Yaklaşık bir yıldır beraberiz ama beni tanımaya çalışmıyor doğum günümu faceden öğrenmiş hic seni seviyorum demiyo?

sevdiğini soylemiyor romantik degil guzel sozler soylemiyor ama ıyi biri beni neden tanimaya calismiyorsun dedim yaşayarak ogrenme taraftariyim diyor neden sevdigini söylemiyorsun dedim söyleyemiyorum ben sevmesem seninle isim olmazdı diyor bu arada yurt dışında çalışıyor uzak ilişkisi ama geldiğinde görüşüyoruz

Yaklaşık bir yıldır beraberiz ama beni tanımaya çalışmıyor doğum günümu faceden öğrenmiş hic seni seviyorum demiyo?
Cevapla