Çevrem çok yakışıklı olduğumu söylüyor. o zaman neden yalnızım abicim ben? sorun nedir, nerdedir tavsiye verin nolur?

geçen gün çalıştığım otele gelen ünlü bir manken bile bana neden mankenlik yapmayı düşünmüyosun dedi. bunca insan dalga geçiyor olamaz herhalde. üniversite öprencisiyim derslerim çok iyi bol bol kiytap okuyorum, sporumu yapıyorum tamam çok sosyal biri değilim belki ama insan bir dost istiyor yani :(
Çevrem çok yakışıklı olduğumu söylüyor. o zaman neden yalnızım abicim ben? sorun nedir, nerdedir tavsiye verin nolur?
Cevapla