Dedim bir şaka yapayım çocuk cidden benden ayrılmak istedi. Ben onun yaralarını sardım be, 2 buçuk yılımı verdim ona ve o bir çırpıda silmekle de kalmıyor, eski sevgilisini unutamadığını söylüyor. Var mı böyle bir dünya ya? Bu kadar kolay mı her şey? Bu kadar kolay mı!!!
Sevgilime ayrılma şakası yapayım dedim. Gerçekten ayrıldım. Yerimde olsanız napardınız?
Yazık cok yazık hem de o kadar zaman bir insanın duygusu kalbi ile oynayan öyle kişiye ne dir ki bir hiç , öbür dünyada bile öyle kişiyi görmek istemezdim , şaka etmişsin şükür şakaymış kalbime inecekti şaka olmadığını bilsem içim daralır boğulurdum ama kalbinde değilmişsin bir şaka ile gerçeği bilmek de varmış , insanları kötü zamanın da ve böylesi durumlarda gercek yüzünü görürsün dahası bahane
Sen iki yıl vermişsin biz 8yıl verdik şerefisz cıktı biri de iki yıl verdik o da öyle kalpsiz çıktı şimdi sen söyle sevgiyi mi yaşayak gurur İçin de yanlız mı yaşayak
Saka kaka olmus kaka yol almis gitmis sende dua et kurtuldun iyiki gitmis takma fazla kafana elini sallasan ellisi oh iyi rahatla kurtuldun ya biraz daha kandirmaya devam etseydi bak ne guzel olmus iste.. he bide eskiyi unutmustur merak etme erkekler doyumsuz yenisi vardir ondan gitti o hadi ordan et gitsin sen onune bak
Allah belasını versin böyle erkeklerin sinirlerim bozuldu.
Güzelim bunla vakit harcama boşada üzülme deymez seni haketmiyor seni gercekten sevenlerle haketenlerle ol bu degersiz adam icin aglama göz yaşı dökme karşına ne iyi insanlar cıkar bir gün allah seni hep mutlu etsin karşına iyi ve güzel insanlar cıkarsın
Salla kuzum ya, Erkek milleti değilmi Hepsi aynı B*k. Aynısı banada geldi. yollarımızı değiştik, Geri dönmek istedi ama Aynı şeyi bir daha yaşamam diyip yüzüne kapattım kapıyı. Salla sende bacım İte çakala yem etme kendini, İyilere layıksın Her zaman bunu unutma. Hayırlı sabahlar...😘
5
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
sağ ol canııım hepsi aynı mı bilmiyorum ama verdiğim emeklere yanıyorum, zaten son zamanlarda da hissetmiştim ama konduramamıştım. Allahından bulsun, bir daha geri dönmem şu mesajlardan sonra zaten. Sana da hayırlı sabahlar...
Canım benim, hızla uzaklaş. Şu mesajlar yetmez mi soğuman için? Büyük ihtimal egolu birisi sen ayrılmak istiyorum dediğin için altta kalmak istememiş de olabilir. Yaşı kaç bilmiyorum ama kendine güveni olan erkek 'peki' diyip uzatmazdı 'ben diyecektim' pozlarına girmezdi, gerçek düşüncesi ayrılık olsa dahi.
Şakana mı güleyim, şakana ciddiyetle karşılık verdiğine mi üzüleyim, tuğçe vakasına mı şaşırayım, çocuğun terbiyesizliğine mi sinirleneyim.. Ay bir dakika 😅
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sinir tepemden geliyor valla hala şok içerisindeyim
Pirince giderken evdeki bulgurdan olmak. Bir daha kimseye böyle şaka yapma. Ha bu çocuğa gelirsek onun zaten fıtratında varmış ha bugün ha yarın. Kalbi sende olmayan insan sana zaman kaybettirir. Üstüne gitmezsen pişman olur ve affedersen bir daha yapar.
Öfke dolma, ne kadar ağlayabilirsen ağla. Ağlamak seni rahatlatır. Öfke seni ona daha fazla bağlatır. Emin ol dönecek. Sen bir ay dinlen kendini toparla. şu an sağlıklı kararlar veremezsin abi tavsiyesi sabırlı ol.
Eskisini seviyormuş karşısına sen çıkmışsın. Büyük ihtimal güzelsin hoşuna gitmis onu unutmak için seni kullanmış. Geçmişi değiştiremeyiz iyi ki de şaka yapmissin ve gerçeği öğrenmişsin. Tekrar yazabilir kesinlikle dönme. Hayatına devam et mutlu olmaya bak o bunu görsün. İmâlı paylasimlardan kaçın. Emin ol sana yaptığının karşılığını bir gün bulacak
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
gerçekten verdiğim emeklere acıyorum son zamanlarda bir şeyler hissediyordum ama konduramıyordum işte, şaka gibi hala şoktayım ve kendisi 24 yaşında!
Güzelim hayatımızda bizi hayal kırıklığına uğratacak insanlar elbette olacak. Bu da onlardan biri. Yaşadın ve tecrübe ettin. Üzülmeye değmez, önüne bak , kendine ver ona verdiğin emeği, bir gün unutacaksın. Yeni yaşandığı için zor gelecek. Atlatacaksin. Lütfen ama lütfen yazarsa dönme.
Bir bakıma da iyi olmuş kanka bence. Elbet bir gün ayrılmak istediğini söyleyecekti sana zaten sadece zemin bekliyormuş o zemini de hazırlamış olmuşsun sen. Yerinde olsam hiç kendimi düşürmezdim sekter git tamam der üste çıkardım hatta.
Ayrılmanın şakası olmaz. Şaka öyle değil böyle olur der ayrılırdım ben de. Unutamadığı falan da yok seni en kolay yoldan sktretmiş çok sinirlendirmişsin o da karşılık vermiş sinirlen diye 🙂
Senin istemeden sonra ortaya çıkmış gerçekten üzücü buna benzer bir durumda benim başıma geldi sende at tepiği hayat dersi olarak al giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir bu kadar basit anlamaz baksana beyin yapısı müsait değil
Ya değil mi mk şaka yapiyosun adam harbiden ayriliyo 😂😂 ama sende hakkaten canımsın vallahide billahide canımsın lan adamın gerçek yüzünü görmüşsün sninleyken başka hatunu düşünüyormuş adam bildiğin hala gelmiş buraya sizlaniyosun az gururlu ol yav
En İyi Cevaplar