Eli yüzü düzgün, giyimine ve kuşamına dikkat eden bakımlı biriyim ama çok yalnızım. Neden olabilir?

arkadaşlar ben çok şükür eli yüzü düzgün giyimine kuşamına dikkat eden bakımlı bir kızım. etrafımdakilerden de hep maşallah gibi iltifatlar alırım. hatta arkadaşlarım okulun dış görünüş açısından en güzel kızı olduğumu söylerler. etrafımdaki bütün arkadaşlarımın sevgilisi var veya onlara yazan bir sürü erkek var. ama ne bana yazan ne de bir girişimde bulunan birisi var. dışarıda herkes bakar. otobüse bindiğimde vesaire falan bazen rahatsız bile olurum hatta ayağa kalkıp arkamı dönerim erkeklerin bakışından. sadece bakıyorlar neden kimse bir girişimde bulunmuyor:( arkadaşlarıma falan da bana yazan kimse yok diyince şaşırıp kalıyorlar nasıl olmaz diye hatta telefonumu açıp bakıyorlar gerçekten öyle mi diye. ben bunun sebebini anlamıyorum. çok şükür elim ayağım düzgün, davranışlarım iyi ve giyim kuşamım da güzel ama neden sevgilim yok? 19 yaşındayım, üniversiteye gidiyorum. hala bir sevgilim olmadı. buna çok ihtimal vermiyorum çünkü sevgilisi olan ve çok yazılan bazı arkadaşlarım da kapalı ama gene de söylemek isterim ben kapalıyım. belki bu yüzdendir diye düşündüm ama değil bence. dışarıda kapalı kızların da hep sevgilisi oluyor. niye böyle anlamadım bakmaya gelince herkes bakıyor ama elde 1 kişi bile yok. ben de sevmek ve sevilmek istiyorum:(
Güncellemeler
+1 yıl
soruyu sordugum gune lanet olsun ne boktan siteymis sacma sapan cevap atmayin
Eli yüzü düzgün, giyimine ve kuşamına dikkat eden bakımlı biriyim ama çok yalnızım. Neden olabilir?
Cevapla