Beni kaybettiği için pişman olsun istiyorum ne yapmam gerek?

Ailemin onayı olmadığından dolayı ayrıldığım 5 senelik sevgilim 2-3 ay geçtikten sonra başka birini bulmuş bitlikde yaşıyor , tüm sosyal medyalardan bir birimizi çıkarsakda snapchatda çıkartmamışız ve kızla bir hikaye koymuş , hani nerde beni deliler gibi seven insan, ayrılmağı asla kabul etmeyen göz yaşı döken , ben o fotorafı göreyim diye snspchata koymuş ben hikayeye girmedim uzsktan gordum bilmiyorum artık asla geri dönüş yok ama delirsin istiyorum beni kaybettiği için pişman olsun
Beni kaybettiği için pişman olsun istiyorum ne yapmam gerek?
Cevapla