
Selamlarssss,
Sevgilinizin istemediği, hoşlanmadığı karşı cinsi sırf o istiyor diye takipten çıkarır mısınız?

Selamlarssss,
Sevgilinizin istemediği, hoşlanmadığı karşı cinsi sırf o istiyor diye takipten çıkarır mısınız?
Sevgili ayağı gõt ayağı.
Ben eski kafalıyım. Gelemem sevgili olmaya, flört etmeye.
Ben ciddi ilişkiden yanayım ve adam gibi yaşanır yaşanacaklar.
Bu pozisyonda da hayatıma alacağım kadının takip edeceğim kişiler konusunda da söz hakkı vardır. Elbette istemiyorum diyebilir. Benim de icab etmem gerekir.
Kadın dediğin kıskanır arkadaş...
Ben hayatıma süs diye almıyorum onu.
Elbette kıskanacak, takipten çık diyecek ve ben de çıkacağım. Bu uyum ve huzur için önemli.
Buna aykırı davranan dângalaklara hassssss... derim. Anlayana...
Ağzınıza sağlık, çok doğru 🌼
Takip ettiğim kişiden kuşku duymasının bir nedeni varsa eğer mantıklı bir sebepse takibi bırakırım aynı şekilde bu onun için de geçerli yani şunu şu sebeplerden dolayı takip etme, engelle vs diyorsam mutlaka geçerli sebebi vardır ve onunda aynısını yapmasını beklerim.
Takipten çıkmamı istediği kişiye göre değişir. Gereksiz birisini takip ediyorsam, çıkartmamı isterse çıkartırım dicem ama gereksiz birisini zaten takipten çoktan çıkmış olurum bu da ayrı bir ihtimal. 😂
Jsjsjs kıskanıyorsa yaa
Bende kıskanırım. Gereksiz birisini takip ettiğini düşünüyorsam tepkimi koyarım. Mesela takip ettiğim kadınlara bakıyorum, kardeşimden farksız üç kişi var, 10 senedir tanıyorum asla silmem bunları , olan muhabbetim belli sonuçta. İki üç günlük insanlar olsa silerim zaten onlar benim sevdiğimden önemli olamaz.
Haklısın, en güzeli 🌼
Eğer geçerli bir sebebi varsa, istemediği insanı neden takip edeyim. Ama durduk yere bana “onu takip etme buna bakma konuşma”gibi şeylerle gelemez
Cevap
15Cevap
Hayır takip etmezdim
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Bittabi ⭐
#tubasueda 🍀🍀
Detayı okuyup cevap yazdım 😃 şimdi soruya göre yazayım: Bittabii hayır 🙄
😄💜
Bana saçma geliyor böyle şeyler. Sevgili yapıp takipten çıkmalar falan bu ne ergenlik ya
Sevgilin senin arkadaşını kıskanıyorsa, yahut karakterini beğenmiyorsa ne yapardın
Onları biraraya getirmem
kendimi yerine koyardım bende onun verdiği tepkiyi verecek olursam çıkarırdım tabiki erkek arkadaşım buna değiyorsa bu sosyal medya ilişkileri bu kadar etkilmemeli ya çokta önemli detaylar değil
Eğer benim arkadaşımsa o istemiyor diye iletişimi kesmem. Ama sosyal medyada gördüğüm herhangi biriyse ve sevgilim rahatsız oluyorsa takipten çıkarım hayatımda bir şey eksiltmez bu
Engeller, silerim
En doğrusu 🌼
Takip etmem zaten sevgilim olursa karşı cinsle arama mesafe koyarım
Kişiye göre değişir çok samimi bir arkadasligim yoksa çıkarırım
Neden hoşlanmadığı önemli bir konu ayrıca benim arkadaşımsa ve ondan öncede varsa takipten çıkarmam.
sevgilim o kişiden hoşlanmıyorsa onu takip etmem
Herkesin kendi aklı fikri ve hür düşüncesi var. Benim benliğimi ele geçirip onun himayesi altında olmayı kendime saygısızlık olarak düşünürüm. Sevgiliyiz diye kendimi arka plana atıp ona köle olamam.
Eğer bir ilişkim yoksa o kişiyle sevgilimde eğer bunu gerçekten rahatsız olduğu için abartmadan rica ediyorsa çıkartırım tabikide. Ama öyle her önüne gelen için aynı şeyi isterse asla yapmam
Böyle basit şeyler için problem yaşamamak için takip etmem..
Bana müdahale edilmesinden nefret ederim. Ama hoşlanmama sebeplerini de dinlerim.
Onla ben bir olduysam bende, oda uymak zorunda
Takip etmem ondan önemli mi sanki
Bence dee
Eğer eski arkadaşımsa hayır yeni tanıdığım olursa geçerli sevebi varsa tabi
Mantıklı bir gerekçe lazım.
Sevgilim istememişse vardır bi sebebi
Hayat kimse için fedakarlık etmeye değmez
Etmem bu kadar basit
Aynen öylee
Neden bir karşı cinsi takip etmeye ihtiyaç duyayım ki
Yani, sevgilin varken gereksiz hareketler
Hoşlanmıyorsa vardır bir sebebi
Seviyorsam evet
etmem tabi ki de
Yohh
Hayır.
Etmem
Hayır takip etmem
Etmezdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?