30 yaş erkekler yazar mı? Patronuma aşık oldum aklımdan hiç cikmiyor sizce neden böyle yapıyor?

Ilk once lutfen yargilamayin ya da patron diye boyle dusunuyorsun demeyin daha once calistigim yerde de patronum bana aşık olmusti evliydi işi direkt birakmistim bu defa ben aşık oldum baska yerde baska kisiye ve evli 6 yillik cocugu yok onunda bana karsi ilgisi begenisi var ama geçen bana dedi parani cae cur etme yarin oburgun evlenicen ceyiz al altin al felan dedi ama bir yandan da beni izliyor anlamli bakıyor, belinde silah var bana onu gostermeye çalısıyor. 5 kere istifa ettim birakmadı bazen yuzume bile bakmiyor bazen asjri anlamli bakiyor asil diyecegim şey ben bu kisiyi her haliyle bile kabul ederim hayatimin ilki olsun isterim herseyin ilkini o kiside tatmak isterim esinde boşa vs demem oyle hakkimda yok onu cok arzuluyorum 2 yil yaninda calisiyorum oda beni arzuluyordur ama boylr yapiyor sizce neden
30 yaş erkekler yazar mı? Patronuma aşık oldum aklımdan hiç cikmiyor sizce neden böyle yapıyor?
Cevapla