Sorum 30 yaş üstu erkeklere sizce patronum bu kişiye taktı mı?

Kopek aldi kopegine bakiyoruz ben ve bir personel gorevimiz degil ama bastan tavir koymadik ve benlik sikınti yok diger personel icin buyuk sıkıntı bana yardjm etmiyordu onu sert sekilde uyardi ve ona verdigi parayi geri cektigini soyledi benimle sıkıntisi yoktu iyidr bakiyordum ama brndende cekmis her neyse bu personel beni doldurup öne atmaya calisip, patronumu kotuleyip durunca dayanamadim dun gittim patronuma dedim elinden geleni yapiyor ama altindan kalkamiyor sadece ben ustlensem olur mu osa dedi neden ne oldu dedi bir sey olmadj ben bakiyim sadece dedim dedi oyle olmaz ihaleyi tek birisinin ustune yikmak o dediklerimi etsin dedim sadece kopegi baglasa yok dedi yapabildigi kadar yapsin kimse ona bisey demiyor sende yapabildigin kadar yap benim soylediklerimede takılma dedj neden boyle yapiyor patronum
Güncellemeler
+1 yıl
Kimse yok mu
Sorum 30 yaş üstu erkeklere sizce patronum bu kişiye taktı mı?
Cevapla