Sevdiğim insanı kaybetme pahasına da olsa sevdiğimi soylemek saçma mi?

O bana bana aşık olmuş olma ihtimalin var mı diye sormuştu bende hayır dedim ama sonradan mesaj atıp söyledim sana 3 yıldır aşığım diye kaybetme pahasına da olsa sence iyi mi yaptim kötü mü yapmismm?
Sevdiğim insanı kaybetme pahasına da olsa sevdiğimi soylemek saçma mi?
Cevapla