Kendisine ne zaman yazsam bana cevap vermiyor mudurumu ariyor soyluyor mudurumde beni arıyor. Her sıkıntımı yazdığım kişi degil çok nadir yazarim oyle yapincada zoruma gidiyor. Dün aramizda böyle konuşma geçti.
[19/6 16:02] ✨: Merhaba, iyi bayramlar... Bey, Rahatsız ediyorum, kusura bakmayın. Sizin için de bir sakıncası yoksa yarından itibaren erkenden işe başlayabilir miyim?
Bu kısımda yine dönmedi bana en son bunu yazdım.
[19/6 17:59] ✨: ... Bey yok sayılacak ve muhatap dahi alınmayacak kadar kötü, tahammül edilemez bir insan olduğumu düşünmüyorum. Siz bilirsiniz. İyi akşamlar
En son cevap verdi iyi bayramlar ofis kapalı pzts acilicak diye
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer