bir kere bile yüz yüze kutlamadı. Sevilmiyor muyum?

4 senedir birlikte olduğum adam var. Bir kere bile doğum günümü yüz yüze kutlamadi. Sadece mesajla. Ya da öyle çiçek alma huyu felan da yok. Acaba sevilmiyo muyum?

4 senedir birlikteyiz, doğum günümü bir kere bile yüz yüze kutlamadı. Sevilmiyor muyum?
Cevapla