Bir hata yaptım ve hiçbir şekilde affetmiyor o da bana karşı yaptı çok pis intikam aldı ama seviyorum sıkıntı yapmıyorum. Ve bizi başkaları ayırmak istedi ve başardılar mutlular şu an ben çok üzülüyorum
Sigara içen benim için de yaksın 🚬🚬🚬🚬
Bir hata yaptım ve hiçbir şekilde affetmiyor o da bana karşı yaptı çok pis intikam aldı ama seviyorum sıkıntı yapmıyorum. Ve bizi başkaları ayırmak istedi ve başardılar mutlular şu an ben çok üzülüyorum
Sigara içen benim için de yaksın 🚬🚬🚬🚬
Olursa bir olmazsa bin hayır ara. Her şeyde bir hayır bulmaya çalış ve hayırlısını iste her daim. Kendi hatalarını fark et misalen, neleri değiştirebilirsin bak, bundan sonrasında olsa da olmasa da neler yapman ya da yapmaman gerektiğinin farkına var.
Cevap
3Cevap
Sigara bir hanfendiye yakışmıyor sigara sıkıntıyı gidermiyor ki yani neden böyle bir algı var ben anlamış değilim.
Ben içmiyorum ki zaten
Sıkıntı yok iciyosan benim yerime de iç 🥺🥺
Çok pişmanım ya ama başkaları aramızı bozmak için yaptı en kötüsü de başardılar öyle bi koydu ki bana. O hata yapsa ve ayrılsak daha iyi ama kendi yaptığın hata olunca harbi çok koyuyor ya
Ya var ya öyle bir gücün olacak bunları alacaksın hepsini bir yere toplayacaksın öldürmeyeceksin bak hayat boyunca ağır işkencelerden geçireceksin şu testere filmini izledinmi bilmyorum orada adam bu karaktersiz şerefsiz insanlara sağlam ceza kesiyor aynı onun gibi olacaksın bendede aynı hesap bazı şerefsizlerin yüzünden...
Seviyorsan hala konuşmalısın bence.
Konuşmak istemiyor engelledi beni ama ulaştım yine bi şekilde buluşalım dedim istemedi :(
İki seçenek var, ya birisini bulmuş. Ya naz yapıyor. Her halükarda da sizinle yine konuşur. İlk olarak, şimdi görüştüğü birisi varsa onla arayı biraz düzene koysun sizi de hayatında bir yere sıkıştırmaya çalışır; tekrar konuşursunuz. Naz yapıyorsa biraz koz artırmanız teşvik edici olabilir; özel konuşmalıyız, başbaka kalabilir miyiz vb. bunların faydası olacaktır. Sizin neyi ne kadar istediğiniz ve istediğiniz şeyler için ne kadar ileri gidebileceğiniz burada önem kazanıyor.
Konuştukları illaki vardır, ama benim ona yaptığım şeyi asla kabul etmiyor konuşup çözülecek bir sey olarak da görmüyor. Beni dinlese bi açıklama yapıcam ama istemiyor zorlayıp sıkmak da istemiyorum ama bu durumu da kendime yediremiyorum
Kötü bi seydi kabul etmiyor haklı da olabilir ama açıklamam var ve kötü niyetli değildim daha yeniydik beni tanımıyor
Bu herkese göre kötü bir şey 😂 bir erkeğin kabul edemeyeceği bi sey off ama yaa çok mutsuzum dinlese keske
Biliyorum 🥲
selam canım ne hatasi yaptin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?