AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
137Cevap
Zararın neresinden dönersen kardır demenin terimi bu, evlenip terk edilmekten çok daha iyi
Ben de benzer bir şeyi yaşadım 10 gün önce. Üstelik her şeyin iyi gittiğini sanarken basit bir soğukluk büyüyüp seni sevmiyorum artık bizden olmuyora döndü. Sizinkinin nedenini bilmiyorum ama anlıyorum çok ağır. İnanın her şey kader. Bize bu ilişkiden almamız gereken dersler ve tevekkülden başka bir şey kalmıyor. İnşallah çabuk unutursunuz
Ben de evlenip boşandım. hiç evlenmemiş olmayı tercih ederdim.
boş ver daha iyi olmuş bekar kal kafana göre gez toz anı yaşa 😉
Düğün olduktan sonra gerçek yüzünü görseydın emin ol daha çok koyardı arkadaşım
Bende yaşadım aynısını sadece zaman sarıyor acıları kimse teselli vermiyor
Bir anguttan erken kurtuldugun için çok şanslısın bebeğim derdim
İyi ki evlenmeden önce ayrılmışsınız. Demek ki aranızda büyük problem varmış
Demekki daha iyisina laiksin bakma bundada vardir bir hayır sen gönlünü rahat tut.
orspuyu mezara koymuşlar ben yalnız mı yaticam demis
İki hafta sonra terk edilmekten daha iyi iki hafta öncesinde terk edilmek.
Daha sonradan iş bozulup tatsızlık ve huzursuzluk olacağına düğünden önce olması çok daha iyi olmuş bence hiç üzme kendini, benzer şey son 5 yılda benim iki farklı kuzenime de oldu hepsi şükrediyor.
Buralara kadar kolay gelmedik Can Polat.
S i k t i r e t ...
Allah bişeyi ya birilerini sizden uzaklaştırıyorsa koruyor demektir. Daha güzel şeyleri bekle.
Yorumlarda ki cevaplar = bu video 😂😂😂
https://youtu. be/dVPJ3ewXKfg
https://youtu.be/dVPJ3ewXKfg
Ben olsam bayram yapardım la hem bekarlığa geri dönüyorum.
Ucuz atlatmissin. Üzerinden biraz geçince sukredeceksin Şu an duygusal olabilirsin
Şer gibi görünen her işte bir hayır vardır.
Kurtuldun bazen kaybetmek kazançtır şimdi ayağa kalkma ve yeniden başlama zamanı
Evlenince gerçek yüzünü görünce daha çok koyuyor inan bana Allah seni kurtarmış beter olsun.
Verilmiş sadakan varmış ve insan yaşattığını yaşamadan ölmez buna emin ol Allah'a havale et
Dünya bir intihan yeri Allah sığın ve hayırlısını dile.
Güncellemen çok zarif ve sevgi dolu... Seni kaybeden düşünsün. Çoğunlukla mutlu ol inşallah.
Üzülme bazı şeyler yokken güzel evlendikten sonra bıraksa hele bide çocuk varsa
Kızım çoluğunla çocuğunla ortada kalmadın ya, akışına bırak
Allah seni yari yolda bırakacak birinden korumuş. Bence şükret.
Demek ki özgürlüğünün tadını cikarman için daha çok zamanın var. Ani yasa.. boş ver..
Ya bu kişi evlendikten sonra başka başka hayal kırıklıklarına uğraşsaydı?
Şimdiden kurtulduğun iyi olmuş tatile felan gidip az da olsa kafan dağılabilir
Bir de evlenip çocuk olduktan sonra terk ettiğini düşün
Boyle olmasi daha iyi evlendikten sonra daha kotu olacakti
Düğünden sonra terkedilsen daha kötü olurdu. boş ver öncesinde terk edilmişsin en azından.
Geçmiş olsun inşallah hayatın bundan sonra güzel olur
Buna hiçbir teselli kar etmez zaman her şeyin ilacı
Evlenip ayrılmaktan iyidr
ona teselli de yetmez ki ya , başa çıkması zor
hayat sana özgürlügün icin bir sans daha vermis daha ne olsun
Üzülcek bişey yok hayırlısı o olsaydı yanında olurdu
Teşekkür ederim
Düğün olduktan sonra gerçek yüzünü görseydın emin ol daha çok koyardı arkadaşım
bence çok şanslısın, evlilik kadar lanet bir kurum yok, hem daha çok gençsin evlenip napacaksın hayatına bak, keyfini sür
Evlenip 1 veya birkaç çocukla da terkedilebilirdin. Bence işler ciddiye binmeden böyle olması daha iyi.
Ben düğün fotoğrafçısıyım nikah masasında terk edilenleri gördüm düğün günü başkasına kaçanları gördüm en azından onlar kadar rezil olmamışsındır. Takma kafana hayatına devam et!!!
İnsanlar cidden karaktersiz on7 anladim. Kimse sevmeye değmez insanlardan tiksiniyorum. İyiki bitti
Bak bu kadar basit sen kendi kendine teselli etmenin bir yolunu bulmuşsun zaten
Canım benim senin verimli sadakan varmış iyi ki evlendikten sonra yapmamış popon güvenmemiş o aptal sen daha iyilerine layıksın bak allhta bakmış o senin için hayırlı değil bunun seni sınamış bişey olmaz canını sıkma
Allahın sevgili kuluymuşsun derim çünkü eşler cift yaratılmış kadın olsun erkek olsun bir köşede ruh ikizi eşi vardır antenlerini ac mutlaka gelir bulur seni sevinmelisin giden zaten sana olmadıgı için gitti
----
https://www.youtube.com/embed/sxzftPWyousBen de bir ay kala nişanı bozmuştum. Olur böyle şeyler.
Diğer yorumları okudum da iki tarafta bir inat uğruna işi bitirmiş. Kına olsa ne olmasa ne , kına ayrı olsa ne, düğünün içinde olsa ne? Sonuç: Hüzün kazandı.
İnat degil inanki ben sonrasında orta bulmaj icin ailesiyle konustum. aileme rest çektim. Ama ikna olmadi ailem istemezse olmaz dedi bu yasadiklarimiz unutulmaz dedi kavgamiz bitmez dedi. 3 4 gun bekledim alttan aldim. Hala bana 1 hafta düşüncem dedi zaten 2 hafta kalmisti. Bana bitirmek ten baska secenek kalamdi.
Sen ne icin atmistin
Bir kınadan ayrılık doğması çok ilginç. Bir kına olsa ne olur olmasa ne olur?
Hadi benim bir sürü gerekçem vardı. Kınadan ayrılık olur mu?
Bahane gibidyi. Zaten hazir olan biseyim niye tekrar konusu acildi kavga oldu. Tabi ayriliga surukleyen kina degil aiellerin kavgasi oldu. Hic kimse durmadi cabaladim ama durmadilar. Benim sucum neydi
Başka başka meseleler de varsa bunlar birikmiş ve patlamış olabilir.
Hayir yoktu tamamiyle kavgalardi. Ailesi huzurunuz kalmaz bosanirsinzi vs demiş o da kabullenmiş falan falan
Bence biraz bekleyin. Zamana bırakın. Belki dönüş olur, belki orta yol bulunur. Çünkü bu işler bazen bir anda gelişir. Üç dört gün içinde belki aracılar girer kimbilir
Benim olay tam bir travmaydı. Aradan 1.5 yıl geçti. Etkisi halen daha tam olarak atamadım. Yine de hiç pişman olmadım. Ben nişanı bozduğum gün kahkahalar içinde sinir krizi geçirdim. Sinirlerim bile harap olmuştu.
Şimdi ise ne oldu... Ben evlilikten soğudum. Yeniden evlilik düşünmüyorum. Kendisinin ise küçük kız kardeşi nişanlandı. Eminim ki o da her gün evlenmek üzere olan kız kardeşine bakarak onunla mutlu olmaya çalışırken bir yandan da kendine bakıp üzülüyordur. Şimdi kendisini görsem değer miydi böyle sorunlar yaşatmaya derdim.
Anneme bu benim nişanım diyen bir kadındı. Kendisinin nişanı oluyordu da sanki benim de nişanım olmuyordu.
Nişan günü için aldığım 41 tane çiçek için teyzesi söz söylemiş. Ben gelini yaşlı göstermişim, kıza yaşı kadar çiçek alınırmış. Konya yöresinin adeti böyleymiş. Kurdeleyi babamın kesmesini bile mesele etmiş hanımefendi. Babamdan "o" diye bahsetmiş. Bu tür lafları söyleme dememe rağmen söylemeye devam ettim. Neler neler oldu.
Yani sizin mesele bence gayet daha basit bir konu. Ayrılık olmamalıydı.
Ben detaya inmiyorum ama bizde de cok saygsiizca sey oldu. Ama benim hic sucum yoktu. Senin için üzüldüm keske boyle olmasa keşke herkes yasattihink yasasa. Bende normalde ofkelenince bagiran cagiran birisiyim ama sadece susup ağlıyorum
Benim normal hayatıma adapte olmaya başlamam 4-5 ay sürdü. Kiminle konuştuysam sen haklısın dediler, ona rağmen kabullenmek zor oldu. Ben halen yapılmamış düğünün borcunu taksit taksit ödüyorum ama hiç olmazsa evimi yeniledim diyorum.
O esyalari kullanabiliyormusun
Benim bir tane engelli kız kardeşim var. Otistik ve hiç konuşamıyor. Eski nişanlım ona bir gün olsun yakınlık göstermedi. Bunu hiç unutmadım.
Eşyaları çok rahat kullanıyorum. Çünkü kabullendim. Parasını verdim helali hoş olsun diyorum.
Aklina geliyormu peki esyalri kullanirken
Fakat dört ay o alınan yatak takımına yatamadım. Hiçbir şekilde o yatağı istemedim. Evimde daha eski olan kanepe benim yerim yurdum gibiydi. O eski kanepede huzur buldum. Kendime gittim yeni yüzük aldım. O yüzüğü parmağımdan bir ay sonra çıkardım.
Yatak takımına dört ay sonra yatmaya başladım. İlk gece çok huzursuzum. İkinci gece ise mis gibi uyudum.
Belkide hakli oldugun icin kullanabildin Onlar haksiz ve kullanacak zoruma gidiyor
O gelen çeyiz eşyalarını arabaya yüklediğimizde halen daha şoklardaydım. İki saatte baba oğul evden çeyiz eşyası çıkardık.
Yatak takımını karşı taraf almıştı. Ben yatak takımını istemiyorum dememe rağmen ailem olayı hemen bitirmek için karşı tarafı aradı ve fatura bedeli üzerinden ödeme yaparak yatak takımını satın aldı.
Oysa ben yatak takımını evde istemiyordum. Kendileri almazsa bir tırcı ile anlaşıp yatak takımını kız evine bırakmayı istemiştim.
O nişan hediyesi dediğimiz şeyler, bana alınan kol düğmesine kadar herşeyi iade ettim.
Karşı taraf da bir nişan tepsisi ve tek taş yüzük sertifikası hariç herşeyi iade etti. O nişan tepsisini ve sertifikayı kaybettiler galiba, önemli değil. Gelinlik bize geri geldi. Sonra babam kızgınlıkla ben bu gelinliği evde istemem deyip anneme çöpe attırmış.
Eşyayla onun arasında bağlantı kurmuyorum. Çünkü parasını vererek aldım, bana hediye diye verilmedi. O yatak takımını bile mesele çıkmasın diye hemen onlardan satın aldı, parasını ödedik. Bu yüzden eşyaya fazla anlam yüklemiyorum. Evlenip sonradan olabilecekleri düşününce bu nişanın bozulması belki de en hayırlısı oldu diyorum. Hatta belki onun için de iyi oldu.
Üstelik biz uzaktan akrabayız. İkimizin annesi iki kardeşin torunu durumunda. Fakat uzun yıllar onlarla diyalog olmamıştı. Sonra neden olmasın dedik ama olmadı.. Şimdi kimse kimseye düşman değil ama yakınlık ise hiç yok.
Bu arada aileler arasında kavga hiç olmadı. Hatta ailem nişanı bozmamı hiç istemedi. Fakat baktılar ki çok ciddiyim, son aşamada sadece sessiz kaldılar.
Yani esasında her konuda bir sorun bulma eğilimi, incir çekirdeğini doldurmayan bana söylenmesi, geçimsizlik işaretleri verilmesi gibi mevzular birikti birikti ve ben sonunda volkan misali patladım.
Patlamamın öncesindeki son mevzu ise takı mevzularındaki konuşmalar oldu. Ailemin benden gizli hesapları olabileceğine dair sözler bardağı taşırdı.
Ha burada bir de nişan haberini kendi çalıştığı yerde saklamak istemesi de etkili oldu. Nişanın kendi işyerinde duyulmasının sebebi de onun nazarında annem oldu. Bir insan nişan haberini neden saklar?
Ben bu saklama durumlarına rağmen evlenmeyi istedim onunla.
Size üzüldüm ama ben nedense ileride sizin gerek bu arkadaşla ya da onsuz çok mutlu bir hayatınız olacağını düşünüyorum.
Sizin icin uzulsemde en hayirlisi bu olmus diyebilsemde yinedr su yasadigim acidan dolayi bilemedim. Sizinyasadiginiz sureckelri tek tek yasayachim bende ama o esyalari kullanabilecegimi sanmiyorum.. taki konusunda da ayni dueumu yaşadık para icin evleniyor oldu.
Peki olan kimse oldu size oldu bana oldu. Biz travamsini yasadik onlar yoluna bakti
Ben eski nişanlımın da yoluna bakabildiğini sanmıyorum. Fakat günlük rutiniyle yaşıyordur işte. Benim hayallerim dağıldı.
Geçimsizlik çok kötü bir huy. Bir kız isteme adetinde benimle çikolata baklava tartışması yaşadı. Neymiş Bingöl yöresinde kız istemeye giderken erkek tarafı baklava götürüyormuş. Ben ömrümde baklava götürüldüğünü duymadım. Baklava getirsek ne olur, çikolata getirsek ne olur, fırında pirzola et getirsek ne olur? Amaç baklava ve çikolata mı?
Bunlar ne kadar ucuz durumlar.
Konya yöresinin adetlerine göre çiçek al, Bingöl yöresinin adetlerine göre baklava al. 😄😄😄
Neymiş, kıza yaşı kadar çiçek alınırmış. 41 tane çiçek alınca kızın yaşı 41 oluyormuş. 😄 Kendi yaşı 32 idi. Sonunda dedim ki "bilseydim yaşına göre 10 tane daha eksik çiçek alırdım, hem yaşın 22 gibi olurdu hem de masraftan kısardım." 41'in 41 kere maşallah anlamında anlamayıp "kıza yaşı kadar çiçek alınır, damat kızı yaşlı göstermiş" denmesini tamamen boşboğazlık olarak görüyorum. Sonra o sözün bana söylenmesi de ayrı gariplik.
Ben mutlu olamadım o süreçte ve nişanı bozdum. Çünkü ben evlilikten bir hayır gelmeyeceğine inandım. İsterlerse yüzüme küfür etsinler, vazgeçtim deyince olay bitiyor.
Nisanlinin ailesi sorunluymus ona lafim yokda nisanlindami ayni dusuncedeydi
Nişanlımın ailesinden ziyade kendisinde vardı problem. Teyze ne söylerse söyler, başkası ne derse der, bu önemli değil ki. Sen niye onların söylediği lafı bana söylüyorsunki... Gerçekten ilginç.
İnsan evleneceği adamın annesine teyze, babasına enişte der mi?
Ben onun annesine ve babasına anne ve baba demek istediğimi söylediğimde "evlenmeden bunları söylemeyelim" dedi. Peki, enişte demek ne demek?
"Benim anneme, babama evlenmeden 'anne, baba' deme" demek nasıl bir laf?
Allah, onun da yolunu açık etsin diyorum; ama ben bu süreçte çok yıprandım. Sonunda artık kendi hayatımı bu kadınla evlilik kurarak ipotek edemeyeceğimi anladım ve kendimi kurtardım. Bunun faturasını da ödedim ama hiç olmazsa vicdanen ve kalben rahatım.
Ona da şu an kendi öz kız kardeşinin evlilik sürecini izlemek düştü. Kız kardeşi her evlilik alışverişi yaptığında kendisinin yaptığı alışverişleri, kız kardeşi gelinliği giydiğinde kendi giydiği gelinliği hatırlamayacak mı? Sonunda kız kardeşi evlenirken kendisi bekar kaldığını bilmeyecek mi?
Senin yazdiklarini okurken senin eminlihonden dolayi senin icin sevinip kendimnicin ayrica uzuldum. Keske ikimizinde basina bunlar gelmeseydi
Bu tür durumlar kötü durumlar; ama bunun o kadar da kötü bir şey olmadığını insan biraz zaman geçince anlıyor. Fakat önümüzdeki 3-4 gün senin geleceğinle ilgili de önemli gelişmeler olabilir de hiç olmayabilir de... Bu genç adamı gerçekten çok seviyor musun? Eğer cevabın evet ise ailenle konuşup karşı tarafla konuşmak için onlardan aracılık yapmalarını isteyebilirsin.
Bu genç adamı çok seviyorsan karşı taraftan bir iletişim hamlesi gelmesini beklemeden son bir defa bir aracı vasıtasıyla bir iletişim hamlesi yapabilirsin. Henüz hiçbir soğumamışken belki bu hamle iyi bile olabilir.
Birkaç gün içinde iki taraftan bir iletişim hamlesi gelmezse bence bu konu kapandı demektir. Böyle bir durumda iki taraflı hediye değişimlerini eksiksiz yapmaya bakın. Hediye değişimi yaparken bunu aileniz veya karşı tarafı da iyi tanıyan insanlar yapsın. Biz hediye değişimi sırasında tüm prosedürü ailem yürüttü. Sadece bir keresinde babam ve kızın annesi hediye teslimi sırasında karşılaştı o kadar. Onun dışında kimse kimsenin yüzünü görmedi.
İlaveten nişan bozulması bizim kanunlarımızda tanımlanan bir olaydır. Nişanın bozulduğu tarihten itibaren tarafların birbirine bir yıl içinde nişanın bozulması durumuna karşılık maddi ve manevi tazminat davası açma hakkı var. İlaveten nişan merasiminde çiftlere takı vb. hediyeler veren kişiler olduysa bu hediyelerin de sahiplerine iadesi gerekiyor. Bilgin olsun.
Bizim olayda iki taraf da mahkeme yolunu denemedi bile. Fakat dilersen karşı tarafa dava açma hakkın var.
Degil mahkeme acmak karsisinda dimdik durmaya bile gücüm yok. Bu arada siz helallestinizmi
Evet helalleştik. Mail ile helalleştik ve basit bir dil kullandık.
Senmi istedin o mu
Bende ne sevabı ne günahı kalsın istemedim.
Niye telden degikde mailden
İlerde iyi ki evlenmemişim diyeceksin ama rahatlamaya aksan kesin bir çözüm vereyim git ve o kişinin özel bölgesine güzel bir tekme at birdaha kimseye buna ypmaz emin ol
Degil intikam almak onca agir lafina tamam diyebildim sadeve öyle düşün
Şaptan şeker olmazmış , koçtan kuzu dogmazmis annem doğru söylemiş senden koca olmazmisssss
Dönerse senindir dönmezse çiğ kotfe ne bekledin ki o biberde
Allah seni , seni sevene saklıyor imtihandır belki şükür et
Bence sevinmelisin en azındna evlendikten sonra olmamış.
Eninde sonunda terkedilirdim demi
Yani seni haketmemiş bencede. hayata sıfırdan başlamak bazen iyidir. moralini yüksek tutmak. seni terkeden birisi için üzülmek sence de yanlış değil mi
Cok yanlış ama yediremiyorum yasadiklarimi haksizligi
O kkunda haklısın. insan kendine yediremez. biraz olsun toparladın mı
Hayır aksine gittikce cokuyorum
Hayır ya çökmeyeceksin güclü olacaksın
Ama nasil
Yeniden ayağa kalkarak seni üzenleri silerek senin mutlu oldugunu görnce onlar mutsuz olacak. psikolojini düzeltelim
Adamlar evi yuvasi kurulmus yuvayi yikip 1 saniye vicdan azabi çekmedi ben mutlu oluncami çekecek tek yaptiklsri cekecekleri varsa da bir gram vicdan azabini hafifletmek olur
Gün gelir oda yaşanır. o eve girip evlenip ayırşsaydın daha mı iyi olurdun
Tabiki olmazdım ama insana agir geliyor yine de
Haklısın bişey demiyorum ama zaman en büyük ilac olacak. Düştüğün yerden kalkacaksın
Hersey gececekmi cidden sadeve bir tesellimi bu
Teselli değil gerçekler gececek daha güzel olacak. daha dogru insanla daha mutlu olmak. bana güven
Çok teşekkür ederim
Ben teşekkür edrm istersen detstlı konusuruz
Teselliyi burada arama
Merhaba rahatsız ediyorum ama soylemeden edemicem,
Sizi bir ünlüye benzettim. Ismi Ata Alabaş belki tanırsınız?
ellimi salasam ellsi arkasından elleer eller salanır mendilerbayyyyyy cekerim hasan olmaz başkası olursıkma canını blrsun başka
Hahaha coj tatliydi yesekkur ederim
Üzülme derim vardır bundada bir hayır rabimin bir bildiği vardır biz insalar bazen zorluyoruz ama Allah bizi aslında bir yandan kurtarmış oluyor senin için belkide hayırlı olan kişi o değildir
Allah senin için hayırlı olanı senden iyi bilir sadece şükret, biliyorum dünya hayatı çok zor, ben de evleneceğim cocuk tarafından terk edildim incil oku kuran oku kendine odaklan, odullendiriliceksin
Çok güzel bir hatadan dönmüşsün seni sevmeyen biriyle evlenebilirmişsin. Şu an sana inanılmaz geliyordur eminim ama biraz zaman geçince ne kadar şanslı olduğunu anlayacaksın
Kısmet değilmiş
Nasibe inanırsan her şey çözülür zaten
Hayır gördüklerinizde şer
Şer gördüklerinizde hayır vardır
Nasibe inansamda bu yasadiklarimi haketmedim diye haykirasim geliyor
Ne yaşadın özelden yazar mısın
9 Milyarara yürüyoruz
Arasında baska bir baş belasi bulursun elbet üzülme
Olmuş olan olabileceklerin içinde en hayırlısıdır. Evlenip çoluk çocuğa karışınca terk edilsen daha kötü olurdu. Direkten dönmüşsün dua et
Beterin beteri var boş ver ya evlenip çocuğun olduktan sonra senin yatak odanda grup seks yapıyorken görseydin.