Çok Süper Soru için teşekkür ederim ♥️♥️♥️ @KızlarSoruyor @Feyzzzzza @вуηαяcσѕ
Hoşlandığınız kişi başka bir karşı cinsi takip etse ne tepki gösterirsiniz?
Çok Süper Soru için teşekkür ederim ♥️♥️♥️ @KızlarSoruyor @Feyzzzzza @вуηαяcσѕ

Bana herhangi olumlu cevabı olmadıysa bir şey yapamam. 🤔
10 Temmuz, 2023 Pazartesi 17.26
Aramızda sevgililik ya da ötesi gibi bir ilişki olmadığı için bana karşı bir sadakat gibi bir zorunluluğu yoktur. İstediğini takip edebilir. Ama buna karşı canım sıkılmaz mı, takip ettiği kişiye göre değişir. Ailesinden birini ya da ünlü birini takip ederse hayır canım sıkılmaz. Ama akranı olan, ailesi, arkadaşı ya da ünlü biri olmayan birini takip ederse evet biraz canım sıkılır.
Benim hoşlandığım kişi zaten sevgilim ve eşim olurdu. oda zaten tanımadığı karşı cinsleri takip etmez hatta kız kankaları veya eski arkadaşları hariç kişileri de takip etmezdi. bu yüzden de sorun yaşayacağımızı sanmazdım ama eğer sadece etkilendiğim biri ise bir şey yapmam belki de benim ondan hoşlandığımı bilmiyordur ya da bilse bile sonuçta karışmaya hakkım yok sevgili değiliz bir şey değiliz takılmazdım bende takip olayına.
Hiçbir tepki göstermem. Beni ilgilendiren bir durum ortada yok diye düşünürüm. Sonuçta sevgilisi değilim bir şeyi değilim, karışamam derim.
Himmm anladım
Bir şey yapmam demek ki ilgisini başka birileri çekmiş tutupta sen neden onu takip ediyorsun diyemezsin kendi tercihi ve ayıp olur.
Haklısın doğru diyorsun
Cevap
10Cevap
Etmez çünkü benim gibi biriyle birlikte olan biri bunun bana da kendine de yapılmış saygısızlık olduğunu gayet iyi bilir. Hadi etti diyelim bunun sonucu ayrılıktır. Sadece bana sadık olacak
Eğer sevgili değilsem ne söyleyeyim onu tercih etmiş, önüme bakarım. Sevgiliysem de gene önüme bakarım 😂. Benim için bitmiştir.
Sende her türlü bitsin diyorsun 😃
Valla başkasına bakacaksa niye yanımda duruyor ki. Gitsin ondan iyi
Haklısın
Evet 😌
😌☺️
☺️
Bana ne bak kendin de diyorsun hoşlandığın sevgilim olsa karışırım ama hoşlandığım kişiye niye karşıyım
Haklısın
Tepki göstermem ama bozulurum, sonra kendine gel kızım derim öyle 😂
Bende öyle yaptım
Hoşlandığım kişi benden hoşlanıyor ve aramızda duygusal bir bağ varsa o takip ettiği kişiyi sorarım, kimdir o diye , ama aramızda bir şey yoksa sadece tek taraflıysa sadece ben hoşlanıyorsam karışmaya hakkım olduğunu düşünmüyorum.
Eşim değil, sevgilim değil kimi takip ederse umrumda değil
sonuçta hoşlandığım kişi tepki göstermeye hakkım yok
Hoşuma gitmez. Hele de gülücükler saçıyorsa. Ondan sonra konuşmayı keserim.
Yapacak bir şey yok. Ederse etsin derim.
Göstermem için hayatımda daha fazla yeri olmalı.
Bu kız hem güzel hem Zeki
Rica ederim KS de tek merak ettiğim kişi
Platonikse elden ne gelir
Yani biliyorsa
Yani direk soylerim
Himmm anladım
ben karımın sosyal medya hesaplarına karışmıyorum. dolayısı ile bi şey demezdim.
Henüz hoşlanma aşaması olduğu için verilebilecek bir tepki olmaz sanırım.
Umrumda değil
Hoşlandığımsa bişey diyemem bea
Etsin umurumda olmaz
Uzukurum
Sessizlik
Ona güvenim tam olurdu
Kızarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?