Özellikle 30 yaş üstü kişiler yazar mı? Patronum neden böyle yapıyor?

Selam vermiyor yuzume bakmiyor kafasini egiyor bana bakmamaya calisiyor muhattap olmamaya calisiyor kaciyor gibi uzak duruyor gibi neden oyle yapiyorki
Özellikle 30 yaş üstü kişiler yazar mı? Patronum neden böyle yapıyor?
Cevapla