Onu kaybettim şu an başkası ile sevgili çok pişmanım ne yapıcam?

6 yıldır beraberdik üzdüm onu farkındayım anlaşılmaz bi tipim hep anlık sinirlerimle ayrıldım onda ilişkimiz mahvoldu o hep binlerce kez affetti beni 5 ay önce yine bıraktım onu 1ay önce biraz konuştuk ama yine bıraktım bu defa beni heryerden silmiş ve dün story atmış benden hep çiçek isterdi hiç almazdım bir kere bile bişey almadım şimdi hayatında çok zengin bir erkek varmış çok mutluymuş çocukta çok seviyomuş ve çiçek almış içim parçalandı duyunca napıcam yazamıyorumda yüzsüz gibi
Onu kaybettim şu an başkası ile sevgili çok pişmanım ne yapıcam?
Cevapla