Sevgilim beni her yerden engelledi ve ayrıldı. 3 gündür ağlıyorum. Ne yapacağım ben?

3 gün önce sevgilimle buluştum. Kardeşi ile gelmişti buluşmaya. İsmini bilmiyordum zaten sevgilimle 2 haftalık ilişkim vardı. Çok fazla tanımamıştık birbirimizi. Benim yaşım 31, kızın yaşı 23, çocuğun yaşı 11 miş. Çocuğa ismini sordum. Osman dedi. Ben de Osman osuruğuma düşman dedim. Ve kahkaha attım gözlerimden yaşlar geldi gülmekten. Onlar birden yanımdan kalkıp gittiler. Neye uğradığımı şaşırdım. Onlar da benim gibi kahkahalar atacaklar sandım. O gün bugündür benimle konuşmuyor. Üstelik engelledi beni ve ayrıldı benden. Ne yapacağım ben? 😭😭😭😭

Sevgilim beni her yerden engelledi ve ayrıldı. 3 gündür ağlıyorum. Ne yapacağım ben?
Cevapla