Sevgilime ayrılma şakası yapayım dedim. Gerçekten ayrıldım. Yerimde olsanız napardınız?

Dedim bir şaka yapayım çocuk cidden benden ayrılmak istedi. Ben onun yaralarını sardım be, 2 buçuk yılımı verdim ona ve o bir çırpıda silmekle de kalmıyor, eski sevgilisini unutamadığını söylüyor. Var mı böyle bir dünya ya? Bu kadar kolay mı her şey? Bu kadar kolay mı!!!
Sevgilime ayrılma şakası yapayım dedim. Gerçekten ayrıldım. Yerimde olsanız napardınız?
Sevgilime ayrılma şakası yapayım dedim. Gerçekten ayrıldım. Yerimde olsanız napardınız?
Sevgilime ayrılma şakası yapayım dedim. Gerçekten ayrıldım. Yerimde olsanız napardınız?
Sevgilime ayrılma şakası yapayım dedim. Gerçekten ayrıldım. Yerimde olsanız napardınız?
Cevapla