7 yıllık ilişkim var ama 3 yıldır uzaktayız, benden soğudu. Ne yapmalıyım?

3senedir dağda asker ikimizde sıkılıyoruz vpde durmak bile istemiyoruz. Dağdan başka bir yeri görmüyordu en son 9ay önce görmüştüm kendisini onu tek heyecanlandıran konu cnsl konular ama ben sadece o konuda var olmak istemiyorum sohbet edebilmek eski heyecanın olmasını istiyorum. Normal konuşunca hemen ofluyor diğer konularda çok ilgileniyor.
Ayrı kalsak mutsuzuz beraber olsak hiçbir şey yapamadığımız için mutsuzuz
7 yıllık ilişkim var ama 3 yıldır uzaktayız, benden soğudu. Ne yapmalıyım?
Cevapla