Herkes güzel oldugumu söylüyor ama neden yalnızım?

Kişilik olarak tam aşık olunacak biriyim güzel de kızım herkes diyor mesela o gün yolda bir küçük kız direk çok içten görür görmez sen ne kadar güzelmissin dedi herkes böyle diyor ben neden öyleyse yıllardır yalnızım kişilik desen erkek severse tam tamına bağlanıp çok fedakar sadık kalacak da biriyim ama niye böyle aşkı yaşayamıyorum

Herkes güzel oldugumu söylüyor ama neden yalnızım?
Cevapla