5 aydır birlikte olduğum sevgilim beni hiç kıskanmıyor sahiplenmiyor, öpmüyor. Sizce beni sevmiyor mu?

5 aydır çıkıyoruz arkadaslar yemin ederim kıskandırmak icin elimden geleni yapiyorum. Erkek Arkadaslarima fotograflarima yorumyaptiriyorum görsün diye. Tik yok adamda hicbişey demiyo. Mesela bir erkek arkadaşım çağırdı beni rakı balıka bunu ona söyledim hatta baska kimseyi çağırmamıs dedim oda bir tuhaf bir kahveye cagırıyo bir rakı balıka dedi. O derece yani kıskanmıyo. Ayrica bes aydir cıkıyoruz öpmedi bile beni. Yani öpüşmedik. insan sevdiği adama çekim hissediyo yakın olmak istiyorum. Ki normal insanlarda böyle yapar yakın olmak istersin. El ele bile gezmiyoduk daha gecen gun ben elini tuttum. Arkadaslarim gay mi falan diyo o böle yaklasmayınca cünkü öyle dindar biride değil ailesi cok zengin modernler falan. Sizce ne durum :(
5 aydır birlikte olduğum sevgilim beni hiç kıskanmıyor sahiplenmiyor, öpmüyor. Sizce beni sevmiyor mu?
Cevapla