Boşanma kararı aldım ama pişman olur muyum bilmiyorum?

Ben doktora yapmış bir akademisyenim. Eşimse özel sektörde çalışan bir mühendis. Evlendik ikinci gün işsiz kaldı bir gün olsun ses etmedim. 4. Günde ailesiyle beraber benden birşeyler gizlediklerini söylediler neden dedim çünkü gizlemesek evlenmezdin dediler. Kimse bir k bakma falan bile demedi. Sonrası ailesi hep sınırlarımı ihlal etti. Her hafta sonu tatilinde eşim evde duramam annemlere gidip orada kalıcaz diye tutturdu. Ama benim ailemin evinde kız evinde kalınmaz diyerek kalmaz hiç. Ailesi de saygı sınır bilmez. Mesela sigaradan nefret ediyosam üstüme üstüme üflerler. Derken şimdi hiç bi şey yokken eşim tutturdu ailemi aramıyosun sormuyosun arayıp soracak aranı iyi yapacaksın diye. Ama bana bunlar yapılırken sen gülüyodun dediimde üf büyütme sen alınmayacaksın hiç bir şeye diip konu kapanmıştır diyo. En son bu ilanlarda terfi bekliyordum. Onada müdahaleleri oldu ilan istediğim gibi çıkmadı. Bende bak böyle yapmasalar yolundaydı her şey dedim. Peh sen bu cazgırlığınla işte tövbe terfi alamazsın. Diyerek ekstradan morelimi bozdu 😒 bu evlilikte kendimi yalnız hissediyorum boşanmayı düşünüyorum sizce yanlış mıyım😭

Boşanma kararı aldım ama pişman olur muyum bilmiyorum?
Cevapla