Patronumum bana karsi igisi var yani yuzume bakmamaya calisiyor bazen bahaneden konusuyor gozlerime bakiyor. 5 kere işi birakmak istedim beni birakmiyor. Isimden de memnun ama birde gozunun onunde olmami istiyor gibi. Haber bekliyordu bende işten cikip cikmama konusunda bize mujdeli haber ver felan diyiyordu. Mudurume hepiniz cikin ece cikmasin felan demiş. Sonra bir sey verdigimde elini elime degdiriyor. Ama uzakta duruyor benden ayni sekilde bende. Asıl konu şu 1 hafta patronum yoktu bende canim cekti cikolatalarindan yedim. Bende kendime ozelde alamaiyorum alicaksam herkese aliyorum sadece kendime almiyorum ama patronum mudurum defalarca konustular benimle alma diye artik alamiyorum gun icinde de canim cekiyor patronum yokken cikolatalardan yiyip yerine fazlasiyla koyuyordum ama dun geldi ve muhtemelen gordu pazartesi alip yerine koyduktan sonra siz yokken canim cekti yedim yerine koydum desem olur mu?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Bir çikolatanın sözü olmaz insan sevdiğine ilgi duyduğuna bir çikolata değil kilolarca çikolatayı esirgemez. Bun senin patronum olsam sabada ilgi duysam çağırırım tüm ikramları sen yap buradanda canın çektikçe çikolata al bitincede şirket hesabından al derdim yanağında bir öpücük kondururdum🥰😊😊
01 Yorumla
Soran+1 yılSoyliyemedim pazar gunu arkadaslariyla toplanmis cekmeveye en sevdigim cikolatalardan gelmis patronumda zaten misafirleri icin aliyor. Bugun gidip koydum yerine ama bana karsi gayet iyiydi gormustur oranin bos oldugunu ona ragmen gayet iyiydi ve beni uyariyordu cikma odaya ben cik demedikce ciktigimida gormus bu defa hic uyarmadi bile bir sey demedi. Hatta iyiydi bana karsi gulumsuyorfu felan ama yuzumr bakmamaya calisiyor
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı. Söyle yedim de aldım yerine koydum de bunda bir sakınca yok ama ilgisinin olması sakıncalı bu yavaş yavaş aşka dönüşür sonra içinden çıkılmaz bir hal halır
015 Yorumla
Soran+1 yılSoyliyemedim pazar gunu arkadaslariyla toplanmis cekmeveye en sevdigim cikolatalardan gelmis patronumda zaten misafirleri icin aliyor. Bugun gidip koydum yerine ama bana karsi gayet iyiydi gormustur oranin bos oldugunu ona ragmen gayet iyiydi ve beni uyariyordu cikma odaya ben cik demedikce ciktigimida gormus bu defa hic uyarmadi bile bir sey demedi. Hatta iyiydi bana karsi gulumsuyorfu felan ama yuzumr bakmamaya calisiyor
Soran+1 yılOda uzak duruyor zate. n benden
Soran+1 yılTurkceyi katlederek konusuyorum ksuusa bakmayin Yoldayim ondan
Soran+1 yılBen farklıyım ama yani 2 senedir calisiyorum orada ve beni az cok tanidi herkes aşiri duygusal ve asiri hassasim 25 yasindayim bu yasima kadar 1 kisi girdi hayatima onun disinda kimse girmedi. Cunku ben iliskiye onem veriyorum bu tarz iliskide buyuk sozume tovbe tabiki bulunmam. Onun disinda bakimsiz degilim yolda gecen durdurup tanismak isteyen cok oluyor acik sacik giyinmem hic giymisligimde yok hep bol kapali ama yüzümün aurası oldugunu soylerler. Guzelimde istesem cok kisi olur hayatimda ciddi anlamda da ama ben olmasi icin olsun tabiki istemem. Patron olayina gelirsek bende bilmiyorum ona karsi ne hissettigimi. Gittigi zaman uzuluyorum. Geldigi zaman mutlu oluyorum. Ikimizde goz goze gelmemeye calisiyoruz ikimizde cok muhattap olmuyoruz ama aramizda o enerji var. Onu gorunce dut yemiş bulbüle dönüyorum, Heyecanlanıyorum.
Soran+1 yılBen bu işten 5 kere ayrılıcaktım patronum beni bırakmadi. Sebebi benden cok memnun ama kimseyede eyvallahi olmayan biri baskasi cikmak istedi hemen tamam dedi bende benimle konusup durdu mudurumle ikna ettirmeye calisti sen ben ben sen demek dedi bu firma sen demek dedi. Ama cok konuşmuyor benimle yani muhattap olmamaya calisiyor bende onunla genelde cogu isi mudurume soylerim. Yuzume bakmamaya calisiyor
Soran+1 yılBir ara elini elime değdiriyordu ben cekiyordum degdirmekten kastim kagit uzatiyordum elimden alirken eli elime degiyordu bunu bilerek yapiyordu. Yakinlaşma olmaz belki işten ayrilsam olma ihtimali daha yuksek olur ama onun disinda olmaz. 2 sene olmadi zaten
Soran+1 yılMesela benim onu aramami mesaj atmami istemiyor rahatsiz oluyor
Soran+1 yılBana karsi kotu niyeti yok oda zaten uzak durmaya calisiyor uzak duruyorda belki benden cok uzak duruyordur
Soran+1 yılOyle demeyin ya
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
9
Cevap
44Cevap
Evet biz 30 yaş üstü erkekler bu çikolatalarımızı yiyen kızlardan nefret ediyoruz. Yerine koymalarıda hiç ilgilendirmiyor. 30 yaş altı olsak neysede, 30 üstü olunca çikolatalarımızın yenmiş olması tahammül edilebilir şey değil.
00 YorumlaEvli mi? Neden uzak duruyorsunuz birbirinizden. Bence patronun senin duygularından tam emin olamadığı için, seni de kaybetmemek için uzak duruyor.
17 Yorumla
Soran+1 yılHayir oda farkindaydi bende ondan eminim ama evliymis onu duydktan sonra uzak duruyorum. Isle ilgili herseyi mudurumle konusuyorum patronumla degil
Soran+1 yılYok demez ama yinede alip yerine koyucam. Brnjm sevdigimi biliyor bana demisti babasinin yaninda ece ne istiyorsa ofise onlar alinacak git mudurunr soyle ne istiyorsan alsinlar
Soran+1 yılIkimizde birbirimize mesafeliyiz oda uzak duruyor bende
Soran+1 yılCok nadir konusuyoruz
Soran+1 yılBiliyorum o yuzden bende uzak dueuyorum cunku evlenip anne olmak istiyorum
Bence bı şey deme çikolatalarından yedim dee sadece yüzünün güldüğünü göreceksin ve sana Gine çikolata verecek belkide paketi verecek
020 Yorumla
Soran+1 yılZaten soyliyemedim pazar gunu arkadaslariyla toplanmis cekmeceye en sevdigim cikolatalardan gelmis patronumda zaten misafirleri icin aliyor kendide pek yemez. Ben cok severim. Bugun gidip koydum yerine ama bana karsi gayet iyiydi gormustur oranin bos oldugunu ona ragmen gayet iyiydi ve beni uyariyordu cikma odaya ben cik demedikce ciktigimida gormus bu defa hic uyarmadi bile bir sey demedi. Hatta iyiydi bana karsi gulumsuyorfu felan ama yuzumr bakmamaya calisiyor
Soran+1 yılIfade etmez kaciyor uzak duruyor bende ayni sekilde sadece bazen sapsal gibi gulumsuyorum onu her gordugumden istemsizce
Soran+1 yılAsla yapamam yapmamda
Soran+1 yılHoslanmiyorum ama o u gormek beni mutlu ediyor
Soran+1 yılVe onun beni bu denli tutmasi kendimi cok degerli hissettirdi. 5 kez isi birakicaktim istifa ettim onun benimle konusup birakmamasida etkiledi
Soran+1 yılBenden memnun isimden ondan dolayida birakmadi
Soran+1 yılDogru
Soran+1 yılAma hislerim yanilmadi bu zamana kadar onunda ilgisi var bana karsi hatta mudurum bile uzak tutmaya calisiyor bizi
Soran+1 yılYa zaten siz anlamiyorsunuz ben cirkin biri degilim cok kisi olur hayatimda ben istemiyorum bu yasima kadarda 2 kisi oldu yani zaten herkesten cok dikkat ediyorum hayatima alacaim kisiye bu kisiyle olmaz zaten biliyorum o yuzden kabullendim
- +1 yıl
Eğer sizde meyil olsaydı zaten bunları konuşmuyor olurduk sizinle sizde meyil yok siz sadece patronunuzu biraz elestirdiniz o kadar anlıyorum sizi güzel biri olabilirsiniz fakat bu patronunuzun sizi beyeniyorsa bu gerçeği değiştirmez bir boşluk aninizin olduğu bir gün bu dediklerimi daha iyi idrak edeceksiniz cunki güçlü olan hep bir şekilde kazanir
+1 yılOrdan yemiş olman onun keyfine bile gitmiştir sana olan ilgisinden birssey demez sorun etmez bu ilgiyi fırsat a çevir
03 Yorumla
Soran+1 yılFirsata cevirecegi cok durum oluyordu cevirmiyor yani cevirmez uzak duruyor benden ondan uzak duruyorum. Neden hosuna gitsinki
- +1 yıl
Sürekli ilgisi var demişsin soruda
Soran+1 yılIlgisi var evet ama uzak duruyor bende uzal duruyorum
Yaptığın affedilir gibi değil olamaz bunu nasıl yaparsın 😂ya git işine derdine bak ya 😂
110 Yorumla
Soran+1 yılBuyuk derdimmi olmasi lazim soru sormsm icin. Yaptigim cok buyuk bir sey degil ama ayip oldu ve hirsiz gibi hissettim kendimi ondan dolayi sordum. Ve utandim
- +1 yıl
30 yaş üstü erkeklere deyince çok önemli tartışılabilir bi konu olduğunu düşündüm gerçek hayatta insanların o kadar çok derdi varki bu dert değil git söyle ya da yine yerine koy yani ne olacak yemez seni merak etme :) ben kaçar maça git birkaç tane daha çal 😂 günaydın bu arada
Soran+1 yılTartişilabilir bir sey degil belki ama benim ona onun bana ilgisi varya ekstra hareketlerime dikkat etmeye calisiyorum. Gitti bugunde diyemedim yedigimi ama bu sabah bana karsi cok iyiydi en sevdigim cikolatalardan almiş benim sevdigimi bilmiyor ama arkadaslariyla haftasonu toplanmislar mutfagi daginikti cikolatalari yerine koyarken gordum. Diyemedim ama oradan aldigimi gormus bugun gayet iyiydi bana karşı
Soran+1 yılHirsiz degilim ya koyuyorum yerine fazlasiyla
Soran+1 yılHirsiz degilim hirsizin anlamini biliyorsunuzdur ben odunc alip geri koyuyorum yerine
Soran+1 yılBana karsi hep rahat olabilirsin istedigimi ye diyiyorlar o ozgurlugumu kullandim
+1 yılAsıl soru şu ben sorayım sen tam olarak ne istiyorsun bu durumda 🤔🤔
02 Yorumla
Soran+1 yılBir sey istemiyorum sadece cikolatalarini yedigimi gordugunde hakkimda kotu dusunsun istemedim
Soran+1 yılSoyliyemedim pazar gunu arkadaslariyla toplanmis cekmeveye en sevdigim cikolatalardan gelmis patronumda zaten misafirleri icin aliyor. Bugun gidip koydum yerine ama bana karsi gayet iyiydi gormustur oranin bos oldugunu ona ragmen gayet iyiydi ve beni uyariyordu cikma odaya ben cik demedikce ciktigimida gormus bu defa hic uyarmadi bile bir sey demedi. Hatta iyiydi bana karsi gulumsuyorfu felan ama yuzumr bakmamaya calisiyor
Konuşurken kadınların yüzüne bakamayan erkek eziktir.
01 Yorumla
Soran+1 yılGozlerini asiri kaciriyor bakmamaya calisiyor bana ve yine gitti ya
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yılÇikolata davası neymiş ya bu kadar önemli bir şey mi 😂
02 Yorumla- +1 yıl
Olay baska knk
Soran+1 yılEvet biraz konu baska ben uzatarak anlattim kimsede anlamamis zaten
Sonuçta onun amacı ne, senin amacın ne?
Bu çikolata sorusu değildir herhalde.02 Yorumla
Soran+1 yılIkimizinde amaci yok ilgisi var evet ama uzak duruyoruz soru. cikolata sorusu
Soran+1 yılIlgisi varya bana karsi bu durumu yanlis anlarmi diye soruyorum ve alip yerine koydugumda soylemelimiyim ona
Bildiğin seninde gönlün ona kaymış Çikolata şeker bahane
01 Yorumla
Soran+1 yılGonul kaymasiyla cikolatasini yemem ne alaka beni zaten biliyorlar sagir sultan bile bilir cikolata cok severim patronumun odasindaki cikolatalar daha guzel
+1 yılSen bu adamdan hoşlanıyorsun yani en azından senden hoşlanmasından.
03 Yorumla
Soran+1 yılSadece beni birakmamasi ve herkesten cok deger gosterip ama uzak durmasi hosuma gidiyor evet
- +1 yıl
Sadece bu kadar değil bence. Niye özlüyorsun olmadığında o zaman.
Soran+1 yılBilmem
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. her canina cekeni yersen basin karnin agrir. sonuclarina katlanirsin. biraz tut kendini.
010 Yorumla
Soran+1 yılAma benim tek sevdigim cikolata ve onuda bana aldirmiyorlar canim cekincede yedim yerinede koyuyordum zaten fazla fazla bu defa yakalandim ne yapiyim
Soran+1 yılOfiste evet birtek patronumun odasinda var onun disinda zaten her sabah yerim ise gitmeden once
Soran+1 yılBu nasil kafa yapisi 😀😀😀😀
Soran+1 yılBiraz oyle evet
Soran+1 yılTabiki koyucam zaten oyle yapiyordum oncedende
+1 yılPatronun sana karşı ilgisi var ama söylemeye utanıyor mu
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır açıklamayı okumadiniz mi cikolatalarini yedim aslinda oda yemiyor senelerce orada duruyor misafirleriyle arada yer
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılBu kdr uzun ve sacms bi soru yok ehh adam aşık sana
011 Yorumla
Soran+1 yılYa kisa ozetle cikolatasini yedim yerine koydugumda kendisine soyliyim mi
- +1 yıl
Söyle tabiki nr vsr bunda aranızda iyimiş söyle gitsin bsy olmaz canım cekti yedim dersin
Soran+1 yılSoyliyemedim pazar gunu arkadaslariyla toplanmis cekmeveye en sevdigim cikolatalardan gelmis patronumda zaten misafirleri icin aliyor. Bugun gidip koydum yerine ama bana karsi gayet iyiydi gormustur oranin bos oldugunu ona ragmen gayet iyiydi ve beni uyariyordu cikma odaya ben cik demedikce ciktigimida gormus bu defa hic uyarmadi bile bir sey demedi. Hatta iyiydi bana karsi gulumsuyorfu felan ama yuzumr bakmamaya calisiyor
- +1 yıl
İi ne gzl sana zaafi var adamin
Soran+1 yılZaten 5 kere işi birakmka istedim o birakmadı brni normalde kimseye eyvallahı olmaz. Hatta bir arkadasimda işi birakmak istedigini soyledi ona hrmen tamam dedi ben kac defa tuttular personel olarakta memnun onun disinda sanki gozunun onundeyim bu sekilde o yuzden birakmak istemiyor gibi ya da brn kuruyorum
- +1 yıl
Ama cok umitlenme hemen üzülürsun snra akışına birak
Soran+1 yıl2 yildir calisiyorum ennn başinda işe girdigim ilk gunden basladi her sey
Soran+1 yılBekar zannediyordum evli cikti sonra cok uzuldum tabi ama o gun bugunde uzak duruyorum.
- +1 yıl
Evli ise net uzak dur boş ver
Soran+1 yılZaten uzak duruyorum ogrendigimden beri. Onunda bir sey yaptigi yok oda uzak duruyor. 6 yillik evli cocugu yok birgun odasina girdim evrak goturucektim beni ayakta bekletti misafirleriyle konustu dedi ben canım evlenirmiydim karimin dizinin dibinde dururum istesem felan boyle garip garip konustu. Sonrs dedi personellerlede ister istemez muhattap oluyoruz mesela ecenin bir sorunu olsa derdi olsa ilgilenmek zorundayiz vs
- +1 yıl
Garip manasiz bir konusma
+1 yılO çikolatayı sen yinede yeme dediğin şeyleri yapan çikolataya başka şeylerde koyar
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılAbla asıl soru şu Sen niye Çikolata yiyip duruyorsun
00 Yorumla merak etme sen onun çikolatasını yedin. Oda seni yiyecek ödeşeceksiniz
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEnteresan bir çalışanmışsın keza patronunda öyle. Ne diyeyim koysanda olur koymasanda. Hatta kalpli çikolatalardan alıp koy niyetini anlarsın.
04 Yorumla
Soran+1 yılNeden enteresaniz
Soran+1 yıl🙂🙂
Cevap sahibi+1 yılYani bir patronun çalışanına bu gözle bakması etik değil bir. İkincisi seninde çalışan olarak buna karşı bu şekilde davranman pek normal bir ruh halini yansıtmıyor açıkcası. O yüzden nasıl istiyorsan öyle yap atış serbest 🙃
Soran+1 yılZaten o benden ben ondan uzak duruyorum duruyoruz
- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılSorunun hiç bir mantığı yok sanki çikolata bu sonuçta
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılGiyim tarzın nedir işte. İlk bunu sorayım sana
07 Yorumla
Soran+1 yılGenelde hep plazzo pantolon ve ceket giyerim bol salaş
Soran+1 yılAcik giyinmem
Cevap sahibi+1 yılEtek giyiyor musun hiç
Cevap sahibi+1 yılİşe giderken
Soran+1 yılHayir
Soran+1 yılHep bol pantolon
Cevap sahibi+1 yılHiç tarzım değilsin 🤪
+1 yıl30 yas ustu erkekler neden hepsi sapik bu yaziyi okuyunca artik gercekten sogdum hepsi ayni hepsinin derdi genc kadin umarim evli degildir uzak dur derim
04 Yorumla
Soran+1 yılEvli uzak duruyorum ama oda uzal duruyor zaten
- +1 yıl
bisey merak ediyorum bu kizlar hic duusnmiyor mu gelecegini ilerde evli olunca 30 öi yaslard akocasi genc kiza asilinca boyle duusnceller mi
- +1 yıl
paarasi olan ünlü 35 ustu erkeklerin genc kadin istedini görmek cok cok kolay hepsi genc istiyor biktim artik yasian yakin dururken
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Harika olur hemde belliki sen de adamı istiyorsun adamda seni istiyor
010 Yorumla
Soran+1 yılCikolatayla ne ilgisi var bunun
Soran+1 yılPardon aklim baska seye gitti
Soran+1 yılZaten soyliyemedim pazar gunu arkadaslariyla toplanmis cekmeveye en sevdigim cikolatalardan gelmis patronumda zaten misafirleri icin aliyor. Bugun gidip koydum yerine ama bana karsi gayet iyiydi gormustur oranin bos oldugunu ona ragmen gayet iyiydi ve beni uyariyordu cikma odaya ben cik demedikce ciktigimida gormus bu defa hic uyarmadi bile bir sey demedi. Hatta iyiydi bana karsi gulumsuyorfu felan ama yuzumr bakmamaya calisiyor
Soran+1 yılAşık değil ama ufak ilgisi var
Soran+1 yılBen ona karsi ne hissettigimi tam olarak bilmiyorum. Ama bugun gitti uzuldum gelince mutlu oluyorum
Soran+1 yılIkimizde goz goze gelmemeye calisiyoruz ikimizde cok muhattap olmuyoruz ama aramizda o enerji var. Onu gorunce dut yemiş bulbüle dönüyorum, Heyecanlanıyorum.
Soran+1 yılBen bu işten 5 kere ayrılıcaktım patronum beni bırakmadi. Sebebi benden cok memnun ama kimseyede eyvallahi olmayan biri baskasi cikmak istedi hemen tamam dedi bende benimle konusup durdu mudurumle ikna ettirmeye calisti sen ben ben sen demek dedi bu firma sen demek dedi. Ama cok konuşmuyor benimle yani muhattap olmamaya calisiyor yuzume bakmamaya calisiyor. Bende de onu gorunce hep gulumseme tutuyor, hep gulumsuyorum. Ama bende onunla genelde muhattap olmuyorum cogu isi mudurume soylerim.
Hiç bir sorun olmaz bi çikolatanın lafını mı yapıcak
010 Yorumla
Soran+1 yılYok yapmaz tabiki aksine yememi bile istiyorlar ofiste yemek vs pek yemek yemiyorum tatli yiyiyorum ondan. Patronumda beni seviyor onu sorum etmez sadece biraz hirsiz gibi olmus gibi oldum ama yiyip birakiyordum yerine fazlasiyla sadece bu defa yakalandim birakmadan
Soran+1 yılAlicam zaten ama orayi tekrar dolu sekilde gorunce hakkimda yanlis dusunmezmi
Soran+1 yılEnazindan yiyip koydugumu bilsin boyle gizli sakli hosuna gitmeyebilir
Soran+1 yılKendime ozel alamiyorum ve yiyemiyorum alicaksam herkese aliyorum bu baya sorun oldu ofiste
Soran+1 yılOfiste mutfakta vardi ben patronumun cikolatalarindan yemek istedim onun cikolatalari daha guzel
Soran+1 yılNeden cilve yapiyim ikimizde uzak duruyoruz zaten
+1 yılBende sonuç başka yere bağlanacak sandım çikolataya bağlanmasını beklemiyordum hahahah
11 Yorumla
Soran+1 yıl😀😀😀😀 biraz konuyu uzatarak anlatmis olabilirim :)
+1 yılBence seni düşünüp çekiyordur en kısa zamanda seni yatağa atmak için elinden geleni yapar sonra atar bak demesi deme
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 448 cevap paylaştı. Senin is karisik simdi o zafini yakaldi bulamayacgin cikolata getirirde ve yerine koyamassan ne olcak sonra gece mesaie kalirsin bak dikkat et
00 YorumlaEğer bir ilgin yoksa net tavrını koy adam evliymiş zaten sonra çok başın ağrır demedi deme
00 Yorumla
+1 yılİşcinin hakkını vermek lazım. Hakkını veriyorsa sorun yoktur senin açından. 🙂🥲
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAdamın sana karşı hisleri var madem çikolatayı mı sorun edecek. sende adamın çikolatalarını yiye yiyemi aşık ettin adamı anlamdımki.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Sen cok Türk dizileri izliyorsun galiba küçük cadı
02 Yorumla
Soran+1 yılYok dizi fil bir sey izlemiyorum yemin ederim
Soran+1 yılFilm
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılPatronun evlimi sana ilgisi olsun sen bekar evli
04 Yorumla
Soran+1 yılEvli uzak duruyorum oda duruyor ben bekarim 25 yasindayim o 33 yasinda
- +1 yıl
Evli de sana neden ilgisi çok tatlı ve güzel olduğun için olabilir mi hissediyorum ondan dolayı
- +1 yıl
uzak idurmanda fayda var zaten yoksa yuvasını yıkarsın seninde yuvan olmaz yaşı gençmiş ama erkeğin insan karısını aldatırmı ya
Soran+1 yılNe aldatmasi ya aldatmiyorki bende oda bisey yapmiyoruz muhattap bile olmuyoruz birbirimizle
+1 yılSoylemekte fayda var durrustluk onemli
04 Yorumla
Soran+1 yılBugun soyliyicektim yerinede koydum ama coktan bos oldugunu gormus bugun gidip yerine fazlasiyla koydum
Soran+1 yılSoyliyemedim pazar gunu arkadaslariyla toplanmis cekmeveye en sevdigim cikolatalardan gelmis patronumda zaten misafirleri icin aliyor. Bugun gidip koydum yerine ama bana karsi gayet iyiydi gormustur oranin bos oldugunu ona ragmen gayet iyiydi ve beni uyariyordu cikma odaya ben cik demedikce ciktigimida gormus bu defa hic uyarmadi bile bir sey demedi. Hatta iyiydi bana karsi gulumsuyorfu felan ama yuzumr bakmamaya calisiyor
- +1 yıl
Soylemekte fayda var herr daim
Soran+1 yılGeldiginde soylerim o zaman
- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılAnlar
01 Yorumla
Soran+1 yılNiye
+1 yılYe nolcak mutlu olur Adam. en fazla;)
04 Yorumla
Soran+1 yılKimiside oyle demis neden mutlu olsun ki
- +1 yıl
Olur olur git sõyle
Soran+1 yılPazartesi soylerim alip yerine koyunca
- +1 yıl
😅😅👍🏻
+1 yılMaas zam belli oldu mu
02 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka
- +1 yıl
Ona göre adım at
+1 yılolur de
012 Yorumla
Soran+1 yılYanlis anlar mi
- +1 yıl
Çikolata aşkını öğrenirse oradan yürür
Soran+1 yılBiliyor zaten herkes
Soran+1 yılYurumez uzak duruyor bende ayni sekilde
- +1 yıl
Nereye kadar
Soran+1 yılBilmem ama beni uzecek bir sey yapmaz. 2 sene oradayim ve benden olabildigince uzak duruyor ama net ilgisi var. Hatta mudurum uzak tutmaya calisiyor beni ondan onu benden
- +1 yıl
Nereye kadar duracak iste
Soran+1 yılBilmem durur heralde
- +1 yıl
Sen
Soran+1 yılBende uzak duruyorum
- +1 yıl
Niye
Soran+1 yılÜzulurum
+1 yılAl koy yemişsin işte. Yanlış anlamaz.
00 YorumlaSorun olan bisey degil
00 YorumlaPatron da seni canım çekti derse ne olacak
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılben de sonunda mantıklı bi soru cıkcak diye okudum ya uzun uzun
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,7b cevap paylaştı. Bişey olmaz ama başka iş bul
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYaşlarınız kaç?
04 Yorumla
Soran+1 yılBenim 25 onun 33
Cevap sahibi+1 yılEvli mi
Soran+1 yılEvli oldugunu bilmiyordum ogrendigimden beri uzal duruyorum oda zaten oyle uzak duruyor
Cevap sahibi+1 yılHa iyi. Yaşın çok genç. Kafana takma bu şeyleri hayatına odaklan. Evlen yuvani bul
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet yanlış anlar.
020 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Soran+1 yılNe gibi anlar
Cevap sahibi+1 yılDefalarca alma demişler almışsın 👍 tekrar yerine fazlasıyla koysan bile defalarca alma dendiyse almayacaksın.
Soran+1 yılHayir ya oradan degil ben ofise herkese aliyordum o konu hakkinda beni uyardilar cebimden para cikmasin diye
Soran+1 yılYoksa aksine benim ofiste olan her seyi rahat rahat yememi soyluyorlar
Cevap sahibi+1 yılO zaman niye yanlış anlarlar mı diye sordun?
Cevap sahibi+1 yılKüçük bir şehirde mi bu ofis?
Cevap sahibi+1 yılNeden ofistekile çikolata alma diyorlar?
Soran+1 yılİstanbul
Soran+1 yılCunku kendi cebimden aliyorum kendime ozel alamiyorum bende herkese alip herkesle paylasiyorum benim cebimden cok para cikiyor diye patronumda alma dedi bana ofise kendi cebinden cikolata oyle artik almiyorum patronumun odasinda cok cikolata var oda misafirlerine aliyor yillarca orada bende canim cektikce patronumun odasindan gidip yiyip yarini koyuyorum bu defa yerine koyamadan gordu oranin azaldigini ve cop kutusundaki kanitlarimi yakalandim
Cevap sahibi+1 yılMadem yiyebilirsin diyor Niye yanlış anlasın?
Cevap sahibi+1 yılYanlış anlamaz, yanlış anlarsa patronunu öperim düzeltirim merak etme 👍
Soran+1 yılOdasindaki cikolatalardan bahsetmedi ama yinedr bir sey demez
Cevap sahibi+1 yılMadem bir şey demez niye sordun o zaman?
Cevap sahibi+1 yılIlgiye ihtiyacın varsa ilgi göstereyim 👍
Soran+1 yılKit beyinli misin
Soran+1 yılBrnim ilgiye ihtiyacim yokta senin bir beyine ihtiyacin var bence
Cevap sahibi+1 yılSenin gibileri anlamak için beyne gerek yok
Cevap sahibi+1 yılAşırı tepki vermenden belli ilgi ıstediğin
Cevap sahibi+1 yılTabi ergen olma ihtimalinde var
Aşk İlişkileri konusunda 8,2b cevap paylaştı. Bu hikayeyi daha önce de okudum sanki
00 YorumlaPatron fantazin mi var bu ne?
04 Yorumla
Soran+1 yılCikolatayla ne ilgisi var
Soran+1 yılPatronum cunku
+1 yılÇikolatanın lafını yaparlarsa ayrıl gitsin
05 Yorumla
Soran+1 yılAsla yapmaz asil sorum bana karsi ilgisi var cikolatasini yedim bu durumu yanlis anlarmi
- +1 yıl
Anlarsa anlasın. Belli ki sen de boş değilsin. Seviyorsan git konuş ölümlü dünya
Soran+1 yılBende aynen bu kafadayim seviyorsam adim atarim atmisligimda oldu ama bu kisiye adim atamam evli
- +1 yıl
Bişey olmaz, biraz takılırsınız geçer
Soran+1 yılOyle kolay degil o isler. Hayatima 1 kisiden baska kimse girmedi bu kisiye yenilemem
Kaç yaşındasın sen 😊
02 Yorumla
Soran+1 yıl25 yasindayim
+1 yılBir gelisme var mi
00 Yorumla
+1 yılOlur
00 Yorumlaanlamaz
00 Yorumla
+1 yılOlur
00 Yorumlaanlayrabilir
01 Yorumla
Soran+1 yılSoyliyemedim pazar gunu arkadaslariyla toplanmis cekmeveye en sevdigim cikolatalardan gelmis patronumda zaten misafirleri icin aliyor. Bugun gidip koydum yerine ama bana karsi gayet iyiydi gormustur oranin bos oldugunu ona ragmen gayet iyiydi ve beni uyariyordu cikma odaya ben cik demedikce ciktigimida gormus bu defa hic uyarmadi bile bir sey demedi. Hatta iyiydi bana karsi gulumsuyorfu felan ama yuzumr bakmamaya calisiyor
Hicbirsey olmaz
00 Yorumla
Devamını Gör(38)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sorum özellikle 30 yaş ve üstü erkeklere, sizce patronum yanlış anlar mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer