Sorum özellikle 30 yaş ve üstü erkeklere, sizce patronum yanlış anlar mı?

Patronumum bana karsi igisi var yani yuzume bakmamaya calisiyor bazen bahaneden konusuyor gozlerime bakiyor. 5 kere işi birakmak istedim beni birakmiyor. Isimden de memnun ama birde gozunun onunde olmami istiyor gibi. Haber bekliyordu bende işten cikip cikmama konusunda bize mujdeli haber ver felan diyiyordu. Mudurume hepiniz cikin ece cikmasin felan demiş. Sonra bir sey verdigimde elini elime degdiriyor. Ama uzakta duruyor benden ayni sekilde bende. Asıl konu şu 1 hafta patronum yoktu bende canim cekti cikolatalarindan yedim. Bende kendime ozelde alamaiyorum alicaksam herkese aliyorum sadece kendime almiyorum ama patronum mudurum defalarca konustular benimle alma diye artik alamiyorum gun icinde de canim cekiyor patronum yokken cikolatalardan yiyip yerine fazlasiyla koyuyordum ama dun geldi ve muhtemelen gordu pazartesi alip yerine koyduktan sonra siz yokken canim cekti yedim yerine koydum desem olur mu?
Sorum özellikle 30 yaş ve üstü erkeklere, sizce patronum yanlış anlar mı?
Cevapla