30 yas ustu erkekler yazar mi nerde hata yapiyorum bilmiyorum ama çok yoruldum. Patronum neden oyle davraniyor sizce?

Isimi dort dortluk yapiyorum kopeklwri var hemde vahsi isim olmamasina ragmrn onlara kimse bakmiyor ben bakiyorum pisliklerini temizliyorum bebekler gibi bakiorum bakmal icin degil sevdigim icinde ama iste yani isimde eksiklik olmamasina ragmen benden memnun olmasina ragmen konusurken yuzume bakmiyor beni ariyacagi durum olmustu haftasonu bir personel araciligi ile soyletti diyecegi seyi benden kaciyor uzak duruyor muhattap olmak istwmiyor gibi ama oyle yapinca bende ister istemez kafamda kurup duruyorum. 5 6 kere istifa etmistim birakmadilar o zaman neden oyle davraniyor. Işe yarim saat erken gelirim yarim saat gec cikarim islerimi bitirmeden de cikmam ama boyle davraniyor
30 yas ustu erkekler yazar mi nerde hata yapiyorum bilmiyorum ama çok yoruldum. Patronum neden oyle davraniyor sizce?
Cevapla