Sizce patronum neden boyle yapiyor özellikle 30 yaş üstu erkekler yazabilir mi?

Patronum bana karşı iyiydi normaldi yani arkadasi cikolata getiriyordu bana sende tadina bak tam senle benim sevebilecegim tarzda diyiyordu beni koruyor vs ama benden kaciyorda gecen gun herkesin icinde kizdi bende dayanamadim agladim herkesin onunde degil ama patronum gordu onun dişında benden kaciyor lavaboya gidicektim benimle karsilasmamak icin baska odaya giriyor yuzume bakmiyor kaciyor benden benimle muhattap olmak istemiyor neden bir erkek boyle davranirki
Sizce patronum neden boyle yapiyor özellikle 30 yaş üstu erkekler yazabilir mi?
Cevapla