Çok sevdiğim insanı kendi hatam yüzünden kaybettim toparlanamıyorum?

Bir hata yaptım ve hiçbir şekilde affetmiyor o da bana karşı yaptı çok pis intikam aldı ama seviyorum sıkıntı yapmıyorum. Ve bizi başkaları ayırmak istedi ve başardılar mutlular şu an ben çok üzülüyorum

Sigara içen benim için de yaksın 🚬🚬🚬🚬

Çok sevdiğim insanı kendi hatam yüzünden kaybettim toparlanamıyorum?
Cevapla