30 yaş ustu erkekler yazar mı? Patronuma sorsam ne dusunur?

Cumartesi bana kizmisti ve cok kirdi kiracagi bir sey yapmamistim onceside pek iyi degil gibiydi bir swy soruyorum azarlar tonda soyluyor tavirlari bana sinirli gibi ben kisisel algiliyormusum genel olarak oyleymis vs diyiyor ama bugunde yuzume bile bakmayinca simdi cikip sorucam sizce ne yapiyim soriyim mi
30 yaş ustu erkekler yazar mı? Patronuma sorsam ne dusunur?
Cevapla