Sevgilimle 4 yıldır uzaktan ilişki yaşıyoruz ama soğuyorum?

Arkadaşlar sevgilimle 4 yıldan uzun bir süredir beraberiz ve uzaktan ilişki yaşıyoruz onu gerçekte ne sarıldım ne kokladım ne gördüm ben istanbuldayım o antalyada ama kesinlikle nedenini bilmediğim bir şekilde benimle buluşmak istemiyor ortak arkadaşlarımızla buluşuyor ama bana gelince kesinlikle kabul etmiyor ve ben artık çok sıkıldım bu yüzden onu zaman kaybı olarak görmeye başladım ayrılmayı denediğimde izin vermiyor ağlıyor beni bırakma diyor milyonlarca yazı yazıp arıyor ben sensiz yapamam diyor ama ben artık dayanamıyorum ve ne yapacağımı bilmiyorum ilişkimizin başlarında biz bu mesafenin altından kalkarız falan diyorduk ama artık olmuyor 4 sene sabrettim ama çevremdeki insanlara yaklaşmaya başlıyorum ve bu beni çok kötü hissettiriyor onu aldatıyormuşum gibi hissediyorum ama yaşadığımız ilişki mi oyun mu onu da kestiremiyorum ilerde buluşucaz diye diye beni 4 yıldır erteliyor ayrılmak istiyorum ama olmuyor konuşmayı denediğimde bile çocuk gibi ağlamaya başlıyor beni bırakma diye kendini parçalıyor ve ben ne yapacağımı bilmiyorum lütfen yardım edin
Sevgilimle 4 yıldır uzaktan ilişki yaşıyoruz ama soğuyorum?
Cevapla