AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
126Cevap
senin adına çok üzüldüm ama boşandığın zaman daha mı iyi olacak. bunun similasyonunu kafanda yapmalısın
Gecinmek cok cok zor ama huzur paha bicilemez. 3 senelik evliligimi gecen sene bitirdim, basta cok zorlandim bazen pisman oldum agladim ama Şu an iyi ki diyorum
Zorlu bir süreç olacak evet
Olmazsın biz kadınlar doğuştan güçlüyüz herseyin üstesinden gelirsiniz zorluk çekersiniz bi dönem ama atlatırsınız
Asla pişman olmassin hatta kendinle gurur duyarsın, Çocuklarını ve kendini kurtrariyosun:)
İnşallah canım benim inşallah 🥺
Bir kadın olarak her zaman arkasındayım, kararından vaz geçme
Allah yardımcın olsun ama bir yolu yokmu iyi düşündün mü
Defalarca bu noktaya geldik her yolu denedik
Üzüldüm anlatmak istersen dinlerim seni
Anlatacak dermanım yok inan ki sağolasın
Sende sağol üzülme her şey olacağına varır hayat herşeye rağmen güzeldir unutma
Bu adamla cebelleşmekten hiç bi güzelliğini göremiyorum hayatın
Gizli olmasan keşke
Dinlemek istiyorum seni
Pişman olacağını sanmıyorum ama iyi düşünmen gerekli ben ayrılalı cok oldu
, benim de cocuklar var cocukalr baski ve sidet dolu ortamda buyumesin diye ayrildik
18 yılım baskı ve şiddetle geçti
Ben ki oule diyildi ben asla sidet uygulamam bi bayana hele hiç ama işte olmayınca omuyo
Hemde hamile ve lohusa iken
Benim farklı acik yerde söylemek istemiyorum sebebini ama haklıydım ayrilmakta
Çocuklar için yapmalısın bunu kendin için yapamıyorsan bile kavga li ortamda büyüyen çocuklar ileride sorunlu oluyor
Evet oğlum 14 yaşında ve şu an psikolojik olarak bitik
Bence bunu kendin için olmasada onair için yapmalisin
Ama bazı şeyleride göze alman gerekli
Zor dönemden den geciceksin haberin olsun
Yapacak bir şey yok onuda atlatırız her karanlığın bir sabahı vardır elbet
Öyle olsa keşke ama. inan öyle olmuyor
Bi bayan için gerçekten zor
Ailem yanımda yalnız değilim
Bak bu iyi buna sevindim
Boşanırsan tekrardan mutlugu bulman zor hayatını hep tek geçirmek zorunda kalabilirsin
adamlık az
sizdede öok dövüş arzısu
sende aksüt üm deme
Şiddetli geçimsizlik dedim farkındaysan
bizşmki de tedi bizi
dedim kısmetin velki buraua kadar mış
boşalnmak istiyordu
sesi kesildi
sizde yaşlar kaç
düzelme yokmu
Oğlanla konuşmuş oğlum son kez benim için şans ver diyo
oğlunu dinle walla
sıkıntı olursa bana danış..
hemen bitirme
Sonradan ayrılmadığına pişman olmayasın doğru kararıda vermişsiniz..
Umarım mutlu olursun ayrıca pişman olacağını sanmıyorum
Pişman olursun yüksek ihtimal ama neden daha once bosanmadigin icin olursun
evet boşanma normal ve olmalı senin açından ama artık hayatta bi garipleşti geçim kalma yaşama neresi olacak?
Allah yardimcin olsun 3 cocuk ve zor bir hayat seni bekliyor
Farkındayım 🥺
Bilakis hayatın ve çocukların kurtulur. Yalnız annelere devlet veya okullar yardım eder. Eşinden de söke söke ev veya kira bedeli ve nafaka alırsın.
annem, babamdan yeni bosandi ayni sebepten. Eger 3 cocugunun da velayeti sende olursa nafaka alabilirsiniz. Anlasmali bosanirsaniz eger bosanma olduktan sonra zor geciniyoruz biz diyip nafaka arttirim davasi da acabilirsiniz. Avukatiniz varsa eger ona da sorabilirsiniz. Anlasmali bosanmada neler alabiliriz diye. Ev, esyalar, (varsa eger) araba vs. Gecinmek cidden cok zor. Egitim masraflari. Ozellikle de kiralar cidden cok artti. Allah yardimciniz olsun.
Keşke böyle bir şey olmasa ama yürümeyen bir şeyi yürütmeye çalışmak daha acı verir...
Burdakilere bakma sen, sakinleşip ikiniz de konuşun konuşmak iyidir elbet orta yol bulunur acele etme, at kafandan o düşünceyi, hele ki seviyorsan
Çiçeklerle geldi kapıma çocuklar anne son bir şans daha ver diyorlar
Vazgeç sen bu boşanma düşüncesinden , hatta tehdit eder gibi olmadan herşeyi açık net konuşun birbirinizi anlama yoluna gidin , bir nevi devamlı uzlaşı diyelim, daha sonra ikiniz de çok pişman olursunuz , tavırlarınla ezici davranmamanı tavsiye edebilirim, bekara karı boşamak kolay derler burdakilere aldanma asla , eşine yuvana bak , ikiniz dr gururdan uzak durun kariılıklı yapıcı eleştiriyle her şey çözülücektir, sabır ve dua en önemlisi unutmadan her şey iyi olur , sen yoluna yuvana çocuklarına bak , daha çok sorumluluk sen de , yuvayı yapan dişi kuştur diyelim kafandan at bu düşünceyi, mutluluklar dilerim ailecek
Teşekkür ederim yapıcı görüşlerin için geçirdiğimiz 18 yılın ve çocuklarımın hatrına yuvamıza bir şans daha verdik.
Boşanmazsan pişman olursun 3 çocuk zor tabi ama şiddetli geçimsizlik kötü yaa. Allah kolaylık versin
maalesef günümüz şartlarında pişman olmamak mümkün değil
Ablacım rızkı veren Allahtır bir şekilde halledersin olmadı küçük bir yere taşınırsın geçimin kolay olur ama nolursa olsun boşan kendibe yapacağın en büyük iyilik olur
21 yıllık evli biri olarak seni tebrik ediyorum bu kararı verebilmem bile başlı başınca bir başarı
Her gün mutsuz olmaktansa birkaç ay mutsuz ol kendine gel durumu toparla ve hayatına bak.
Hemen SED yardımına başvuru yapın e-devletten. Huzurla çalışabileceğiniz bir işe girene kadar sizi idare etsin. Asla pişman olmazsınız. Katlandıkça kanser olursunuz sadece. Allah korusun.
Devlet çok büyük yardımlar yapiyo boşanan kadınlara karşı önce onları bı araştır olmadı bı bilgisayar kursuna gidip ders alarak bı yerde calisabilirsin Allah yardımcın olsun 🙏
Kendinize hayat kurabilecek işiniz , geliriniz varsa boşanmak gayet normal..
Bugüne dek neden bekledin diye sorsam incitmiş olur muyum?
Geçimsizlikten dolayıysa pişman olcağını sanmıyorum. Aksine rahatlarsın bence
yalnız yaşar isen maddiyat ve ihtiyaçlar ve zevklerden mahrum olursun
İşin zor ama boşan huzurun yoksa ben boşanmadım çekiyorum
kadınların evlenince yil geçtikçe yaşadığı olaylar sözlü ya da fiziksel şiddet geçim derdi ya da aldatılma... hani zaten boşanmayan da bunlara bi şekilde tamah ediyor bence
Ablacim ben 19’uma yeni girdim ve sunu soylemeliyim ki cok firtinali bir cocukluk gecirdim. Babam sinir hastasi ve alkolikti annem aman adimiz cikmasin diye diye bosanmayi erteledi. Olmeden cehennemi gordum yasadim. Bosanirsak cocugumun psikolojisi bozulur olarak dusunme bosanmazsan daha cok bozulur, kendimden biliyorum..
Yapacak bir şey yok, eminim bir çok hak vermişsindir ona
Mutsuz geçimsiz bir hayatla devam etmektense huzur daha önemlidir her zaman için..
bence haklısın. dayanılır gibi değil. ama sonrasında ne yapacaksın?
Evliligin amaci zaten huzur mutluluk. Eger gecimsizlik varsa ve ileri derecedeyse siddet varya ne onemi kaliyor ki? Omrunden omur gidiyor Allah yardim etsin🤲 yasayan sensin bunu en iyi sen bilirsin.
Senın için hayırlısı ne ise o olsun boşanan her insan hayatına devam edebılıyor
Pişman olmazsin sadece biraz zorluk cekersin kocani cekmekten daha iyidir
Bizde 3 kardeşiz annemde buyüzden babamdan ayrıldı 10 sene önce ilk başlarda annemin ailesiyle yaşadık 3-4 sene annem para biriktirdi çalıştı hep kendi evimize çıktık Şu an gayet iyiyiz korkma yaparsın ablam 🥹🫶🏻✨
Öyle tipleri seviyorsunuz. Sonra ağlıyorsunuz. Merak etme bir süre uzaklaş yine eninde sonunda aşık olursun gibi düşünüyorum.
Allah kolaylık ve sabır versin bu neslin çocukları dahada kötü olacak
Ne yapacaksın bu saatten sonra peki mesleğin de yok? Ne yapmayı düşünüyorsun daha doğrusu nasıl bir işte çalışacaksın?
Ben de 3 yıl evli kaldığım kişi öfke problemi var diye ayrıldım ama Allaha şükür hiç de pişman değilim.
pişman olmasın da, hayatın getireceği diğer olumsuzluklara nasıl karşı koyacaksın o önemli. kendini hazır hissediyorsan her şeyi başarabilirsin
18 yıldan sonra zorlanacaksın ve üçtane de çocuk var
Abla kaykamın yanına git bulunduğun ve kadın şeyleri var onlarla irtibata geç onlar sana yardımcı olur 😊 nolursun üzme her şey güzel olcak
Hayat şartları maalesef herkesi kötü etikledi, sinir hastalığı sana zarar verecek ölçüdeyse boşanmada kurtuluş olmayabilir.
Bundan sonra o kadar huzurlu bir hayat sizi bekliyor. Tazminat ve nafakayla çok güzel geçinirsiniz. Rabbim çocuklarınızla mükemmel bir hayat nasip etsin inşallah size
Hayır pişman olmasın ayrıl gitsin zatən şiddetili geçimsizlikden bahsediyosun şimdiye kadar durman kabahet
İnanın her evde olan bi durum bu.
35 yıllık ailem bile bu durumda
Neden tatlı tatlı yaşamak varken bu kavga gürültü
Eskiden yokluktu huzur vardı. Şimdi bolluk var huzur yok. Teknoloji ev içi huzursuzluğa sebep oldu kimse eskisi gibi rahat tatlı değil. Keşke dediğiniz gibi mümkün olsa sırf evlensem eşimi üzerim ters şey yaparım diye 29 yaşına geldim hala bekarım ailemde yaşadıklarımı yaşatma korkusu olduğu için.
Benim annem babam arasında da aşırı büyük bir geçimsizlik vardi olan gerçekten kardeşimle benim psikolojimize oldu. 3 çocuğunun iyiliği için bile ayrilman gerekir
Demekki küfürü yemem hoşunuza gidiyor degilmi onca sözlere rahmenn tamm ozaman
Ciddi bir sorun yoksa lütfen yuvanızı yıkmayın ahir zamandayız ne yazıkki boşanmalar arttı
Gecinemiyorlar neden birlikte yaşasınlar
Sana söylemedim kendisi yaşıyo sonuçta bu evliliği biz sadece okuduğumuz kadar biliyoruz
Cehalet kokan cevaplar
Gaz vermem lazımdı boşan diye demi? Siz neyin kafasını yaşıyorsunuz acaba? Hasta mısnız? Boşanmak marifet mi ya da ciddi bir sebep yokken? Ruh hastaları
Gecinemiyoruz diyor adam hasta diyor geçerli bir sebep değil mi sence?
Daha ne olmalı kadını dövsun ya da öldürsün mu boşanması icin
Ben ne demişim arkdaşım?
Ciddi bir sebep yoksa demişim desteklemedim kocasını yani?
Evlilik marifet değil siz bunu anlayın önce. Hayatını neden zindana çevirsin ki kadın boşanmicam diye
Siz niye bu kadar çok biliyorsunuz?
senin gibi cahillere tek kelime söylemeye değmez önce konuşmayı tartısmayi öğren.
Hahahaha sen önce okuduğunu anla hadi canım 😌
insan ilk önce kendi için yaşamalı sen yoksan hiçbirşeyin önemi kalmıyor ne çocuk ne büyükler ne mal hepsi yalan
mutsuzsan boşan insanoğlu herşeyi başarır
Ömrünü onun için boşa harcadığını ilerde fark edince daha çok pişman olmaz mısın
Ailen destek çıkar mı ayrılırsan? Ve çocuklarının yaşları kaç?
boşan tabii ki böyle insanlara değer veriyorsunuz bi tarafları kalkıyor. illallah geldi o tip insanlardan. ne hali varsa görsün. çocuklarını gösterme bile ona. onun gibi babadan hayır gelmez.
Hayır, olması gereken neyse olsun
Ablam zararın neresinden dönsen kâr kârdır. İlk başlarda biraz bocayalacaksın ama sonra oh be diyeceksin 🙏 Evlatlarının daha iyi yerlerde, daha güçlü bir insan olması için boşan.
Şiddetli geçimsizlik varsa ilk kavga da terk etmemiş olman çok büyük bir hata hiç mi kocan dışında ailen akraban Yok
Şans vermeden pes etme tabi şans verdiysen de hayata bir kere geliyoruz sonuçta en doğru karar yine senin aldığın karar
Hem sizin hem de cocuklariniz icin dogru bir karar bence. Boyle bir babayla buyumek onlara daha buyuk zarar olur.