Ozellikle 30 yaş ve uzeri erkekler yazar mı sizce eski patronum neden boyle soyledi bana?

3 sene çalıştığım yerdi, 1 sene önce ayrıldım. Değer verdiğim, saygı duyup sevdiğim insanlardı. Ziyarete de giderim arada. Bugün gittim. Patronum evli, bu arada onu baştan söyleyeyim. Bana dedi, bak seni gördüm yuzum güldü yoksa boyle degildim eski mudurumde yanimizdaydi asla tek konuşmuyor benimle yanimizda muhakkak biri oluyor dediki "Seninle evlenecek kişinin çok sağlam dua almış olması lazım. İki dünyanı da cennete çevirecek kişi olması lazım. Bundan sonra hayırlı haber ile gel," dedi. Ne demek istedi?

Ozellikle 30 yaş ve uzeri erkekler yazar mı sizce eski patronum neden boyle soyledi bana?
Cevapla