2 yil calisiyorum önceden bununla beraber 6 7 kere istifa ettim en son baya ciddiydi ilan koymalarini felan istedim yine ufaktan ikna etmeye calisti mudurum ikna olmadim dun esyalarimi toplayip cikarken oradan ayrilmis kadar oldum ve bir daha patronumu gorememe dusuncesi beni cok üzdü boslukta hissettim kendimi cok pisman oldum ve mudurume yazdim pisman oldugumu felan patronumdan dolayi oldugunu soylemedim tabi ama bugun bana herkes yine soguk patronum benden kaciyordu istifa vermemem icin benimlede bu surecte hic konusmadı tavirliydi morali bozuktu dun pismanligimi dile getirdim henuz konusan olmadi ama hala uzak ve soguklar patronum ozellikle sizce neden
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Sen resmen ayagına sıkmısın 6 7 istifa olur mu bi iş yerinde
Hepsinin sebebi vardı
Sebebi varsada 1 sefer o iş yerinden ayrıldıgında bidaha dönmüyceksin 6 7 kere istifa et geri gel tabi soguk davranacaklar sana
6 7 kere istifa ettigimde ikna etmislerdi kalmistim son istifamda canıma tak etti yine ikna etmeye calistilar kabul etmedim bu kez ciddiydim esyalarimi toplayip ciktim ve baska yere gorusme icin cagirdiklarinda cok uzuldum pisman oldum ilerde keske dememek icin bunu dile getirdim. Deger verdigim sevdigim kisilerdi alistigim yer ve kisilerdi o beni cok uzdu yoksa isimi benim gibi yapacak ya da fedakarliklarda bulunacak kimse yoktur emin olun
Benlik zaten bi sıkıntı yok sizin için diyorum yanliş anlamayın demekki işi yapıyosum bırakmak şstemediler sizi sizde karsılıgını alamadınız o yüzden ayrıldınız
Ne gibi karsilik
Bekledigim tek sey sadece isimle ugrasmakti kopel bakiyorum ellerim perisan koskocaman 5 6 katli ofisi temizliyorum siliyorum supuruyorum toz aliyorum cicekleri suluyorum camlari siliyorum cay kahve vs yapiyorum birde ekstra yanimda bir personel var oda benimle kopege bakiyor benden yasca buyuk patronuma bisey diyemediği icin bana soylenip durmasi afra tafra etmesi beni yormasi ise karsi bulundugim yere karsi her anlamda yordu anlik ofkeyle istifa verdim yine ikna etmeye calisyi mudurum istemedim birde telefonlara bakiyorum asil meslegim stilistlik baska yerlerden cok iyi firsatlar gelmesine ragmen kabul etmiyordum insanlarını sevmis alismistim
Saglık olsun kolay degil temizlik işi zordur iyi bilirim
Zorlugu onemli degil enerjim yettigi muddetce yaparim benim modumu dusuren biri varsa beni o yorar bu kiside benim modumu duserip soyneip durup kufredip afra tafra ediyordu isinden olmasin diye sustum mutsuz oldum hevesim kacti
Allahkolaylık versin zordur
maalesef öyleleri var ve calısanada engel oluyolar maalesef ozaman o iş yapılmaz hhale geliyor
Oyle oldu ve anlik ofkeyle yaptim simdi asiri dişlanmis gibi hissediyorum kendimi herkes tarafindan
Tabi caliş cabala biyere kadar kimse durmuyo arkadan maalesef şimdi baska işemi bakıyosun
sonu olmayan yerde zaten çalışman hata ya işine adapte olacaksın ya da donmeyeceksin
Adapte olucam ama beni yoran uzen bir kisi icin dayanamadjm istifa ettim benim yaptigim fedakarliklarida kolay kolay kimse etmezdi sirf swvdigim deger verdigim insanlar diye alttan alip sustum icime attim herseyi rn son bir noktada patladı sonra pisman oldum
bence sen iyice düşün derim çünkü aklına hep geldikçe çalıştığın yerde mutlu çalışamaz sin
Mutluyum pozitifim ihtiyacimda yok aslinda ama ben cok deger veriyorum insanlara hayatimda kisitli insanlar vardir isim ailem 2 3 kiz arkadasim o kadar onlarada cok kiymet veririm bir daha gorememek alistigim yerden kopmak beni üzdü
insanları kendin gibi görmen zaten hata kimse göründüğü gibi olmaz değerinden fazla değer verilmez her çalışanın yeri bir handır bizler yolcuyuz uzun yerde çalışan olup üzülmek normal yeni bir iş hayatına girince geçmiş unutulur her yaşantı insana derstir
Ben zor kopuyorum sevdigim kisilerden o yüzden geri döndüm patronuma karsida ilgim var
Ilgın var olduğu için boylesin ama evliyse zaten sonu olmaz kendini hasta eder hiçbir işte başarılı olamazsin
Yeniliklere kapaliyim yeni insanlar yeni is vs Bekledigim tek sey sadece isimle ugrasmakti kopek bakiyorum ellerim perisan koskocaman 5 6 katli ofisi temizliyorum siliyorum supuruyorum toz aliyorum cicekleri suluyorum camlari siliyorum cay kahve vs yapiyorum 3 4 banyoları temizliyorum. Birde ekstra yanimda bir personel var oda benimle kopege bakiyor benden yasca buyuk patronuma bisey diyemediği icin bana soylenip durmasi afra tafra etmesi beni yormasi bulundugim yere karsi her anlamda yordu anlik ofkeyle istifa verdim yine ikna etmeye calisyi mudurum istemedim birde telefonlara bakiyorum asil meslegim stilistlik baska yerlerden cok iyi firsatlar gelmesine ragmen kabul etmiyordum insanlarını sevmis alismistim
sen kendi işini yapmayıp onca işi yapıyorsan zaten bağımlı olmus gibisin ama hayatın hızlı geçtiğini hep aynı yerde kalmadığını analrsin kaçan fırsatlar bir daha geri gelmediğinde üzülen sen olursun
Sevdigim kisilerden baska yere gecis yapamiyorum duygusal dusunuyorum
kendine duvar ordukce hicbiseyden zaten zevk alamicaksin hedeflerine ulasamazsin yeniliklere kapalı olursan
zaten kadınların en büyük hatası duygusal olması işte evlimi peki senin yaşın kaç
26 yasindayim 34 yasinda evli
sorun büyük o zaman senin için
Ben zaten gorsem yeterli yakinlik soz konusu olamaz uzaktan seviyorum bir daha gorememe ihtimali üzdü
bu sende bağımlı hale getirmiş uzaktan olsada zor senin için yolun uzun daha kendi kabuğuna cekilme bence
Zaten Şu an ofisteyim kendimide cok dışlanmış hissediyorum yalnız
bence kendini topla derim kafana takarsan daha kotu olursun hep istifa verdiğin için normal bu işte detaylı konuşmak istersen yaz bazen hiç tanımadığın biriyle konuşmak dertleşmek insanı rahatlatir
Eline yüzüne bulaştırılmış bir süreç
Farkindayim toparlanmaz mi belkide gitmem hayirlidir ben ilerde keske dememek icin o an pisman oldum ve bunu dile getirdim sonrasi icin kabul etmezlerse kaderime razi gelip baska yere giderim enazindan icimde kalmamis olur
Zamanla alışırlar ofistekilere zaman ver
Bana aşiri soguk patronum ve uzak haklilar bisey diyrmiyorum ama uzuluyorum tabi
Zaman her şeyin ilacı
zamanla ısınır
Hakkimda ne dusunuyorlardir
zaman diyelim
çpxuk oyuncağımı bu
Keyfimden etmedim ki Bekledigim tek sey sadece isimle ugrasmakti kopek bakiyorum ellerim perisan koskocaman 5 6 katli ofisi temizliyorum siliyorum supuruyorum toz aliyorum cicekleri suluyorum camlari siliyorum cay kahve vs yapiyorum 3 4 banyoları temizliyorum. Birde ekstra yanimda bir personel var oda benimle kopege bakiyor benden yasca buyuk patronuma bisey diyemediği icin bana soylenip durmasi afra tafra etmesi beni yormasi bulundugim yere karsi her anlamda yordu anlik ofkeyle istifa verdim yine ikna etmeye calisyi mudurum istemedim birde telefonlara bakiyorum asil meslegim stilistlik baska yerlerden cok iyi firsatlar gelmesine ragmen kabul etmiyordum insanlarını sevmis alismistim
Vercen mi