Selam vermiyor yuzume bakmiyor kafasini egiyor bana bakmamaya calisiyor muhattap olmamaya calisiyor kaciyor gibi uzak duruyor gibi neden oyle yapiyorki
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 513 cevap paylaştı. İki ihtimal geliyor aklıma, ya senden hoşlanıyordur ve şeytana uymamak için bakmıyordur :) ya da çalışmandan memnun değildir, yaptığın bazı hareketlere kızmıştır ve seni görmezden gelerek sana gizli tepki veriyordur senden memnun olmadığına dair.
020 Yorumla
Soran+1 yılAksine cok memnun velinimet olarak gordugunu soylemisti misafirlerine ve istifa etmistim 5 kere hepsinde de durdurdu beni cikmami istemedi
Soran+1 yılAslında biraz uzun hikaye ilk işe girdigim zamanlarda bana karsi bariz ilgiliydi benimde zaman sonra ona karsj ilgim olustu ilgisi hosuma gitmisti sonra cok belli olunca uzaklasti onu görünce elim ayagim titriyordu sakarligim tutuyordu tam leyla oluyordum onu gorunce istemsiz tebessum ediyordum vs sonra bu sekilde bakmamaya baslamisti 2 sene once sonra bu duruma cok takildim mesai saati disinsa aksam 10 gibi yazmistim musait misinix diye aradi cevap verememistim heyecandan sonra mesaj atmistiki betul hanim mesai saati disinda mesaj atmayin ne soyliyeceksenix arayip soyleyin ya da mudurunuzle paylasin aradim baya tepki gostermusti yarini mudurumude cagirtip onun yaninda konustu benimle sen kardesjmizsin otesi olmaz zaten haa olursa cozulemeyen problem o zaman baska yollara basvururuz. Ben sevmuyorum yazismasini felan dedi baya tepki koymustu tabi bu 2 sene once olmustu ama bende ondan yuz bul. ustum neyse o zamandan sonra 1 sene asiri mesafe koyup uzak durdu bende uzak durdu isimd gucumdrydim o zaman cok uzulup aglamistim cunku agrima gitmisti 5 kere istifa etmek istedim birseyleri bahane ederrk birakmadi
Soran+1 yılNeyse normale donmustum
Soran+1 yılNormale donmustuk elini elime degdiriyordu bilerek sonra goz goze gelince ya ayirmadan bakiyordu ya da kacirip duruyor yuzume bakmiyor selam vermiyor 2 sene calisiyorum 2 sene oldu normaledr donmustu bu tavrina neden burundu anlamadjm
Soran+1 yılSustunuz
- +1 yıl
O zaman durum açıklığa kavuşuyor bence :) Ya hoşlanıp şeytana uymamak istiyor uzak duruyor, ya da aksine çalışan olarak seni sevmesine rağmen duygusal bir ilişkiye kesinlikle uzak ve istemiyor. İkinci ihtimal daha yüksek bence.
Her iki durumda da aranızda bişey olmasını istemediği için uzak duruyor sana. Senin işten ayrılmanı istememesi de sana çalışan olarak değer verdiğini gösteriyor, ama aranızda duygusal bir ilişkiyi de kesinlikle istemiyor. Bir erkeğin bir kadından ilgi görüp karşı adım atmamasının başka açıklaması olmaz.
Soran+1 yılBencede
Soran+1 yılAma bazen elini elime degdiriyordu bilerek
Soran+1 yılEvli olabilir bence
Soran+1 yılAma cocugu olmadigindan eminim cocugu yok evli olsa esi gelirdi illaki bilmiyorum kafam karisti ama evlide olabilir
Soran+1 yılBiliyorlar kesin ama tek kiz benim ve gidip kimseyede soramiyorum ve kimseylede cok konusmuyorum
Soran+1 yılCocugu yok 35 yasinda evli olsa cocugu olmazmi cocuklari seviyor birde ve 2 yil buradayim eşi olsa gelmezmi ama evlide olabilir bilmiyorum kafam karisti
Soran+1 yılEvli bencede
Soran+1 yılYorumlardan onu anladjm
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
26Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 902 cevap paylaştı.
+1 yılSanırım sen bu adamdan hoşlanıyorsun. Ve oda bu durumu biliyor. Temastan kaçmasıda bundan sebep.
012 Yorumla
Soran+1 yılHoslaniyorum hatta daha otesi acikcasu
Soran+1 yılStilistlik yapiyorum. Okumiyacaksniz belki ama yine yazmak istedim biraz uzun hikaye ilk işe girdigim zamanlarda bana karsi bariz ilgiliydi benimde zaman sonra ona karsj ilgim olustu ilgisi hosuma gitmisti sonra cok belli olunca uzaklasti onu görünce elim ayagim titriyordu sakarligim tutuyordu tam leyla oluyordum onu gorunce istemsiz tebessum ediyordum vs sonra bu sekilde bakmamaya baslamisti 2 sene once sonra bu duruma cok takildim mesai saati disinsa aksam 10 gibi yazmistim musait misinix diye aradi cevap verememistim heyecandan sonra mesaj atmistiki betul hanim mesai saati disinda mesaj atmayin ne soyliyeceksenix arayip soyleyin ya da mudurunuzle paylasin aradim baya tepki gostermusti yarini mudurumude cagirtip onun yaninda konustu benimle sen kardesjmizsin otesi olmaz zaten haa olursa cozulemeyen problem o zaman baska yollara basvururuz. Ben sevmuyorum yazismasini felan dedi baya tepki koymustu tabi bu 2 sene once olmustu ama bende ondan yuz bul. ustum neyse o zamandan sonra 1 sene asiri mesafe koyup uzak durdu bende uzak durdu isimd gucumdrydim o zaman cok uzulup aglamistim cunku agrima gitmisti 5 kere istifa etmek istedim birseyleri bahane ederrk birakmadi. Normale donmustuk elini elime degdiriyordu bilerek sonra goz goze gelince ya ayirmadan bakiyordu ya da kacirip duruyor yuzume bakmiyor selam vermiyor 2 sene calisiyorum 2 sene oldu normaledr donmustu bu tavrina neden burundu anlamadjm
- +1 yıl
Tabiki okurum. O kadar zahmet edip yazmışsın.
Sen şu anda onun için zor bir ilişki olursun.
Birincisi çalışanısın. Aynı yerde durduğunuz için öyle bir ilişki hem onun için hemde işyeri için tehlike.
Soran+1 yılBencede oyle ama ben sorun cikarmamki ve o zaman ilgi neden gosteriyorduki zaman zaman
- +1 yıl
İnsanoğlu bu işte bazen değişiyor hali tavrı. Bakmışki konu başka yerlere gidecek vazgeçmiş. Evlimi o.
Soran+1 yılBilmiyorum sormadimda kimseyw ama yorumlardan anladigim kadariyla evli
- +1 yıl
Evli olduğu büyük bir olasılık. Sende artık bu işin olmayacağına inanmalısın.
Soran+1 yılInandim
Soran+1 yılAma ona karsi hislerim degismez
- +1 yıl
Aşık olmuşsun sen. Dikkatli ol derim.
Soran+1 yılmaalesef oldum onu gorunce cok mutlu oluyorum
- +1 yıl
Takıntılı bir hal alacak yakında.
+1 yılBisey mi yasadiniz patronunun la neden öyle yapsın ki sanki. bi. hata yapmış da. sizden utanıyor gibi davraniyo
09 Yorumla
Soran+1 yılOkumiyacaksniz belki ama yine yazmak istedim biraz uzun hikaye ilk işe girdigim zamanlarda bana karsi bariz ilgiliydi benimde zaman sonra ona karsj ilgim olustu ilgisi hosuma gitmisti sonra cok belli olunca uzaklasti onu görünce elim ayagim titriyordu sakarligim tutuyordu tam leyla oluyordum onu gorunce istemsiz tebessum ediyordum vs sonra bu sekilde bakmamaya baslamisti 2 sene once sonra bu duruma cok takildim mesai saati disinsa aksam 10 gibi yazmistim musait misinix diye aradi cevap verememistim heyecandan sonra mesaj atmistiki betul hanim mesai saati disinda mesaj atmayin ne soyliyeceksenix arayip soyleyin ya da mudurunuzle paylasin aradim baya tepki gostermusti yarini mudurumude cagirtip onun yaninda konustu benimle sen kardesjmizsin otesi olmaz zaten haa olursa cozulemeyen problem o zaman baska yollara basvururuz. Ben sevmuyorum yazismasini felan dedi baya tepki koymustu tabi bu 2 sene once olmustu ama bende ondan yuz bul. ustum neyse o zamandan sonra 1 sene asiri mesafe koyup uzak durdu bende uzak durdu isimd gucumdrydim o zaman cok uzulup aglamistim cunku agrima gitmisti 5 kere istifa etmek istedim birseyleri bahane ederrk birakmadi. Normale donmustuk elini elime degdiriyordu bilerek sonra goz goze gelince ya ayirmadan bakiyordu ya da kacirip duruyor yuzume bakmiyor selam vermiyor 2 sene calisiyorum 2 sene oldu normaledr donmustu bu tavrina neden burundu anlamadjm
- +1 yıl
Bu adam. evli. sanırım eşinin yaninda mesaj lasmak hoş olmaz. personel ile ama arasaniz boyle boyle sorunu vardı diye bilir. esi. de şüphelenmez o yüzden öyle tepki vermiştir
Soran+1 yılBilmiyorum ama zaten 2 sene once olmustu onlar dahada zaten asla ne aradim ne yazdim
- +1 yıl
Simdi. nasıl araniz samimi olamadiniz. mi 2 yil baya bir. zaman
Soran+1 yılİste aramiz iyiydi bana cikolata oneriyordu gayet iyiydi simdi yine 2 yil onceki haline dondu
- +1 yıl
Hadi yaş. birden mi. öyle. oldu hic mesaj atmadin falan ama birden soğuk davranmaya. mi. basladi
Soran+1 yılEvet yine
- +1 yıl
Ozn sizden hoşlanıyor bağlanmak istemediği için uzak durmaya çalışıyor
Soran+1 yılBende ondan cok hoslaniyorum
Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Sana ilgi duyuyor olabilir mi kimi insan böyledir fırtınayı içinde koparır dışa vuramaz
01 Yorumla
Soran+1 yılBana karsi zaten ilgisi vardi. Okumiyacaksniz belki ama yine yazmak istedim biraz uzun hikaye ilk işe girdigim zamanlarda bana karsi bariz ilgiliydi benimde zaman sonra ona karsj ilgim olustu ilgisi hosuma gitmisti sonra cok belli olunca uzaklasti onu görünce elim ayagim titriyordu sakarligim tutuyordu tam leyla oluyordum onu gorunce istemsiz tebessum ediyordum vs sonra bu sekilde bakmamaya baslamisti 2 sene once sonra bu duruma cok takildim mesai saati disinsa aksam 10 gibi yazmistim musait misinix diye aradi cevap verememistim heyecandan sonra mesaj atmistiki betul hanim mesai saati disinda mesaj atmayin ne soyliyeceksenix arayip soyleyin ya da mudurunuzle paylasin aradim baya tepki gostermusti yarini mudurumude cagirtip onun yaninda konustu benimle sen kardesjmizsin otesi olmaz zaten haa olursa cozulemeyen problem o zaman baska yollara basvururuz. Ben sevmuyorum yazismasini felan dedi baya tepki koymustu tabi bu 2 sene once olmustu ama bende ondan yuz bul. ustum neyse o zamandan sonra 1 sene asiri mesafe koyup uzak durdu bende uzak durdu isimd gucumdrydim o zaman cok uzulup aglamistim cunku agrima gitmisti 5 kere istifa etmek istedim birseyleri bahane ederrk birakmadi. Normale donmustuk elini elime degdiriyordu bilerek sonra goz goze gelince ya ayirmadan bakiyordu ya da kacirip duruyor yuzume bakmiyor selam vermiyor 2 sene calisiyorum 2 sene oldu normaledr donmustu bu tavrina neden burundu anlamadjm
Belki aşık oluyor itiraf edemiyor ya da kiminin bakışları öyle olur göz göze gelmeyi sevmez
022 Yorumla
Soran+1 yılBende aşık oluyorum çünkü
Soran+1 yıl26 yasindayim 35 yasinda
Soran+1 yılAsla artik adim atmam zaten
Soran+1 yılOkumiyacaksniz belki ama yine yazmak istedim biraz uzun hikaye ilk işe girdigim zamanlarda bana karsi bariz ilgiliydi benimde zaman sonra ona karsj ilgim olustu ilgisi hosuma gitmisti sonra cok belli olunca uzaklasti onu görünce elim ayagim titriyordu sakarligim tutuyordu tam leyla oluyordum onu gorunce istemsiz tebessum ediyordum vs sonra bu sekilde bakmamaya baslamisti 2 sene once sonra bu duruma cok takildim mesai saati disinsa aksam 10 gibi yazmistim musait misinix diye aradi cevap verememistim heyecandan sonra mesaj atmistiki betul hanim mesai saati disinda mesaj atmayin ne soyliyeceksenix arayip soyleyin ya da mudurunuzle paylasin aradim baya tepki gostermusti yarini mudurumude cagirtip onun yaninda konustu benimle sen kardesjmizsin otesi olmaz zaten haa olursa cozulemeyen problem o zaman baska yollara basvururuz. Ben sevmuyorum yazismasini felan dedi baya tepki koymustu tabi bu 2 sene once olmustu ama bende ondan yuz bul. ustum neyse o zamandan sonra 1 sene asiri mesafe koyup uzak durdu bende uzak durdu isimd gucumdrydim o zaman cok uzulup aglamistim cunku agrima gitmisti 5 kere istifa etmek istedim birseyleri bahane ederrk birakmadi. Normale donmustuk elini elime degdiriyordu bilerek sonra goz goze gelince ya ayirmadan bakiyordu ya da kacirip duruyor yuzume bakmiyor selam vermiyor 2 sene calisiyorum 2 sene oldu normaledr donmustu bu tavrina neden burundu anlamadjm
Soran+1 yılCok tesekkur ederim 🌸🌺🙏
Soran+1 yılBilmiyorum ondsn rmin degilim kimseyede soramiyorum
Soran+1 yılCocugu yok ondan eminim eşi olsa illaki ofise gelirdi diye dusunuyorum 2 yil kimse gelmedi
Soran+1 yılTek kiz calisan ben varim hepsi erkek zaten supheleniyorlar benden patronuma karsil ilgimden o yuzden soramiyorumda ya evliyse
Soran+1 yılKesin bilen vardir ama soramiyorum
Soran+1 yılLaf arasinda sorucam o zaman 7 yildir birbirlerini taniyorlar buradaki kisiler illaki bilirler ben yeniyim
- Aşk İlişkileri konusunda 17,2b cevap paylaştı.
+1 yılyani soru kategorisinde bir sorun olduğunu düşünmedim nedense;
yani sana aşık değil bence.
022 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum ama benden personel olarakta cok memnun isimde bir eksiklikte yok beni her dis gorunus olarakta begeniyor elini elime degdirmeye çalışıyordu ilgiliydi benjmdr ilgim vardi acikcasi sonra uzaklasti cok sert mesafe çizdi sonra normale donmustuk simdi yine durduk yere boyle yapiyor
- +1 yıl
belki de ben yanılıyorumdur.
ilgisi vardır uzak durmaya çalışıyordur falan.
Soran+1 yılOkurmusunuz bilmiyorum ama yine yaziyim biraz uzun hikaye ilk işe girdigim zamanlarda bana karsi bariz ilgiliydi benimde zaman sonra ona karsj ilgim olustu ilgisi hosuma gitmisti sonra cok belli olunca uzaklasti onu görünce elim ayagim titriyordu sakarligim tutuyordu tam leyla oluyordum onu gorunce istemsiz tebessum ediyordum vs sonra bu sekilde bakmamaya baslamisti 2 sene once sonra bu duruma cok takildim mesai saati disinsa aksam 10 gibi yazmistim musait misinix diye aradi cevap verememistim heyecandan sonra mesaj atmistiki betul hanim mesai saati disinda mesaj atmayin ne soyliyeceksenix arayip soyleyin ya da mudurunuzle paylasin aradim baya tepki gostermusti yarini mudurumude cagirtip onun yaninda konustu benimle sen kardesjmizsin otesi olmaz zaten haa olursa cozulemeyen problem o zaman baska yollara basvururuz. Ben sevmuyorum yazismasini felan dedi baya tepki koymustu tabi bu 2 sene once olmustu ama bende ondan yuz bul. ustum neyse o zamandan sonra 1 sene asiri mesafe koyup uzak durdu bende uzak durdu isimd gucumdrydim o zaman cok uzulup aglamistim cunku agrima gitmisti 5 kere istifa etmek istedim birseyleri bahane ederrk birakmadi
Soran+1 yılNormale donmustuk elini elime degdiriyordu bilerek sonra goz goze gelince ya ayirmadan bakiyordu ya da kacirip duruyor yuzume bakmiyor selam vermiyor 2 sene calisiyorum 2 sene oldu normaledr donmustu bu tavrina neden burundu anlamadjm
- +1 yıl
evli mi bu adam?
Soran+1 yılBilmiyorum parmaginda yzuk yok tek kiz benim soramiyorum kimseyede ozel hayatini asla yansitmiyor ama evli gibi emin degilim
- +1 yıl
gibi değil evli bence.
başta sana ilgi duymuş, sonra bunun yanlış olacağını düşünüp kendini geri çekmiş olmalı bence.
bence sen de duygusal boşluğunun yarattığı zaafa asla yenilmemelisin.
Soran+1 yılOyleyse peki sonra neden yine ayni ilgiyle yaklasti bana sonra yine geri cekildi
- +1 yıl
bunun cevabı da o kişide.
asıl önemli olan, ne olursa olsun ne yaparsa yapsın senin kafanın neden böyle karıştığı.
Soran+1 yılOna karsi duygusal anlamda hislsrim yuksek ve buyuk
- +1 yıl
anladım.
bence ucu bucağı yok ama sen bilirsin.
Soran+1 yılBencede ama bazen hoşuma gidiyor onu sinirlendirmek ve sinirlendiriyorum sozunu dinlemiyorum ondan dolayida ediyor olabilir. Kopegi var 2 ay oldu köpek alali ve bakim gorevini bana verdi bende bakiyorum seve seve bakarimda cok seviyorum hayvanlafi zaten herneyse bana defalarca ekstra mama verme dedi simariyormus bende defalarca oyle demesine ragmen veriyprdum en son verdigimde yakaladi dedi soz dinlemiyorsun normalde cok kizmasi lazimdi kizmadi kizamadi dedi bir daha verirsen mama kimse kurtaramaz seni bugun yine verdim mama hem kopegi sevdigim icin hem patronumu biraz sjnir etmek icin
- +1 yıl
anlıyorum ama işte sonu?
Soran+1 yılYok
- +1 yıl
o zaman, sana zarar verme ihtimali olacak her duygudan uzak duracaksın değil mi?
Soran+1 yılInsallah
Soran+1 yılPek sanmiyorum acikcasi şu an iş yerinde bile ondan dolayi calisiylrum coktan cikmistim yoksa
- +1 yıl
çıkman daha hayırlı olurdu sanırım.
saplantı gibi bir şey olmuş sende.
Soran+1 yılDegil aslinda sadece bana huzur veriyor ondan dolayi
- +1 yıl
bence sana huzuru verecek olan, seni gerçekten hak edecek sana değer verecek olan kişi.
Soran+1 yılGecen gun zaten herkesin onunde azarlayip aglatti
- +1 yıl
o da dengesiz demek ki.
hala neden peşindesin ki?
+1 yılooo genis bir konu he ilginc merwk ettigim seyler var da burdan sormam zor ama
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 15,6b cevap paylaştı.
+1 yılÖzel bir sebep arama. Belki de umrunda değilsin. Farkına bile varmamıştır
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 732 cevap paylaştı.
+1 yılAslında seni gizliden gizliden takip ediyor bakışlarını falan görüyor ve görmemezlikten geliyor emin ol
03 Yorumla
Soran+1 yılOyle olduguna eminim cunku ixliyor beni kameradan
Soran+1 yılBiraz uzun hikaye ilk işe girdigim zamanlarda bana karsi bariz ilgiliydi benimde zaman sonra ona karsj ilgim olustu ilgisi hosuma gitmisti sonra cok belli olunca uzaklasti onu görünce elim ayagim titriyordu sakarligim tutuyordu tam leyla oluyordum onu gorunce istemsiz tebessum ediyordum vs sonra bu sekilde bakmamaya baslamisti 2 sene once sonra bu duruma cok takildim mesai saati disinsa aksam 10 gibi yazmistim musait misinix diye aradi cevap verememistim heyecandan sonra mesaj atmistiki betul hanim mesai saati disinda mesaj atmayin ne soyliyeceksenix arayip soyleyin ya da mudurunuzle paylasin aradim baya tepki gostermusti yarini mudurumude cagirtip onun yaninda konustu benimle sen kardesjmizsin otesi olmaz zaten haa olursa cozulemeyen problem o zaman baska yollara basvururuz. Ben sevmuyorum yazismasini felan dedi baya tepki koymustu tabi bu 2 sene once olmustu ama bende ondan yuz bul. ustum neyse o zamandan sonra 1 sene asiri mesafe koyup uzak durdu bende uzak durdu isimd gucumdrydim o zaman cok uzulup aglamistim cunku agrima gitmisti 5 kere istifa etmek istedim birseyleri bahane ederrk birakmadi
Soran+1 yılNormale donmustuk elini elime degdiriyordu bilerek sonra goz goze gelince ya ayirmadan bakiyordu ya da kacirip duruyor yuzume bakmiyor selam vermiyor 2 sene calisiyorum 2 sene oldu normaledr donmustu bu tavrina neden burundu anlamadjm
- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılSenden hoşlanıyor olabilir uzak kalmaya çalışıyor belki de
01 Yorumla
Soran+1 yılBeni begeniyor ondan eminim hem dis gorunus olarak hem personel olarak. Okumiyacaksniz belki ama yine yazmak istedim biraz uzun hikaye ilk işe girdigim zamanlarda bana karsi bariz ilgiliydi benimde zaman sonra ona karsj ilgim olustu ilgisi hosuma gitmisti sonra cok belli olunca uzaklasti onu görünce elim ayagim titriyordu sakarligim tutuyordu tam leyla oluyordum onu gorunce istemsiz tebessum ediyordum vs sonra bu sekilde bakmamaya baslamisti 2 sene once sonra bu duruma cok takildim mesai saati disinsa aksam 10 gibi yazmistim musait misinix diye aradi cevap verememistim heyecandan sonra mesaj atmistiki betul hanim mesai saati disinda mesaj atmayin ne soyliyeceksenix arayip soyleyin ya da mudurunuzle paylasin aradim baya tepki gostermusti yarini mudurumude cagirtip onun yaninda konustu benimle sen kardesjmizsin otesi olmaz zaten haa olursa cozulemeyen problem o zaman baska yollara basvururuz. Ben sevmuyorum yazismasini felan dedi baya tepki koymustu tabi bu 2 sene once olmustu ama bende ondan yuz bul. ustum neyse o zamandan sonra 1 sene asiri mesafe koyup uzak durdu bende uzak durdu isimd gucumdrydim o zaman cok uzulup aglamistim cunku agrima gitmisti 5 kere istifa etmek istedim birseyleri bahane ederrk birakmadi. Normale donmustuk elini elime degdiriyordu bilerek sonra goz goze gelince ya ayirmadan bakiyordu ya da kacirip duruyor yuzume bakmiyor selam vermiyor 2 sene calisiyorum 2 sene oldu normaledr donmustu bu tavrina neden burundu anlamadjm
Gizli Üye(30-35)+1 yılFazla samimi olmak istemiyodur tek kadın çalışanmısın
06 Yorumla
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılOkumiyacaksniz belki ama yine yazmak istedim biraz uzun hikaye ilk işe girdigim zamanlarda bana karsi bariz ilgiliydi benimde zaman sonra ona karsj ilgim olustu ilgisi hosuma gitmisti sonra cok belli olunca uzaklasti onu görünce elim ayagim titriyordu sakarligim tutuyordu tam leyla oluyordum onu gorunce istemsiz tebessum ediyordum vs sonra bu sekilde bakmamaya baslamisti 2 sene once sonra bu duruma cok takildim mesai saati disinsa aksam 10 gibi yazmistim musait misinix diye aradi cevap verememistim heyecandan sonra mesaj atmistiki betul hanim mesai saati disinda mesaj atmayin ne soyliyeceksenix arayip soyleyin ya da mudurunuzle paylasin aradim baya tepki gostermusti yarini mudurumude cagirtip onun yaninda konustu benimle sen kardesjmizsin otesi olmaz zaten haa olursa cozulemeyen problem o zaman baska yollara basvururuz. Ben sevmuyorum yazismasini felan dedi baya tepki koymustu tabi bu 2 sene once olmustu ama bende ondan yuz bul. ustum neyse o zamandan sonra 1 sene asiri mesafe koyup uzak durdu bende uzak durdu isimd gucumdrydim o zaman cok uzulup aglamistim cunku agrima gitmisti 5 kere istifa etmek istedim birseyleri bahane ederrk birakmadi. Normale donmustuk elini elime degdiriyordu bilerek sonra goz goze gelince ya ayirmadan bakiyordu ya da kacirip duruyor yuzume bakmiyor selam vermiyor 2 sene calisiyorum 2 sene oldu normaledr donmustu bu tavrina neden burundu anlamadjm
Cevap sahibi+1 yılEşiyle sıkıntı yaşamıştır sonra arası düzelince kendini geri çekmiştir zaten mesai saati dışında aranmaz
Soran+1 yılEvlimj bilmiyorumki
Soran+1 yılDaha arayip yazmiyorum zaten
Soran+1 yılSebep o degilse
Ya bana da böyle yapıyolar bir anda, bilinen bir sebebi de olmuyor. Hiçbir şekilde çözemiyorum nedendir nedir
10 Yorumla
+1 yılNe iş yapıyorsun? Güzel buluyordur seni çekiniyordur
01 Yorumla
Soran+1 yılStilistlik yapiyorum. Okumiyacaksniz belki ama yine yazmak istedim biraz uzun hikaye ilk işe girdigim zamanlarda bana karsi bariz ilgiliydi benimde zaman sonra ona karsj ilgim olustu ilgisi hosuma gitmisti sonra cok belli olunca uzaklasti onu görünce elim ayagim titriyordu sakarligim tutuyordu tam leyla oluyordum onu gorunce istemsiz tebessum ediyordum vs sonra bu sekilde bakmamaya baslamisti 2 sene once sonra bu duruma cok takildim mesai saati disinsa aksam 10 gibi yazmistim musait misinix diye aradi cevap verememistim heyecandan sonra mesaj atmistiki betul hanim mesai saati disinda mesaj atmayin ne soyliyeceksenix arayip soyleyin ya da mudurunuzle paylasin aradim baya tepki gostermusti yarini mudurumude cagirtip onun yaninda konustu benimle sen kardesjmizsin otesi olmaz zaten haa olursa cozulemeyen problem o zaman baska yollara basvururuz. Ben sevmuyorum yazismasini felan dedi baya tepki koymustu tabi bu 2 sene once olmustu ama bende ondan yuz bul. ustum neyse o zamandan sonra 1 sene asiri mesafe koyup uzak durdu bende uzak durdu isimd gucumdrydim o zaman cok uzulup aglamistim cunku agrima gitmisti 5 kere istifa etmek istedim birseyleri bahane ederrk birakmadi. Normale donmustuk elini elime degdiriyordu bilerek sonra goz goze gelince ya ayirmadan bakiyordu ya da kacirip duruyor yuzume bakmiyor selam vermiyor 2 sene calisiyorum 2 sene oldu normaledr donmustu bu tavrina neden burundu anlamadjm
Sana yürümek istemiyor sanırım ben. olsam. sana. yururdum
02 Yorumla
Soran+1 yılBiraz uzun hikaye ilk işe girdigim zamanlarda bana karsi bariz ilgiliydi benimde zaman sonra ona karsj ilgim olustu ilgisi hosuma gitmisti sonra cok belli olunca uzaklasti onu görünce elim ayagim titriyordu sakarligim tutuyordu tam leyla oluyordum onu gorunce istemsiz tebessum ediyordum vs sonra bu sekilde bakmamaya baslamisti 2 sene once sonra bu duruma cok takildim mesai saati disinsa aksam 10 gibi yazmistim musait misinix diye aradi cevap verememistim heyecandan sonra mesaj atmistiki betul hanim mesai saati disinda mesaj atmayin ne soyliyeceksenix arayip soyleyin ya da mudurunuzle paylasin aradim baya tepki gostermusti yarini mudurumude cagirtip onun yaninda konustu benimle sen kardesjmizsin otesi olmaz zaten haa olursa cozulemeyen problem o zaman baska yollara basvururuz. Ben sevmuyorum yazismasini felan dedi baya tepki koymustu tabi bu 2 sene once olmustu ama bende ondan yuz bul. ustum neyse o zamandan sonra 1 sene asiri mesafe koyup uzak durdu bende uzak durdu isimd gucumdrydim o zaman cok uzulup aglamistim cunku agrima gitmisti 5 kere istifa etmek istedim birseyleri bahane ederrk birakmadi. Normale donmustuk elini elime degdiriyordu bilerek sonra goz goze gelince ya ayirmadan bakiyordu ya da kacirip duruyor yuzume bakmiyor selam vermiyor 2 sene calisiyorum 2 sene oldu normaledr donmustu bu tavrina neden burundu anlamadjm
+1 yılpatron evli sende seksi bir kadınsın herhalde
06 Yorumla
Soran+1 yılAslında biraz uzun hikaye ilk işe girdigim zamanlarda bana karsi bariz ilgiliydi benimde zaman sonra ona karsj ilgim olustu ilgisi hosuma gitmisti sonra cok belli olunca uzaklasti onu görünce elim ayagim titriyordu sakarligim tutuyordu tam leyla oluyordum onu gorunce istemsiz tebessum ediyordum vs sonra bu sekilde bakmamaya baslamisti 2 sene once sonra bu duruma cok takildim mesai saati disinsa aksam 10 gibi yazmistim musait misinix diye aradi cevap verememistim heyecandan sonra mesaj atmistiki betul hanim mesai saati disinda mesaj atmayin ne soyliyeceksenix arayip soyleyin ya da mudurunuzle paylasin aradim baya tepki gostermusti yarini mudurumude cagirtip onun yaninda konustu benimle sen kardesjmizsin otesi olmaz zaten haa olursa cozulemeyen problem o zaman baska yollara basvururuz. Ben sevmuyorum yazismasini felan dedi baya tepki koymustu tabi bu 2 sene once olmustu ama bende ondan yuz bul. ustum neyse o zamandan sonra 1 sene asiri mesafe koyup uzak durdu bende uzak durdu isimd gucumdrydim o zaman cok uzulup aglamistim cunku agrima gitmisti 5 kere istifa etmek istedim birseyleri bahane ederrk birakmadi. Normale donmustuk elini elime degdiriyordu bilerek sonra goz goze gelince ya ayirmadan bakiyordu ya da kacirip duruyor yuzume bakmiyor selam vermiyor 2 sene calisiyorum 2 sene oldu normaledr donmustu bu tavrina neden burundu anlamadjm
- +1 yıl
korktuğu bir şeyler var demek ki evlimi patron
Soran+1 yılBilmem parmaginda yuzuk yok evlide olabir olamayabilir 34 35 yasinda 26 yasindayim
- +1 yıl
evli bence
Soran+1 yılOlabilir
- +1 yıl
kolay gelsin dikkatli ol
+1 yılPatron da gözün mü var varsa adam efendi biri sanırım
00 YorumlaSence neden olabilir sen neye bagladin
09 Yorumla
Soran+1 yılBana ilgiliydi ben kendi halimdeydim ve bana karsi cok iyiydi zamanla ilgim olustu
Soran+1 yılBiraz uzun hikaye ilk işe girdigim zamanlarda bana karsi bariz ilgiliydi benimde zaman sonra ona karsj ilgim olustu ilgisi hosuma gitmisti sonra cok belli olunca uzaklasti onu görünce elim ayagim titriyordu sakarligim tutuyordu tam leyla oluyordum onu gorunce istemsiz tebessum ediyordum vs sonra bu sekilde bakmamaya baslamisti 2 sene once sonra bu duruma cok takildim mesai saati disinsa aksam 10 gibi yazmistim musait misinix diye aradi cevap verememistim heyecandan sonra mesaj atmistiki betul hanim mesai saati disinda mesaj atmayin ne soyliyeceksenix arayip soyleyin ya da mudurunuzle paylasin aradim baya tepki gostermusti yarini mudurumude cagirtip onun yaninda konustu benimle sen kardesjmizsin otesi olmaz zaten haa olursa cozulemeyen problem o zaman baska yollara basvururuz. Ben sevmuyorum yazismasini felan dedi baya tepki koymustu tabi bu 2 sene once olmustu ama bende ondan yuz bul. ustum neyse o zamandan sonra 1 sene asiri mesafe koyup uzak durdu bende uzak durdu isimd gucumdrydim o zaman cok uzulup aglamistim cunku agrima gitmisti 5 kere istifa etmek istedim birseyleri bahane ederrk birakmadi. Normale donmustuk elini elime degdiriyordu bilerek sonra goz goze gelince ya ayirmadan bakiyordu ya da kacirip duruyor yuzume bakmiyor selam vermiyor 2 sene calisiyorum 2 sene oldu normaledr donmustu bu tavrina neden burundu anlamadjm
Soran+1 yılO zaman neden elini elime dokunduruyordu ki ya da sonra yine ilgili davranmaya baslamisti neden oyle yapiyor ki o zaman
Soran+1 yılBencede risk almak istemiyor. Cunku personel olarakta memnun benden gitmemden korkuyor olabilir isle duygusllik karisirsa. Cevresjde var makamida var zarar gelmesjnden de korkuyor olabilir
Soran+1 yılBilmiyorum ama evlide olabilir kimseye soramiyorum
Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı. Sana aşık olmaktan korkuyor olmasın?
03 Yorumla
Soran+1 yılAslında biraz uzun hikaye ilk işe girdigim zamanlarda bana karsi bariz ilgiliydi benimde zaman sonra ona karsj ilgim olustu ilgisi hosuma gitmisti sonra cok belli olunca uzaklasti onu görünce elim ayagim titriyordu sakarligim tutuyordu tam leyla oluyordum onu gorunce istemsiz tebessum ediyordum vs sonra bu sekilde bakmamaya baslamisti 2 sene once sonra bu duruma cok takildim mesai saati disinsa aksam 10 gibi yazmistim musait misinix diye aradi cevap verememistim heyecandan sonra mesaj atmistiki betul hanim mesai saati disinda mesaj atmayin ne soyliyeceksenix arayip soyleyin ya da mudurunuzle paylasin aradim baya tepki gostermusti yarini mudurumude cagirtip onun yaninda konustu benimle sen kardesjmizsin otesi olmaz zaten haa olursa cozulemeyen problem o zaman baska yollara basvururuz. Ben sevmuyorum yazismasini felan dedi baya tepki koymustu tabi bu 2 sene once olmustu ama bende ondan yuz bul. ustum neyse o zamandan sonra 1 sene asiri mesafe koyup uzak durdu bende uzak durdu isimd gucumdrydim o zaman cok uzulup aglamistim cunku agrima gitmisti 5 kere istifa etmek istedim birseyleri bahane ederrk birakmadi
Soran+1 yılNormale donmustuk elini elime degdiriyordu bilerek sonra goz goze gelince ya ayirmadan bakiyordu ya da kacirip duruyor yuzume bakmiyor selam vermiyor 2 sene calisiyorum 2 sene oldu normaledr donmustu bu tavrina neden burundu anlamadjm
+1 yılsuratında kesekağıdı falan mı var
01 Yorumla
Soran+1 yılHayir
Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Aranızda bişey mi yaşandı
017 Yorumla
Soran+1 yılOkumiyacaksniz belki ama yine yazmak istedim biraz uzun hikaye ilk işe girdigim zamanlarda bana karsi bariz ilgiliydi benimde zaman sonra ona karsj ilgim olustu ilgisi hosuma gitmisti sonra cok belli olunca uzaklasti onu görünce elim ayagim titriyordu sakarligim tutuyordu tam leyla oluyordum onu gorunce istemsiz tebessum ediyordum vs sonra bu sekilde bakmamaya baslamisti 2 sene once sonra bu duruma cok takildim mesai saati disinsa aksam 10 gibi yazmistim musait misinix diye aradi cevap verememistim heyecandan sonra mesaj atmistiki betul hanim mesai saati disinda mesaj atmayin ne soyliyeceksenix arayip soyleyin ya da mudurunuzle paylasin aradim baya tepki gostermusti yarini mudurumude cagirtip onun yaninda konustu benimle sen kardesjmizsin otesi olmaz zaten haa olursa cozulemeyen problem o zaman baska yollara basvururuz. Ben sevmuyorum yazismasini felan dedi baya tepki koymustu tabi bu 2 sene once olmustu ama bende ondan yuz bul. ustum neyse o zamandan sonra 1 sene asiri mesafe koyup uzak durdu bende uzak durdu isimd gucumdrydim o zaman cok uzulup aglamistim cunku agrima gitmisti 5 kere istifa etmek istedim birseyleri bahane ederrk birakmadi. Normale donmustuk elini elime degdiriyordu bilerek sonra goz goze gelince ya ayirmadan bakiyordu ya da kacirip duruyor yuzume bakmiyor selam vermiyor 2 sene calisiyorum 2 sene oldu normaledr donmustu bu tavrina neden burundu anlamadjm
Soran+1 yılOlabilir
Soran+1 yılHep iş uzerine ondanda rahatsiz oluyordu artik mudurume yaziyorum ne diyilecekse 26 yasindayim 35 yasinda
Soran+1 yılBilmem acik sacikta giyinmem
Soran+1 yılPatron degil mi
Soran+1 yılAma patron patronu kim uyarabilirki 6 7 kisiyiz zaten personeller ve patron var
Soran+1 yılHic oyle dusunmemistim
Soran+1 yılSeviyorum tabiki
Soran+1 yılSevmesem hic bu kadar uzun uzun yazmazdim onunla ilgili seylere takilmaz buraya sormazdim
Adı üzerinde Patron.. Neden baksın ki..
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSenin gibi bi kadîna bende bakamam güzel olduğun için
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 991 cevap paylaştı. Yazarım ben iş yerine hakim biriyim
01 Yorumla
Soran+1 yılBiraz uzun hikaye ilk işe girdigim zamanlarda bana karsi bariz ilgiliydi benimde zaman sonra ona karsj ilgim olustu ilgisi hosuma gitmisti sonra cok belli olunca uzaklasti onu görünce elim ayagim titriyordu sakarligim tutuyordu tam leyla oluyordum onu gorunce istemsiz tebessum ediyordum vs sonra bu sekilde bakmamaya baslamisti 2 sene once sonra bu duruma cok takildim mesai saati disinsa aksam 10 gibi yazmistim musait misinix diye aradi cevap verememistim heyecandan sonra mesaj atmistiki betul hanim mesai saati disinda mesaj atmayin ne soyliyeceksenix arayip soyleyin ya da mudurunuzle paylasin aradim baya tepki gostermusti yarini mudurumude cagirtip onun yaninda konustu benimle sen kardesjmizsin otesi olmaz zaten haa olursa cozulemeyen problem o zaman baska yollara basvururuz. Ben sevmuyorum yazismasini felan dedi baya tepki koymustu tabi bu 2 sene once olmustu ama bende ondan yuz bul. ustum neyse o zamandan sonra 1 sene asiri mesafe koyup uzak durdu bende uzak durdu isimd gucumdrydim o zaman cok uzulup aglamistim cunku agrima gitmisti 5 kere istifa etmek istedim birseyleri bahane ederrk birakmadi. Normale donmustuk elini elime degdiriyordu bilerek sonra goz goze gelince ya ayirmadan bakiyordu ya da kacirip duruyor yuzume bakmiyor selam vermiyor 2 sene calisiyorum 2 sene oldu normaledr donmustu bu tavrina neden burundu anlamadjm
Gizli Üye(25-29)+1 yılEgolu oldugu içindir canim
00 Yorumla
+1 yıldekolte mi giyiniyorsun
05 Yorumla
Soran+1 yılHayir aksine kapali ve bol tesetturlu degilim
Soran+1 yılBiraz uzun hikaye ilk işe girdigim zamanlarda bana karsi bariz ilgiliydi benimde zaman sonra ona karsj ilgim olustu ilgisi hosuma gitmisti sonra cok belli olunca uzaklasti onu görünce elim ayagim titriyordu sakarligim tutuyordu tam leyla oluyordum onu gorunce istemsiz tebessum ediyordum vs sonra bu sekilde bakmamaya baslamisti 2 sene once sonra bu duruma cok takildim mesai saati disinsa aksam 10 gibi yazmistim musait misinix diye aradi cevap verememistim heyecandan sonra mesaj atmistiki betul hanim mesai saati disinda mesaj atmayin ne soyliyeceksenix arayip soyleyin ya da mudurunuzle paylasin aradim baya tepki gostermusti yarini mudurumude cagirtip onun yaninda konustu benimle sen kardesjmizsin otesi olmaz zaten haa olursa cozulemeyen problem o zaman baska yollara basvururuz. Ben sevmuyorum yazismasini felan dedi baya tepki koymustu tabi bu 2 sene once olmustu ama bende ondan yuz bul. ustum neyse o zamandan sonra 1 sene asiri mesafe koyup uzak durdu bende uzak durdu isimd gucumdrydim o zaman cok uzulup aglamistim cunku agrima gitmisti 5 kere istifa etmek istedim birseyleri bahane ederrk birakmadi. Normale donmustuk elini elime degdiriyordu bilerek sonra goz goze gelince ya ayirmadan bakiyordu ya da kacirip duruyor yuzume bakmiyor selam vermiyor 2 sene calisiyorum 2 sene oldu normaledr donmustu bu tavrina neden burundu anlamadjm
- +1 yıl
Baksın mı istiyorsun, bakarsa canını yakabilir. belki de gizliden bakıp hayal ediyordur yatak da seni kimbilir.
Soran+1 yılO zaman bana hic ilgili davranmasjn dengemj bozuyor
- +1 yıl
kızma ama anladığım kadarıyla , onun eline bi geçsen sana neler yapmaz.
Ne oldu aranızda
01 Yorumla
Soran+1 yılBiraz uzun hikaye ilk işe girdigim zamanlarda bana karsi bariz ilgiliydi benimde zaman sonra ona karsj ilgim olustu ilgisi hosuma gitmisti sonra cok belli olunca uzaklasti onu görünce elim ayagim titriyordu sakarligim tutuyordu tam leyla oluyordum onu gorunce istemsiz tebessum ediyordum vs sonra bu sekilde bakmamaya baslamisti 2 sene once sonra bu duruma cok takildim mesai saati disinsa aksam 10 gibi yazmistim musait misinix diye aradi cevap verememistim heyecandan sonra mesaj atmistiki betul hanim mesai saati disinda mesaj atmayin ne soyliyeceksenix arayip soyleyin ya da mudurunuzle paylasin aradim baya tepki gostermusti yarini mudurumude cagirtip onun yaninda konustu benimle sen kardesjmizsin otesi olmaz zaten haa olursa cozulemeyen problem o zaman baska yollara basvururuz. Ben sevmuyorum yazismasini felan dedi baya tepki koymustu tabi bu 2 sene once olmustu ama bende ondan yuz bul. ustum neyse o zamandan sonra 1 sene asiri mesafe koyup uzak durdu bende uzak durdu isimd gucumdrydim o zaman cok uzulup aglamistim cunku agrima gitmisti 5 kere istifa etmek istedim birseyleri bahane ederrk birakmadi. Normale donmustuk elini elime degdiriyordu bilerek sonra goz goze gelince ya ayirmadan bakiyordu ya da kacirip duruyor yuzume bakmiyor selam vermiyor 2 sene calisiyorum 2 sene oldu normaledr donmustu bu tavrina neden burundu anlamadjm
Aşk İlişkileri konusunda 8,5b cevap paylaştı. aslında sen yohhsun
01 Yorumla
Soran+1 yılBiraz uzun hikaye ilk işe girdigim zamanlarda bana karsi bariz ilgiliydi benimde zaman sonra ona karsj ilgim olustu ilgisi hosuma gitmisti sonra cok belli olunca uzaklasti onu görünce elim ayagim titriyordu sakarligim tutuyordu tam leyla oluyordum onu gorunce istemsiz tebessum ediyordum vs sonra bu sekilde bakmamaya baslamisti 2 sene once sonra bu duruma cok takildim mesai saati disinsa aksam 10 gibi yazmistim musait misinix diye aradi cevap verememistim heyecandan sonra mesaj atmistiki betul hanim mesai saati disinda mesaj atmayin ne soyliyeceksenix arayip soyleyin ya da mudurunuzle paylasin aradim baya tepki gostermusti yarini mudurumude cagirtip onun yaninda konustu benimle sen kardesjmizsin otesi olmaz zaten haa olursa cozulemeyen problem o zaman baska yollara basvururuz. Ben sevmuyorum yazismasini felan dedi baya tepki koymustu tabi bu 2 sene once olmustu ama bende ondan yuz bul. ustum neyse o zamandan sonra 1 sene asiri mesafe koyup uzak durdu bende uzak durdu isimd gucumdrydim o zaman cok uzulup aglamistim cunku agrima gitmisti 5 kere istifa etmek istedim birseyleri bahane ederrk birakmadi. Normale donmustuk elini elime degdiriyordu bilerek sonra goz goze gelince ya ayirmadan bakiyordu ya da kacirip duruyor yuzume bakmiyor selam vermiyor 2 sene calisiyorum 2 sene oldu normaledr donmustu bu tavrina neden burundu anlamadjm
- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılBi fikrim yok.
01 Yorumla
Soran+1 yılBiraz uzun hikaye ilk işe girdigim zamanlarda bana karsi bariz ilgiliydi benimde zaman sonra ona karsj ilgim olustu ilgisi hosuma gitmisti sonra cok belli olunca uzaklasti onu görünce elim ayagim titriyordu sakarligim tutuyordu tam leyla oluyordum onu gorunce istemsiz tebessum ediyordum vs sonra bu sekilde bakmamaya baslamisti 2 sene once sonra bu duruma cok takildim mesai saati disinsa aksam 10 gibi yazmistim musait misinix diye aradi cevap verememistim heyecandan sonra mesaj atmistiki betul hanim mesai saati disinda mesaj atmayin ne soyliyeceksenix arayip soyleyin ya da mudurunuzle paylasin aradim baya tepki gostermusti yarini mudurumude cagirtip onun yaninda konustu benimle sen kardesjmizsin otesi olmaz zaten haa olursa cozulemeyen problem o zaman baska yollara basvururuz. Ben sevmuyorum yazismasini felan dedi baya tepki koymustu tabi bu 2 sene once olmustu ama bende ondan yuz bul. ustum neyse o zamandan sonra 1 sene asiri mesafe koyup uzak durdu bende uzak durdu isimd gucumdrydim o zaman cok uzulup aglamistim cunku agrima gitmisti 5 kere istifa etmek istedim birseyleri bahane ederrk birakmadi. Normale donmustuk elini elime degdiriyordu bilerek sonra goz goze gelince ya ayirmadan bakiyordu ya da kacirip duruyor yuzume bakmiyor selam vermiyor 2 sene calisiyorum 2 sene oldu normaledr donmustu bu tavrina neden burundu anlamadjm
Gizli Üye(18-24)+1 yılKaç yaşında
05 Yorumla
Soran+1 yıl35 bende 26 yasindayim
Cevap sahibi+1 yılHoşlanıyor due
Soran+1 yılGecen ağlatti herkesin icinde azarlayip gereksizdi tepkiside
Cevap sahibi+1 yılSen de kız ona
Soran+1 yılHakliydi belki ama gereksizdi. Ben kizamiyorum ama sinir ediyorum
Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Dekoltemi giyiyon
05 Yorumla
Soran+1 yılHayir
Soran+1 yılGuzel bulurlar
gymın nasl
02 Yorumla
Soran+1 yılGuzel acik degil kapali tesetturlu degilim ama genelde hep plazzo pantolon uzerine gomlek ya da ceket giyerim
Devamını Gör(15)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Özellikle 30 yaş üstü kişiler yazar mı? Patronum neden böyle yapıyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer