arkadaşlar ben çok şükür eli yüzü düzgün giyimine kuşamına dikkat eden bakımlı bir kızım. etrafımdakilerden de hep maşallah gibi iltifatlar alırım. hatta arkadaşlarım okulun dış görünüş açısından en güzel kızı olduğumu söylerler. etrafımdaki bütün arkadaşlarımın sevgilisi var veya onlara yazan bir sürü erkek var. ama ne bana yazan ne de bir girişimde bulunan birisi var. dışarıda herkes bakar. otobüse bindiğimde vesaire falan bazen rahatsız bile olurum hatta ayağa kalkıp arkamı dönerim erkeklerin bakışından. sadece bakıyorlar neden kimse bir girişimde bulunmuyor:( arkadaşlarıma falan da bana yazan kimse yok diyince şaşırıp kalıyorlar nasıl olmaz diye hatta telefonumu açıp bakıyorlar gerçekten öyle mi diye. ben bunun sebebini anlamıyorum. çok şükür elim ayağım düzgün, davranışlarım iyi ve giyim kuşamım da güzel ama neden sevgilim yok? 19 yaşındayım, üniversiteye gidiyorum. hala bir sevgilim olmadı. buna çok ihtimal vermiyorum çünkü sevgilisi olan ve çok yazılan bazı arkadaşlarım da kapalı ama gene de söylemek isterim ben kapalıyım. belki bu yüzdendir diye düşündüm ama değil bence. dışarıda kapalı kızların da hep sevgilisi oluyor. niye böyle anlamadım bakmaya gelince herkes bakıyor ama elde 1 kişi bile yok. ben de sevmek ve sevilmek istiyorum:(
Güncellemeler
+1 yıl
soruyu sordugum gune lanet olsun ne boktan siteymis sacma sapan cevap atmayin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer