AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
107Cevap
Kıyamam sana kuzum. Peki neler yaşadınız? Neden terk etti? Bir sebep söylemedi mi? Ona göre yorum yapacağım..
Birkaç yorum okudum. Anladığım kadarıyla eskiden çıktığın biridir.
O zaman yorumumu yapıyorum knk:
10 senedir neredeyse aynı kişi kalmışsındır, onu şaşırtmamış kendine başka şeyler katmamışsındır. Hem dış görünüş hem de kişilik olarak...
Erkekler biraz heyecan sever, farklılık sever, geleceğe dair hayaller kurmak ister.. Kaybetme korkusunu bile hiç yaşatmamıssın ona.. Duz manita gibi takılmışsın yıllarca Seninle evlenince yaşayacağı sıkıcı hayatı istememiştir. Senden umudu kesmiştir.
Onu hala çok seviyor ve onu geri kazanmak istiyorsan onu geri almaya çalışma. Boşuna yorulursun. Bu ilişkiden daha hayır geleceğini sanmıyorum.
Onun yerine düzenli spor yap, giyim kuşamını değiştir, her zaman sade ve şık şeyler tercih et. Hafif makyaj yap. Kitap oku. Kendine zaman ayır. Umursamaz ol. Biri sana yeşil ışık yaktığında hemen ona tutulma. Hayatına kaybettiğinden daha değerli biri girer.
Sanırım gerçekleri yazdığım için benim yorumuma bir yorum yapmamışsın. Basitlik dediğin budur işte. Saygısız. Böyle paylaşım yapanlara acımayacaksın, ne halin varsa gör diyeceksin. Düz insan.
Böylesine basit bir insan olduğun için seni terk etmiş işte. Ve sana asla dönmeyecek. Bildirimleri de kapatıyorum.
Insana bağlı ve bağımlı olmadan yaşamayı öğrenmen gerektiğini anlayacak kadar büyüdün işte
aslında bağlı falan değilim knk sadece üzüntümü yaşıyorum şu an
Bağını kopariyorsun insandan yavaş yavaş...
İyi bir şey bu poncik
Ona anlam yüklemeyi kesersen gözünde sıradan bir insana dönüşüyo dene ve takma kafaya geçer
tavsiyen için saol knk
Önce pesinden kosuyorlar elinde edince basıyorlar tekmeyi klasik erkooo
O değilde neden 10 yıl peşinde koşturmuş onu anlamadım
arkadaşlar ben zorla koşturmadım ayrıca zaten çıkıyorduk
Sen ve gözyaşlarının kıymetini bil çünkü bilen insan böyle birinin arkasından ağlamaz.
valla knk ben böyle bir insan değilim normalde
Hırs yapmış gecmis gunlerin acisini cikarmis. Zaten Karakteri olan bir insan 10 yıl kendisine deger vermeyen birinin pesinden kosmaz. Zorla guzellik olmaz.
zaten çıkıyorduk knk
Sen seni terketme yeter. İnsanlar gelip gidebilir. Allah korumuştur belki. Devam.
saol yorumun için
Sen daha çok KS 'ye gözlerimi nasıl gösterebilirim sorusu sormuşsun ama neyse 😂
Bir gün sevecek daha iyi birisini bulduğun zaman iyi ki bitti diyeceksin. Ama şimdi içinden geldiği gibi ağla acını içinde büyütme.
yapcak bişey yok knk
ne ağlıyorsun bacım ya ala ala güzel kardeşim o kusura bakma siklemiceksin sen bir kadınsın kendine gel oyuncak değil ayrildim diye ağlama kafanı dik tut ve gogususunu ger herkes için ağlarsan hayat katlanılmaz olr bir erkek uğruna ağlamayı birak
saol knk tavsiyen için kendime gelmeye çalışıyorum artık
On sene neden bekledin bir şans için, on sene daha iyisini bekledin bulamayınca şans verdin iyi olmuş
beklemedim knk zaten eski erkek arkadaşım
Gel telafi edelim geçen gunleri geriye bakma yapım Firuze
Nasip degilmis bu kadar aglamaya ne gerek var gorende 10 yillik evliligin coluk cocukla ortada sokakta kaldin, alt tarafi sevgililik degil mi bu bugun biri yarin baskasi...
Ya erkekleri bu kadar ciddiye alma bacım. Hayatına devam et
10 sene önce ilk elinde kraker ile kovalıyordu heralde
10 sene peşinden koşunca senin ulaşılmaz olduğunu düşündü ama elde edince öyle olmadığınida gördü bu ona yaşamadan çok değer verilmeyeceğini sana da insanları peşinde kosturmamani öğretmesi için iyi bir ders olmuş
knk biz eskiden çıkıyorduk zaten yaşım nedeniyle kendisi ayrılmak durumunda kalmıştı ben ondan ayrılmadım hatta benden ayrılmayacağına söz ver dedi ben tuttum hep sözlerimi :(
2 haftada unutursun şimdilik senin için normal bu durum
bakalım knk
Takma salla gitsin
ben 10 senede baba mı unuturum a*mın* koyim :D
Canım öncelikle bu hislerinin normal olduğunu bilmelisin. Daha çok yeni olduğu için kendine zaman tanı. Ağla içini dök ama pişman olma eğer şans vermeseydin hep içinde kalacaktı bu tecrübe olmuş gibi düşün.
knk ben birden fazla şans verdim bide olan bana oldu ya
Kiyamam /: uzulme
deniyorum knk
Gözlerin çok tatlı yaaa
saol knk
boş ver salla gitsin kardeşim seni sadece kafaya taktiği için 10 sene peşinde gelmiştir sevdiği için değil eline alınca da birakmis muhtemelen nefret amaçlı bir eylem
zaten önceden de çıktık knk
10 sene peşinden koşarsa sıkılır tabi 11. çıkmamış doğal olarak
zaten çıkıyorduk knk
Sabredemiyorsa psikatriye gitmelisin ilaçda kullanmak zorunda değilsin istemessin
Kendi sevdiğin şeyleri yap dışarı çık gez hava al eğlen mutlu ol kitap oku kafani dağıtacak şeyler yap
aynen knk sevdiğim şeylere odaklanıcam
Neden 11 sene kosmadi diye mi agliyorsun. ddd
Kopek mi bu bacim peşinden kosturuyon. Tabi ki sıkılıp gider
yok çıkıyorduk zaten
Güzelim kızı üzmüşler yazık ya
napalım knk
Denmez
Bizde yasadık biraz süründükten sonra geçiyor merak etme
doğrudur knk
10 yılın acısını almış 😏 insanoğlu böyle ulaşamadığı her zaman çekicidir
zaten çıkıyorduk knk eski erkek arkadaşım
Gözler süper
saol knk
1 haftaya o ilk ağırlık kaybolur, sonra unutursun
Değmez yazık o gözlere
saol knk
ıssız adam tipleri ezik işte
öyle sanırım knk
Güzel gözlerine yazık s et aşkı
eyvallah knk
Böyle biriisi için canını sıkma değmez
eyvallah knk
Bırak o güzel gözlerine yazık
eyvallah knk
boş ver hayat kısa.
öyle knk biraz sevdiğim şeylere odaklanıcam
Daha iyileri çıkar karşına inan bana. Yorma güzel gözlerini değmez
10 sene nası pesinde kosuyo a. w kör mül
knk biz eskiden çıkıyorduk zaten yaşım nedeniyle kendisi ayrılmak durumunda kalmıştı ben ondan ayrılmadım hatta benden ayrılmayacağına söz ver dedi ben tuttum hep sözlerimi :(
Yeni bir cüzdan bul askm niye bir cüzdan için ağlıyorsun?
ne cüzdanı knk durumu yoktu ona rağmen sevdim benim durumum iyi
İşte onu diyorum sevmeyeceksin erkekler değersizdir kadınlar her zaman daha yüksektir
Kaç gün sevgili olarak kaldınız?
şöyle biz eskiden de çıktık yaşım nedeniyle ( o zamanki ) o benden ayrıldı bir buçuk senedir çıkıyorduk
gözlerin şişmiş buz koy
tamam knk
10 senenin intikamı ağır olur.
eskiden çıkıyorduk zaten knk
Peşinde koşmaktan bıkmış. Neyse kolay değil. Evlenip ayrılmak gibi. Olağanüstü bir durum söz konusu. Mesela cinsel tercihi değişmiş olabilir
zaten evlencektik knk bikaç gün bekleyemedi beni kastı ben de sağlık açısından rahatsızlandım
Film hikayesi gibi.
takma kafana, başka şeyler düşün, arkadaşlarına gez dolar.
saol tavsiyen için knk
Psikopat mı o? 10 sene nedir?
kendisi zaten eski erkek arkadaşım
boş ver, emin ol senin için daha iyisi olmuş
inş hevesini almamıştır
aldı da yükseleni akrep knk yetmez ona
ne kadar süre birlikte oldunuz? ve cidden sen kaç yaşındasın..
nasıl oldun iyi misin? ağlama artık.
26 yaşındayım knk oldukya bayaa
bana takip atsana kank
bide ilkim oldu de düşüp bayılayım
bu kadar zor olmamalıydı
Foto koymada ki amaç neydi ki?
öyle modum knk
Guzel degilsin ondandir
göreceli kavramlar onun tipini görsen
10 sene niye peşinden koşturdun
zaten çıkıyorduk knk
Soğan kes ve ağlamanın suçunu ona at.
:D :D
Unutulur gider fazla kafanı yorma 😂
deniyorum knk
boş ver ağlama giden gitmistir
napalım knk
Knk asfaltı dok rahat yol alsin
ders cikarip yoluna bakmalisin
deniyorum saol knk
1 gün değildir o ablacım
Hirs yapmis seni elde edincede amaci kalmamis
Erkek bu, normal. Hepsi aynı.
Çok üzücü bir durum gerçekten konusalimmi biraz
Daha iyisi çıkar karşıma de ağlama
Acıyacak ama zamanla geçecek
bakalım knk
Neden o kadar koşturttun
eskiden de çıkmıştık knk
boş ver ilaç kullanma
elinden oyuncağı alınmış kızlar gibisin
:D :D
Soğan doğra🥲
:D :D
Gülüşünü sevsinler🤗 İnadına her zaman böyle gül işte, çünkü budur insanı ayakta tutan şey😉