• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Şiddetli geçimsizlikten dolayı boşanıyorum, pişman olur muyum? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1425
Yapay Zekaya Sor
Şiddetli geçimsizlikten dolayı boşanıyorum, pişman olur muyum?
Cevapla
Çocuk Soruları Evlilik Soruları Pahalı Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
39 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

116

Cevap

126

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • JoeGoIdberg
    JoeGoIdberg Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 87%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    senin adına çok üzüldüm ama boşandığın zaman daha mı iyi olacak. bunun similasyonunu kafanda yapmalısın

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Gecinmek cok cok zor ama huzur paha bicilemez. 3 senelik evliligimi gecen sene bitirdim, basta cok zorlandim bazen pisman oldum agladim ama Şu an iyi ki diyorum

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zorlu bir süreç olacak evet

      Yorumla
  • Misakisaki
    Misakisaki Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 96%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Olmazsın biz kadınlar doğuştan güçlüyüz herseyin üstesinden gelirsiniz zorluk çekersiniz bi dönem ama atlatırsınız

    0
    0 Yorumla
  • Alisaa07
    Alisaa07 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 510 cevap paylaştı.

    Asla pişman olmassin hatta kendinle gurur duyarsın, Çocuklarını ve kendini kurtrariyosun:)

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah canım benim inşallah 🥺

      Yorumla
    • Alisaa07
      Alisaa07
      +1 yıl

      Bir kadın olarak her zaman arkasındayım, kararından vaz geçme

      Yorumla
  • zzzaaafffeeerrr
    zzzaaafffeeerrr Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl

    Allah yardımcın olsun ama bir yolu yokmu iyi düşündün mü

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Defalarca bu noktaya geldik her yolu denedik

      Yorumla
    • zzzaaafffeeerrr
      zzzaaafffeeerrr
      +1 yıl

      Üzüldüm anlatmak istersen dinlerim seni

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anlatacak dermanım yok inan ki sağolasın

      Yorumla
    • zzzaaafffeeerrr
      zzzaaafffeeerrr
      +1 yıl

      Sende sağol üzülme her şey olacağına varır hayat herşeye rağmen güzeldir unutma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu adamla cebelleşmekten hiç bi güzelliğini göremiyorum hayatın

      Yorumla
    • zzzaaafffeeerrr
      zzzaaafffeeerrr
      +1 yıl

      Gizli olmasan keşke

      Yorumla
    • zzzaaafffeeerrr
      zzzaaafffeeerrr
      +1 yıl

      Dinlemek istiyorum seni

      Yorumla
  • Ercan3737
    Ercan3737 Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl

    Pişman olacağını sanmıyorum ama iyi düşünmen gerekli ben ayrılalı cok oldu

    0
    16 Yorumla
    • Ercan3737
      Ercan3737
      +1 yıl

      , benim de cocuklar var cocukalr baski ve sidet dolu ortamda buyumesin diye ayrildik

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      18 yılım baskı ve şiddetle geçti

      Yorumla
    • Ercan3737
      Ercan3737
      +1 yıl

      Ben ki oule diyildi ben asla sidet uygulamam bi bayana hele hiç ama işte olmayınca omuyo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hemde hamile ve lohusa iken

      Yorumla
    • Ercan3737
      Ercan3737
      +1 yıl

      Benim farklı acik yerde söylemek istemiyorum sebebini ama haklıydım ayrilmakta

      Yorumla
    • Ercan3737
      Ercan3737
      +1 yıl

      Çocuklar için yapmalısın bunu kendin için yapamıyorsan bile kavga li ortamda büyüyen çocuklar ileride sorunlu oluyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet oğlum 14 yaşında ve şu an psikolojik olarak bitik

      Yorumla
    • Ercan3737
      Ercan3737
      +1 yıl

      Bence bunu kendin için olmasada onair için yapmalisin

      Yorumla
    • Ercan3737
      Ercan3737
      +1 yıl

      Ama bazı şeyleride göze alman gerekli

      Yorumla
    • Ercan3737
      Ercan3737
      +1 yıl

      Zor dönemden den geciceksin haberin olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yapacak bir şey yok onuda atlatırız her karanlığın bir sabahı vardır elbet

      Yorumla
    • Ercan3737
      Ercan3737
      +1 yıl

      Öyle olsa keşke ama. inan öyle olmuyor

      Yorumla
    • Ercan3737
      Ercan3737
      +1 yıl

      Bi bayan için gerçekten zor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ailem yanımda yalnız değilim

      Yorumla
    • Ercan3737
      Ercan3737
      +1 yıl

      Bak bu iyi buna sevindim

      Yorumla
    • Ercan3737
      Ercan3737
      +1 yıl

      Boşanırsan tekrardan mutlugu bulman zor hayatını hep tek geçirmek zorunda kalabilirsin

      Yorumla
  • Jackhans80
    Jackhans80 Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 96%
    +1 yıl

    adamlık az
    sizdede öok dövüş arzısu
    sende aksüt üm deme

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şiddetli geçimsizlik dedim farkındaysan

      Yorumla
    • Jackhans80
      Jackhans80
      +1 yıl

      bizşmki de tedi bizi
      dedim kısmetin velki buraua kadar mış
      boşalnmak istiyordu

      Yorumla
    • Jackhans80
      Jackhans80
      +1 yıl

      sesi kesildi

      Yorumla
    • Jackhans80
      Jackhans80
      +1 yıl

      sizde yaşlar kaç

      Yorumla
    • Jackhans80
      Jackhans80
      +1 yıl

      düzelme yokmu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Oğlanla konuşmuş oğlum son kez benim için şans ver diyo

      Yorumla
    • Jackhans80
      Jackhans80
      +1 yıl

      oğlunu dinle walla
      sıkıntı olursa bana danış..
      hemen bitirme

      Yorumla
  • Fatma911
    Fatma911 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Sonradan ayrılmadığına pişman olmayasın doğru kararıda vermişsiniz..

    1
    0 Yorumla
  • Roxan
    Roxan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 36%
    +1 yıl

    Umarım mutlu olursun ayrıca pişman olacağını sanmıyorum

    1
    0 Yorumla
  • scorpio_woman
    scorpio_woman Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Pişman olursun yüksek ihtimal ama neden daha once bosanmadigin icin olursun

    1
    0 Yorumla
  • rumuzrumuz06
    rumuzrumuz06 Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    evet boşanma normal ve olmalı senin açından ama artık hayatta bi garipleşti geçim kalma yaşama neresi olacak?

    0
    0 Yorumla
  • NidaÖzpinarli
    NidaÖzpinarli Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Allah yardimcin olsun 3 cocuk ve zor bir hayat seni bekliyor

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Farkındayım 🥺

      Yorumla
  • Naynam
    Naynam Takip Et
    Bilge Yaş: 53
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Bilakis hayatın ve çocukların kurtulur. Yalnız annelere devlet veya okullar yardım eder. Eşinden de söke söke ev veya kira bedeli ve nafaka alırsın.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    annem, babamdan yeni bosandi ayni sebepten. Eger 3 cocugunun da velayeti sende olursa nafaka alabilirsiniz. Anlasmali bosanirsaniz eger bosanma olduktan sonra zor geciniyoruz biz diyip nafaka arttirim davasi da acabilirsiniz. Avukatiniz varsa eger ona da sorabilirsiniz. Anlasmali bosanmada neler alabiliriz diye. Ev, esyalar, (varsa eger) araba vs. Gecinmek cidden cok zor. Egitim masraflari. Ozellikle de kiralar cidden cok artti. Allah yardimciniz olsun.

    0
    0 Yorumla
  • Benjamin542
    Benjamin542 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 82%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Keşke böyle bir şey olmasa ama yürümeyen bir şeyi yürütmeye çalışmak daha acı verir...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Burdakilere bakma sen, sakinleşip ikiniz de konuşun konuşmak iyidir elbet orta yol bulunur acele etme, at kafandan o düşünceyi, hele ki seviyorsan

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çiçeklerle geldi kapıma çocuklar anne son bir şans daha ver diyorlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Vazgeç sen bu boşanma düşüncesinden , hatta tehdit eder gibi olmadan herşeyi açık net konuşun birbirinizi anlama yoluna gidin , bir nevi devamlı uzlaşı diyelim, daha sonra ikiniz de çok pişman olursunuz , tavırlarınla ezici davranmamanı tavsiye edebilirim, bekara karı boşamak kolay derler burdakilere aldanma asla , eşine yuvana bak , ikiniz dr gururdan uzak durun kariılıklı yapıcı eleştiriyle her şey çözülücektir, sabır ve dua en önemlisi unutmadan her şey iyi olur , sen yoluna yuvana çocuklarına bak , daha çok sorumluluk sen de , yuvayı yapan dişi kuştur diyelim kafandan at bu düşünceyi, mutluluklar dilerim ailecek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim yapıcı görüşlerin için geçirdiğimiz 18 yılın ve çocuklarımın hatrına yuvamıza bir şans daha verdik.

      Yorumla
  • Mericeyn10
    Mericeyn10 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Boşanmazsan pişman olursun 3 çocuk zor tabi ama şiddetli geçimsizlik kötü yaa. Allah kolaylık versin

    0
    0 Yorumla
  • Mylcky
    Mylcky Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 48%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 440 cevap paylaştı.

    maalesef günümüz şartlarında pişman olmamak mümkün değil

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Ablacım rızkı veren Allahtır bir şekilde halledersin olmadı küçük bir yere taşınırsın geçimin kolay olur ama nolursa olsun boşan kendibe yapacağın en büyük iyilik olur

    0
    0 Yorumla
  • Bay_Nutella
    Bay_Nutella Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.

    21 yıllık evli biri olarak seni tebrik ediyorum bu kararı verebilmem bile başlı başınca bir başarı

    0
    0 Yorumla
  • DOBRAVEGUVENİLİR
    DOBRAVEGUVENİLİR Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 68%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Her gün mutsuz olmaktansa birkaç ay mutsuz ol kendine gel durumu toparla ve hayatına bak.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hemen SED yardımına başvuru yapın e-devletten. Huzurla çalışabileceğiniz bir işe girene kadar sizi idare etsin. Asla pişman olmazsınız. Katlandıkça kanser olursunuz sadece. Allah korusun.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Devlet çok büyük yardımlar yapiyo boşanan kadınlara karşı önce onları bı araştır olmadı bı bilgisayar kursuna gidip ders alarak bı yerde calisabilirsin Allah yardımcın olsun 🙏

    0
    0 Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Kendinize hayat kurabilecek işiniz , geliriniz varsa boşanmak gayet normal..

    0
    0 Yorumla
  • HaymatlosAşk
    HaymatlosAşk Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 61%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Bugüne dek neden bekledin diye sorsam incitmiş olur muyum?

    0
    0 Yorumla
  • heyacismeykyu
    heyacismeykyu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 339 cevap paylaştı.

    Geçimsizlikten dolayıysa pişman olcağını sanmıyorum. Aksine rahatlarsın bence

    0
    0 Yorumla
  • ahmet_goktas
    ahmet_goktas Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 94%
    +1 yıl

    yalnız yaşar isen maddiyat ve ihtiyaçlar ve zevklerden mahrum olursun

    0
    0 Yorumla
  • Çapkınkurtt
    Çapkınkurtt Takip Et
    Guru Yaş: 52 , eic 58%
    +1 yıl

    İşin zor ama boşan huzurun yoksa ben boşanmadım çekiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    kadınların evlenince yil geçtikçe yaşadığı olaylar sözlü ya da fiziksel şiddet geçim derdi ya da aldatılma... hani zaten boşanmayan da bunlara bi şekilde tamah ediyor bence

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Ablacim ben 19’uma yeni girdim ve sunu soylemeliyim ki cok firtinali bir cocukluk gecirdim. Babam sinir hastasi ve alkolikti annem aman adimiz cikmasin diye diye bosanmayi erteledi. Olmeden cehennemi gordum yasadim. Bosanirsak cocugumun psikolojisi bozulur olarak dusunme bosanmazsan daha cok bozulur, kendimden biliyorum..

    0
    0 Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.

    Yapacak bir şey yok, eminim bir çok hak vermişsindir ona

    0
    0 Yorumla
  • Knightdark
    Knightdark Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Mutsuz geçimsiz bir hayatla devam etmektense huzur daha önemlidir her zaman için..

    0
    0 Yorumla
  • NangaParbat
    NangaParbat Takip Et
    Bilge Yaş: 39 , eic 95%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 336 cevap paylaştı.

    bence haklısın. dayanılır gibi değil. ama sonrasında ne yapacaksın?

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Evliligin amaci zaten huzur mutluluk. Eger gecimsizlik varsa ve ileri derecedeyse siddet varya ne onemi kaliyor ki? Omrunden omur gidiyor Allah yardim etsin🤲 yasayan sensin bunu en iyi sen bilirsin.

    0
    0 Yorumla
  • BırakÖyleKalsınnn
    BırakÖyleKalsınnn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 96%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 382 cevap paylaştı.

    Senın için hayırlısı ne ise o olsun boşanan her insan hayatına devam edebılıyor

    0
    0 Yorumla
  • Kaptangustoo
    Kaptangustoo Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    Pişman olmazsin sadece biraz zorluk cekersin kocani cekmekten daha iyidir

    0
    0 Yorumla
  • deniz0356
    deniz0356 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 23
    +1 yıl

    Bizde 3 kardeşiz annemde buyüzden babamdan ayrıldı 10 sene önce ilk başlarda annemin ailesiyle yaşadık 3-4 sene annem para biriktirdi çalıştı hep kendi evimize çıktık Şu an gayet iyiyiz korkma yaparsın ablam 🥹🫶🏻✨

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Öyle tipleri seviyorsunuz. Sonra ağlıyorsunuz. Merak etme bir süre uzaklaş yine eninde sonunda aşık olursun gibi düşünüyorum.

    0
    0 Yorumla
  • blackk_eagle
    blackk_eagle Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Allah kolaylık ve sabır versin bu neslin çocukları dahada kötü olacak

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ne yapacaksın bu saatten sonra peki mesleğin de yok? Ne yapmayı düşünüyorsun daha doğrusu nasıl bir işte çalışacaksın?

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben de 3 yıl evli kaldığım kişi öfke problemi var diye ayrıldım ama Allaha şükür hiç de pişman değilim.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    pişman olmasın da, hayatın getireceği diğer olumsuzluklara nasıl karşı koyacaksın o önemli. kendini hazır hissediyorsan her şeyi başarabilirsin

    0
    0 Yorumla
  • peraaa16
    peraaa16 Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    18 yıldan sonra zorlanacaksın ve üçtane de çocuk var

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Abla kaykamın yanına git bulunduğun ve kadın şeyleri var onlarla irtibata geç onlar sana yardımcı olur 😊 nolursun üzme her şey güzel olcak

    0
    0 Yorumla
  • birucanbirdekacan
    birucanbirdekacan Takip Et
    Master Yaş: 52
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.

    Hayat şartları maalesef herkesi kötü etikledi, sinir hastalığı sana zarar verecek ölçüdeyse boşanmada kurtuluş olmayabilir.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bundan sonra o kadar huzurlu bir hayat sizi bekliyor. Tazminat ve nafakayla çok güzel geçinirsiniz. Rabbim çocuklarınızla mükemmel bir hayat nasip etsin inşallah size

    0
    0 Yorumla
  • Leydihova_19
    Leydihova_19 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    +1 yıl

    Hayır pişman olmasın ayrıl gitsin zatən şiddetili geçimsizlikden bahsediyosun şimdiye kadar durman kabahet

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    İnanın her evde olan bi durum bu.
    35 yıllık ailem bile bu durumda

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden tatlı tatlı yaşamak varken bu kavga gürültü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eskiden yokluktu huzur vardı. Şimdi bolluk var huzur yok. Teknoloji ev içi huzursuzluğa sebep oldu kimse eskisi gibi rahat tatlı değil. Keşke dediğiniz gibi mümkün olsa sırf evlensem eşimi üzerim ters şey yaparım diye 29 yaşına geldim hala bekarım ailemde yaşadıklarımı yaşatma korkusu olduğu için.

      Yorumla
  • iarciien
    iarciien Takip Et
    Xper 2 Yaş: 21
    +1 yıl

    Benim annem babam arasında da aşırı büyük bir geçimsizlik vardi olan gerçekten kardeşimle benim psikolojimize oldu. 3 çocuğunun iyiliği için bile ayrilman gerekir

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Demekki küfürü yemem hoşunuza gidiyor degilmi onca sözlere rahmenn tamm ozaman

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ciddi bir sorun yoksa lütfen yuvanızı yıkmayın ahir zamandayız ne yazıkki boşanmalar arttı

    0
    12 Yorumla
    • Engineer922
      Engineer922
      +1 yıl

      Gecinemiyorlar neden birlikte yaşasınlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sana söylemedim kendisi yaşıyo sonuçta bu evliliği biz sadece okuduğumuz kadar biliyoruz

      Yorumla
    • Engineer922
      Engineer922
      +1 yıl

      Cehalet kokan cevaplar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gaz vermem lazımdı boşan diye demi? Siz neyin kafasını yaşıyorsunuz acaba? Hasta mısnız? Boşanmak marifet mi ya da ciddi bir sebep yokken? Ruh hastaları

      Yorumla
    • Engineer922
      Engineer922
      +1 yıl

      Gecinemiyoruz diyor adam hasta diyor geçerli bir sebep değil mi sence?

      Yorumla
    • Engineer922
      Engineer922
      +1 yıl

      Daha ne olmalı kadını dövsun ya da öldürsün mu boşanması icin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben ne demişim arkdaşım?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ciddi bir sebep yoksa demişim desteklemedim kocasını yani?

      Yorumla
    • Engineer922
      Engineer922
      +1 yıl

      Evlilik marifet değil siz bunu anlayın önce. Hayatını neden zindana çevirsin ki kadın boşanmicam diye

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Siz niye bu kadar çok biliyorsunuz?

      Yorumla
    • Engineer922
      Engineer922
      +1 yıl

      senin gibi cahillere tek kelime söylemeye değmez önce konuşmayı tartısmayi öğren.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hahahaha sen önce okuduğunu anla hadi canım 😌

      Yorumla
  • icedearth45
    icedearth45 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 48
    +1 yıl

    insan ilk önce kendi için yaşamalı sen yoksan hiçbirşeyin önemi kalmıyor ne çocuk ne büyükler ne mal hepsi yalan

    mutsuzsan boşan insanoğlu herşeyi başarır

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ömrünü onun için boşa harcadığını ilerde fark edince daha çok pişman olmaz mısın

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Ailen destek çıkar mı ayrılırsan? Ve çocuklarının yaşları kaç?

    0
    0 Yorumla
  • minatozakiii
    minatozakiii Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    +1 yıl

    boşan tabii ki böyle insanlara değer veriyorsunuz bi tarafları kalkıyor. illallah geldi o tip insanlardan. ne hali varsa görsün. çocuklarını gösterme bile ona. onun gibi babadan hayır gelmez.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hayır, olması gereken neyse olsun

    0
    0 Yorumla
  • maçaakızı
    maçaakızı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ablam zararın neresinden dönsen kâr kârdır. İlk başlarda biraz bocayalacaksın ama sonra oh be diyeceksin 🙏 Evlatlarının daha iyi yerlerde, daha güçlü bir insan olması için boşan.

    0
    0 Yorumla
  • benimismimdamla
    benimismimdamla Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Şiddetli geçimsizlik varsa ilk kavga da terk etmemiş olman çok büyük bir hata hiç mi kocan dışında ailen akraban Yok

    1
    0 Yorumla
  • snemissss
    snemissss Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Şans vermeden pes etme tabi şans verdiysen de hayata bir kere geliyoruz sonuçta en doğru karar yine senin aldığın karar

    1
    0 Yorumla
  • keyifpezevengosu69
    keyifpezevengosu69 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 21
    +1 yıl

    Hem sizin hem de cocuklariniz icin dogru bir karar bence. Boyle bir babayla buyumek onlara daha buyuk zarar olur.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (122)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Şiddetli geçimsizlikten dolayı boşanıyorum, pişman olur muyum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

EEşimle boşansam pişman olur muyum? 27 cevap verildi
Boşanma kararı aldım ama pişman olur muyum bilmiyorum? 18 cevap verildi
Eşimden boşanmak bana ilerde pişmanlık yaratır mı? 25 cevap verildi
Boşansam pişman olur muyum bilmiyorum? 10 cevap verildi
Boşanmak ayıp mı? 29 cevap verildi
Boşanmak ayıp mı? 55 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨