Kopek aldi kopegine bakiyoruz ben ve bir personel gorevimiz degil ama bastan tavir koymadik ve benlik sikınti yok diger personel icin buyuk sıkıntı bana yardjm etmiyordu onu sert sekilde uyardi ve ona verdigi parayi geri cektigini soyledi benimle sıkıntisi yoktu iyidr bakiyordum ama brndende cekmis her neyse bu personel beni doldurup öne atmaya calisip, patronumu kotuleyip durunca dayanamadim dun gittim patronuma dedim elinden geleni yapiyor ama altindan kalkamiyor sadece ben ustlensem olur mu osa dedi neden ne oldu dedi bir sey olmadj ben bakiyim sadece dedim dedi oyle olmaz ihaleyi tek birisinin ustune yikmak o dediklerimi etsin dedim sadece kopegi baglasa yok dedi yapabildigi kadar yapsin kimse ona bisey demiyor sende yapabildigin kadar yap benim soylediklerimede takılma dedj neden boyle yapiyor patronum
Güncellemeler
+1 yıl
Kimse yok mu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Personelin iş görevi değil ve patronun bildiğin zorbalık yapıyor. Ülkede hak hukuk olmayınca böyleleri de züppelik yapıyor haliyle.
Benlik ssıkınti yok ki ben zaten cok seviyorum kopegi diger personelde cakallik yapmaya kalkinca ona gicik oldu ve takti ona ve parasinida veriyordu parayi alip yardim etmiyordu parayi kesti ondan ama bendende kesmis
Seni düşünmüş yorulmanı istememiş bence
Personelede gicik
Senden hoşlanıyor olabilir mi
Bilmem bana karsi ilgisi olsa benden neden kessinki parayi
Bilmem eşitsizlik olmasın demiştir belki. Odasına falan gittiğinde bakışları nasıl süzüyor mu seni
Aksine bakislarini kaciriyor
Ama beni begeniyor
Nerden anladın beğendiğini
Dile getirmisti maşallah demisti bana guzelligime birde elimi elime dokinduruyordu bilerek
Sen napıyosun dokumdurduğunda?
Çok iyi ya 😍
Bir sey yapmiyorum
Hm. Bence daha da yakınlaşmak isteyebilir ilerde
Yani senden de ilgi görürse cesaretlenir
Aksine uzaklaşiyor ilgim var zaten
Senden çekiniyor olabilir sonuçta sen onun çalışanısın. Biraz yakın davran belli et ilgini bahanelerle odasına git sık sık güzel giyin falan
Cok belli ediyorum ama benimle muhattap olmak bile istemiyor. Yuzume bakmiyor konusmuyor selam vermiyor. Bende onun bana yapma dedigi seyleri israrla yapiyorum ki benimle muhattap olsun sonra kizinca gulumsuyorum gulecek bir sey yok ama guluyorsun diyiyor oda gulumsuyor ama uxak duruyor genel anlamda
Yiyecek bişeyler yapıp götürsen pasta börek falan. Erkeklerin hoşuna gider böyle şeyler. Bi de olabildiğince başbaşa kalmaya çalış. Getirdiğin yiyecekleri odasına götür sana yaptım falan de çok hoşuma gider bence
Kabul etmiyor ama bir gun soyle bir sey yaptim tatilden donmustu gelmeden klimasini acmiatim odasi isinsin diye beni cagirdi kim acti diye dedim sizin geliceginizi duydum ben actim odaniz isinsin diye asiri hosuna gitmisti sem dusunmesen beni kimse dusunmiyevek demisti
Erkeklerin hoşuna en çok giden şeyler yemek, onları düşünmek ve cinselşeylerdir genelde. Sen bunları belli etmeden gösterirsen hoşlanır bence senden
Ama öyle alenen yapma başına bela gelir üstü kapalı yap
Nasıl yapiyim sizce
Rahat olabileceğiniz anlar yarat. Bilmiyorum iş yerinde kimse olmadığı anları kolla. Akşam herkes çıktıktan sonra falan olabilir. Odasına git samimi şekilde konuş belki biraz dekolte işe yarayabilir 😅
senin tek başına beceremeyeceğini düşünmüş
Aksine yapiyorum beceriyordumda goruyordu da sadece kopegi baglayamiyorum onu bağlasa yeter dedjm hayir ille oda yapacak diyiyor benlik sıkıntı yok dedim hayir diyiyor baska bisey ďmiyor
niye bağlayamıyorsun çokmu büyük
Belcika kurdu