- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, bence sizi gerçekten sevmiyor yani o 4 yıllık uzak mesafe ilişkisi süresince de kim bilir pek çok kişiyle sevgili olmayı düşündü ya da sizden habersiz birileriyle flört etti yani bunları yapmış olması kuvvetle muhtemel. O yüzden bu ilişkinin gerçekten hakkını vermek isteseydi sonuna kadar sahiplenirdi veya adam gibi ayrılırdı. Dolayısıyla siz daha fazla kendinizi küçük düşürmemelisiniz ve bu insanla bu işin olmayacağının farkına varıp yolları ayırmalısınız. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılEğer bir şeylerin iyiye gitmediğini farkettiysen bunu düzeltmek için çaba göstermelisin fakat sen zaten bir şeyler deniyor durumu açıklıyor konuşuyorsun ama karşı taraf buna çözüm bulmak istemiyor o yüzden gerçekçi bir çözüm düşün ve ayrıl
235 Yorumla
Soran+1 yılBaşlarda ben böyle davranıyordum şimdi bunun intikamını alıyor olabilir mi
- +1 yıl
Hayır çünkü bunun intikamını almak istiyor olsa spontane gelişen bir aramada senin iyi olmadığını bildiği halde gerilmez
- +1 yıl
Ayrıca intikam almak istiyor olsa da bu yine kötü bir karakteristik özellik
Soran+1 yılGerçekten herkes nasıl Kolayca ayrıl diyor. En zor zamanımda o vardı Yanımda ve onun için çok fazla emek verdim her gün onu düşündüm. Ayrılmadan bir yöntemi yok mu Redman yardım et bana
- +1 yıl
Dostum öncelikle psikiyatri doktordur ilaç verir ve ben kendimi psikolog sanmıyorum kız bu kadar zaman geçirmesine rağmen hep sıkıntılı bir ilişki olduğunu söylüyor karşı taraf da kendisi de pek saygılı bir ilişki yürütmemiş iki taraf da bu geçen zaman içinde birbirlerine nasıl davranması gerektiğini çözememiş rastgele geçirmişse bu zamanı içinde hissettikleri doğru hisler olmayabilir kaldı ki kız da artık ne yapacağını bilmiyor durumda erkek ise artık bıkkın durumda bu yüzden iki taraf için de doğru olan sağlıksız bir ilişkiyi zaman için evliliğe dökmektense ayrılmak ya da düzeltmek için saygı sınırlarını tanımak olmalı
Soran+1 yıl4 yıllık uzak mesafe ilişkisi olduğu için olamaz mı düşünün yan yana geldiğiniz gün sayısı 10 gün.
- +1 yıl
Hayır kendi bakış açınla buradaki herkes gibi benim onu ayırıp kendime çekmeye çalıştığımı düşünüyorsun ama yanlış ilişkileri doğru ilerlemiyor bunu kabullenmeleri gerekiyor öncelikle ve bunın üzerine ciddi kalıcı çözümler gerekli bu çözüm evlilik değil ya da ilişkiyi daha da kötüye götürüp iki tarafı daha da yormak üzmek değil bence direkt ayrılmak yerine bunun üzerine konuşmak çok daha mantıklı olur ama yine saygısız ilişki için aynı şeyler yaşanacaktır o yüzden benim fikrim bu ama kendisi zaten birçok şey düşünmüştür
- +1 yıl
Yan yana gelindiği zaman bunları oturup konuşmak çok daha mantıklı olacaktır o zaman bunu öylece uzaktan konuştuğunuz sürece sizlere daha da zarar verecektir bir süre ilgisiz kalıp değerini onun hayatındaki yerini hissettir sonra da bunları konuşmak için buluşmalısın
Soran+1 yılBen buluşmaya çağırıyorum.. Hatta yanıma gelebilmek için fazla fazla mesaiye kalıyordu. Bu beni sevdiğini göstermez mi?
- +1 yıl
Bak ablacım çocuğun sevgisine sana verdiği değere asla bir şey diyemem aradan geçen 4 yılı yaşayan sizsiniz ama bu yılın yüzde kaçında saygı vardı karşılıklı anlayış ve doğru bir sohbet vardı burası biraz muamma gibi çünkü senin geçmişteki tavırların onu sıkmış ve artık her şeye gerilmeye başlamış ilişki sürekli bir gerginlik içinde devam ederse arkasından alışkanlığa döner bunlar da şiddete yol açar yani kısaca aranızdaki saygı eksikliğinden kaynaklı bir sorun bu durum ve bu durumu çözecek tek şey buluşup birbiriniz için verdiğiniz yaptığınız değeri sevgiyi veya zamanı değil saygıyı konuşmak
Soran+1 yılÇok haklısın
Soran+1 yılBir şey de diyemiyorum çünkü saygısızlığı ben başlattım o kadar pişmanım ki o beni o kadar severken kıymetini bilemedim şimdi bıktı benden
- +1 yıl
Ayrıca aranızdaki diğer sorunları görmek için de biraz daha gerçekçi olmaya çalışın hatalarınızı görmezden gelmeyin çünkü hatalar yapılabilir aşılabilir şeylerdir ama saygısızlık anlık olarak tahammül edilemez bir şeydir bu da ilişkiyi her seferinde daha da öldürecektir
Soran+1 yılÇok konuştuk inanın ben çok güzel dille anlattım ama onun beni kaybetmekten korktuğunu görmeye ihtiyacım var onu göremezsem sürekli depresif davranıyorum
- +1 yıl
Aslında senin için önemi sana verdiği değer ve seni sahiplenme seni koruma senin için verdiği değeri göstermesi ile ilgiliyse aslında senin ihtiyacın olan şey o değil onun vereceği ilgi olur bu da seninle alakalı bir durum kendini küçük görme özgüvensiz olma baksana bir kişi seni bu kadar kırıyorken sırf onun ilgisi sahiplenmesi koruması ilgilenmesi için kendinden ödün veriyor kendine acı çektiriyorsun ona muhtaç olduğuna inanırsan aranızdaki bağ sevgi bağından başka bir şeye dönüşür
Soran+1 yılSiz psikoloji mi okudunuz çok mantıklı cevaplar veriyorsunuz.
Soran+1 yılŞu an engeli kaldırdı yazıyor. Bin kere de desem aynı yere geldik beni sinirli yapan bu artık kaldıramıyıcam yazmış
- +1 yıl
Hayır sadece insanları anlamak ve onlar gibi düşünmeyi seviyorum
- +1 yıl
Diğer yorumlarda gördüm tekrar kendini ifade etmek için yazmana gerek yoktu yorma bu kadar kendini
- +1 yıl
Bence artık uzak mesafeden dolayı birbirimizin hayatındaki önemini değerini ve aramızdaki bağı birbirimize yeterince hissettirmiyoruz ve buluşup aramızdaki sorunu gerçekten çözüm odaklı bir şekilde konuşmalıyız gibi bir şeyler söyleyebilirsin
Soran+1 yılBitsin ciddiyim yazdı.
Soran+1 yılKavga etmekten bıkmış ne diyebilirim ki.
- +1 yıl
Biraz zaman tanıyın sonra bunları daha sağlıklı daha doğru şekilde oturup konuşmak için mutlaka fırsatınız olur
Soran+1 yılYazar mı sizce bana
Soran+1 yılSadece tamam dedim. Gece diyordu ki ya tamam ya devam ya her şeyi düzelticez ya da bir daha haber almıcaz mesaj atmıcaz. Bir daha bana yazmaz herhalde...
- +1 yıl
Onu tanımadan buna yorum yapamam ama kendisi yazmasa bile ilerde doğum günü bahanesi gibi bahanelerle yazarsın sen
Soran+1 yılIstemiyorum gerçekten bir adım görmeden adım atmak istemiyorum.
- +1 yıl
Tamam saygım sonsuz iradene fikirlerine güçlü durmak istemene ve umarım sen de bu kararına saygı duyup böyle bir adım atmazsın neyse bana başka bir sorun ya da konuşmak istediğin başka bir şey yoksa ben gidiyorum ve artık uyu dinlen kafanı bu kadar meşgul edip kendini değersizleştirme
Soran+1 yılTeşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim faydam olduysa ne mutlu bana her zaman aklına takılan her konuda bu yorumdan ulaşabilirsin iyi günler ve kendini değerli hissedeceğin zamanlar dileğiyle
- +1 yıl
Xper 2 olmam gerekiyor
Uzak mesafe ilişkisinden ancak bu kadar olur. Sağlıklı bir şekilde ilişki yaşamak istiyorsan yakın çevrenden biriyle sevgili olmalısın. Bence kendini bu saçma ilişkiden bir an önce kurtarmalısın. Zaten sevgilin de anlayışlı biri değilmiş. Sürekli nazını çekmek zorunda kalıyormuşsun. Böyle biriyle ömrünü çürüteceğine, her zaman yanında olabilecek ve seni mutlu edebilecek biriyle yoluna devam etmelisin.
00 Yorumla
+1 yılKendinizi sakinleştirin önce.. Yıpratıcı olan bu süreci biraz yumuşatmak için sessiz kalın. Özlemesine fırsat oluşsun...
12 Yorumla
Soran+1 yılÇok mantıklı. Herkes ayrıl, seni sevmiyor, uzaksınız seni aldatıyordur dedi. Peki uzak kalınca beni gerçekten özleyip yazar mı?
- +1 yıl
Bunun cvbını siz hissedersiniz aranızdaki iletişimden. Huyunu tanırsınız. Ama önce siz bu süreçte sabırlı olup kendinizi güçlendirin. O düşünsün sizi kazanmayı. Kendinizi üzmeyin meşgul olacak iyi gelecek şeyler deneyin. Saçınızı değiştirin mesela. Spor yürüyüş de iyi geliyor 💐
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılDengesiz birisi seni sevmiyor sadece elinde tutuyor ayrılabilirsin
00 Yorumla Tövbe bende yaşadım uzak mesafe ilişkisi, baktım eskisi gibi değil kız artık, beni dünyaya geldiğime pişman etti sevdiğime pişman etti.
Izdırap ızdırap, ızdırap ızdırap uzak mesafe, resmen çileden çıkıyor isin bir tartışma olunca klavye ile kavga ediyor idim sanki yanımda olsa kavgalar bile olmaz idi, ayrılmadık, işte, şüphe yorulmalar, git geller, Allah yardım etsin başka bir şey demek istemiyorum, uzak mesafe ilişkisi duyunca sinir katsayım artıyor, yani bu senin olayla ilgili değil, zor, ömür törpüsü bir ilişki04 Yorumla
Soran+1 yılHala onu seviyor musun, devam ediyor musunuz?
Soran+1 yılO mu terk etti
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
Tatlım kendini yıpratma çünkü karşında seninle aynı çabada olmayan biri varTek tarafın çabası ile yürümezBiraz zaman ver ikinizede yalnız kalın yazma arama senin canın yanıyor onun yanmıyorsa ve umrunda değilse senin yapacağın tek şey ayrılmak. Arama yazma bu süreçte eğer gerçekten seviyorsa senin yokluğun zor geliyorsa yazar ve arar. Biraz sakin ol ve bekle zor biliyorum ama imkansız değil00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 10,2b cevap paylaştı. cılkı çıkmak üzere. darboğaza girmeden aileler tanışsın isteme vs olsun.. veya sonu karanlık.. görüşüm bu şekilde. evcilik oyunu değil bu. benzerini yaşadım ama baktım sonu iyiye gitmiyor. elimi taşın altına koydum. dünyanın bir ucuna gittim evlendim onunla.. yoksa kaybedecektim. evcilik oynamayın. tadında bırakın ya resmileşsin artık.. ya da kendi kendinizi kandırır durursunuz anca. sorunlar da artar.
00 Yorumla
+1 yılbence sizinkisi bir alışkanlık olmuş bir ilişkiden ziyade çevresinde birileri kalmazsa size yaklaşıyor sonra tam tersi birisi olunca kötü davranıyor gibi
uzak mesafe ilişkilerin de bu şekilde sert davranışlar varsa bence o ilişki bitmeli
sana tavsiyem senin de onu engelleyip hayatına devam etmen artık sanırım yapman gereken tam olarak bu00 YorumlaGerçekten 4 yılda 3 kez görüşmek çok az ya. Bence ikiniz de bunun öfkesi de birikmiş olabilir. Bir şekilde ya sık sık görüşme yoluna gitmeniz gerekiyor. Ya da bu işi çok fazla uzatmadan herkesin kendi yoluna gitmesi. Çünkü artık bu mesele kangren haline gelmiş bir durumda. Tedavisi zor ama imkansız değil. Eğer birbirinizi gerçekten seviyorsanız bunu zaten bir şekilde çözebilirsiniz burada önemli olan diyalog halinde kalabilmek.
10 Yorumla
+1 yılyanı bende uzak mesafe ılıskısı yasadım bır sureden sonra ınsan dayanamıyor yanı bulusabılme ımkanınız bırlıkde olabılme (cınsellık olarak deıl tabıkı yanlıs anlamayın) olsa ınan hersey yoluna gırer ona ragmen gırmezse uzulerek soyluyorum bıtırmek daha faydalı olur
09 Yorumla
Soran+1 yılBencede.. Çünkü onu tanıyorum 4 yıl oldu ve hala daha uzaklık bitmiyor insanın canına tak ediyor. Ama acı veriyor ayrılık ya başka biriyle olursa düşüncesi..
- +1 yıl
kesınlıkle ama ıcını ferah tut yanı ıstedıgın gıbı de gıtmeyebılır bu dusunceyı de aklının kosesınde tut kı alacagın acının yukunu az da olsa hafıfletır umarım hersey ıstedıgın gıbı olur
Soran+1 yılAllah razı olsun düşünceli olan sizlerden. Kimseyle konuşamasaydım kafayı yerdim
- +1 yıl
gercekden yer yuzundekı en buyuk acı kayıp acısı helekı sevdıklerını kaybetmek ınsanı bıtırıyor ben yasadım baskaları yasamasın dıye ugrasıyorum
- +1 yıl
sız yıne 3kere gorusmussunuz bız 2 yıl konustuk ve gorusemedık en fazla goruntulu konustuk e sonucunda uzak olmamız ve bırbırımızı anlayamamız bızı bıtırdı sonra da hayatlarmızı kararttı evet ustesınden gelebılıyorsun ama o kaybettıgın zamanı gerı alamıyorsun ıste maalesef
Soran+1 yılPeki ayrıldıktan sonra başkası ile oldu mu o? Ya da sen onu unutup başkasıyla oldun mu? Sizin kavgalarınız da bizimki gibi miydi? O ağlarken yanında olamadığın için gerildiğin oldu mu?
- +1 yıl
Oda bende uzun bi sure birlikde olamadik baskasiyla da bizim kavgalarimiz cok farkliydi ve o donem askerdim hem uzak hem askerlik cok bulamistik ve o aglarken yaninda olamamak yuzunden intihar etmenin esigine kadar gelmistim biraz zaman aldi ama alistik simdi ikimizinde farkli hayatlari var Şu an ne yapiuor bilmiyorum ama hayatini yoluna soktugunu biliyorum bu
Soran+1 yılAğladığında yanında olamadığın için neden intihar etmeyi düşündün ki? Benimkide bunu yaşıyordu sanırım. Ona içinde sevgi ve özlem hissediyor musun..
- +1 yıl
Tabiki spnucta okadar yasanmisliklarimiz var kusura baka gece yorgnlukdan uyumusum
+1 yılMadem seni kaybetmek den korkuyo yaz biti korkma bu gidişle er ya da gec bu olucak eyer peşinden koşarsa senindir ve sana nasıl davranmasını istiyosan belirtirsin he umrunda olmuyo mu seni sevmeyen biri ile zaman harcama daha fazla
130 Yorumla
Soran+1 yılAslında şöyle ben ağlamazsam rahatsız olduğum konuları açmazsam çok iyi davranıyor gün içinde beni arıyor güzel sözler ediyor ne zaman ben konuyu açsam Bana böyle davrandın beni kırdın desem çıldırıyor engellemeye kadar gidiyor.
- +1 yıl
Yaw bak yanlış bir şey söylersem şimdiden kusura bakma ama seven insan sevdiginin bir damla göz yaşı dökmesini istemez sen sevgiyi aşkı yanlış tanımışın sevgi aşk öyle bir şey degil bak ben de sevdim o mutlu olsun diye elimden geleni yaptım 2 sene sürdü sadece 1 kere aglatım istemeden ve benim canım yandı o aglarken
- +1 yıl
Senin ki seni engeliyo aglıyon diye yaw deymeyecek adamlar icin gözyaşı döküyon yanlış kalptesin sen gülerken aglarken de yanında olan adamın peşinden git böyle aglıyon diye engel atanın peşinden degil
Soran+1 yılO da böyleydi eskiden ben çok fazla arayıp mesaj attım. En ufak şeye ağlar oldum. O da sürekli ağlama diyor ben ağlamaya devam ediyorum. Sonra sinirleniyor
- +1 yıl
Tamam da bak sevdigin kişi düşüncesiz kendin diyosun en ufak şeye aglar oldum demeki hasas bi dönem geciriyosun altan alması lazım ken engel atıyo gene haksız onu boşa savunuyorsun biliyorum seviyosun o yüzden bu savunma ama kendine yazık ediyosun ne adamlar var bırak aglamayı haklı oldugu halde özür dileyen ac gözünü artık
Soran+1 yılEvet ben ondan yardım isterken üstüne birde engelledi canım nasıl acıyor anlatamam
Soran+1 yılŞu an engeli kaldırdı yazıyor. Bin kere de desem aynı yere geldik beni sinirli yapan bu artık kaldıramıyıcam yazmış
- +1 yıl
Biliyorum o acıyı maalesef ama dediğim gibi
Üzülme aglama güclü ol başını dik tut bırak gitsin giden seni sen oldugun icin seven biri cıkar karşına mutlu olman icin cabalayan biri cıkar karşına dersin ozaman üzüldügümde yanımda olmayan biri icin göz yaşı dökmüşüm diye gülersin
Soran+1 yılEn çok koyan da bu üzüldüğümde yanımda olmuyorsun diyordum sen ağlarken elimden bir şey gelmemesi beni sinirlendiriyor diyordu
- +1 yıl
Ya bırak kaldırmasın o sanıyo ki özür dilicen
Sakın özür felen dileme özür dilenecek hic bir şey yaşmadın asıl o özür dilesin senden seni aglarken bırakıp giti icin - +1 yıl
Bu yalan bu arada sen aglarken elimden bir şey gelmiyo demesi inanma buna aglatmasa böyle bir şey demesine gerek yok
Soran+1 yılBen çok fazla aradığım için olabilir mi peki? Daha önce bunu yaptığında whatsapp I sildim sms ten sürekli üzülme sen üzğldükçe kötü oluyorum herkes senin gibi bir eş ister falan yazmıştı
- +1 yıl
Yapma nolur sun kandırma kendini anladığım kadar uzak ilişki yaşıyorsun uzak ilişkiler kavgayı tetiklemez aksine kavga edicek bir şey bulamasın cok araman da normal cünki aranızda mesafe var göremiyorsun edemiyosun naptıgını bilmiyosun merak ediyosun o yüzden arıyosun normal bu
Bak aynısı onun başına gekse aglasa telefonda sen sinirlenip engelmi atarsın yoksa onu güldürmeye mi calışırsın aglamasın diye o daha fazla üzülsün diye bırakıp gidermisin yoksa yanında mı durusun allah aşkına
Soran+1 yılBunu yaptığı da oldu. Yani her zaman kötü değildi. Kafam çok karışık ya.
- +1 yıl
Ben ne dersem diyim sen onu seviceksin ve savunacaksın biliyorum benden sana sadece tavsiye senin icin csbalayanı seni üzmemeye calışanı üzüldügünde başını omzuna yaslauabilecegin en azından böyle engel atmak yerine güldürmeye calışan birini sev
Engel atıp kacmak yarı yolda bırakmak basit insanların işi sevmeyenlerin işi buna ister inan ister inanma ve üzülme cidden döktüğün bir damla göz yaşına degmeyecek
Soran+1 yılNe acı melek gibi bir insanın bunları yapması, zaten güvensizdim artık hiç kimseye güvenemeyeceğim
- +1 yıl
Melek dedinde aklıma bir şarkı geldi dinlemek istersen linki bırakıyorum yorumun altına
Soran+1 yılŞimdi dinleyemiyorum ama o kadar kötü şeyler yazan insanlar var ki canım yanarken benimle alay ediyorlar insanlar ne acımasız
- +1 yıl
Farketim heryerde var bu toxic malar onların empati yetenegi yok duygusuz insanlar boş ver takılma sen onlara ve ayrıca üzülme halla üzülüyorsun farkındayım hayatından cıkar 1 2 hafta kafandan at sonra baktın düzeliyo devam edersin düzelmese yol ver gitsin emin ol seni sen oldugun icin seven bir sürü kişi cıkar sen de seversin başka birini biliyorum şu an bunlar sana cok uzak geliyo ama vallaha deymez ya akıtıgın göz yaşlarına felen yazık günah yemin ederim mutlu ol başka şeylerle dagıt kafanı kötü insanların yorumlarına takılma hem bak bende yaşadım bir sürü şey atlatıyosun zamanla valla bak
Soran+1 yılBen onu istiyorum ya
- +1 yıl
Onsuz da mutlu olabilirsin buzamana kadar o yoktu şimdi de olmasa bir şey kaybetmesin yinede onu isticeksin ama bu seni daha cok üzücek
Olsun diceksin üzün ama burada olsun yeter dersin de o burada bile degil - +1 yıl
Ya ne kadar güzel yazmışsınız. Sizi tebrik ediyorum çok güzel yanında olup hanımefendiyi kırmadan aktarmaya çalışmışsınız. Diğer yorumları okurken sizinki aralarında en masumca ve nazikçe olanıydı. Böyle insanlara rastlamak bir nebze olsun mutlu etti beni
- +1 yıl
Merhaba size de şunu demek istiyorum benim de 6 senelik ilişkim vardı ve ondan asla vazgeçemeyeceğimi düşünürdüm. Belli bir noktadan sonra o eskiden olan insan tamamen değişti ağlamalarıma tahammül edemez oldu ve bambaşka birisine dönüştü. Ben kimse nefret etmesin diye kavgalarımızı anlatamıyordum son zamanlarda kimseye. Onu hep savunuyordum yaptığın her şeyin açıklaması olduğunu düşünüp suçu kendime atıyordum ama yapmayın. Siz bunu sakın yapmayın. Seven insan sizi ağlatmaz bu noktaya getirip sizi üzmez. Dindar biriyim demişsiniz lütfen Allaha yalvarın ve bolca dua edin hep hayırlısını isteyin
- +1 yıl
Eğer o kişiyle iyi olsanız bile her şeyi oturup tartın biçin. lütfen onu kendi kendinize karşı savunmayın. Doğru dürüst bir şekilde öyle bir insanla mutlu olup olamayacağınızı düşünün. Sizi engelliyor ve kırıyor evlenince aynı evde yapmayacağını mı sanıyorsunuz? Çok büyük bir yanılgı. Lütfen gözlerinizi açın ve etrafınıza bakın sizi mutlu edecek ve kırmayacak çok iyi insanlar var
Soran+1 yılUzak olduğumuz için ağladığında elimden bir şey gelmiyor sakinleştirmeye çalışıyorum yine ağlıyorsun diyor bana. Yanında olsam asla olmaz hatta beni ağlarken görünce öpmek istediğini sarılmak istediğini söyledi.
- +1 yıl
@Tuhaflar_tuhafı yani elimden bir şey geldiyse ne mutlu bana sende cok şey yaşamışsın bende az cok biliyoruz olacak ve olan şeyleri ve teşekür ederim.
- +1 yıl
Ama son zamanlarda bunun olmadığını yazmışsınız. Yani sizi engelliyor. Değer veren bir insan bunu yapar öı sizce? Ya da sizi her şeyden çok düşünen bit insan? Sizi seviyordur alışkanlık da vardır. Ama alışkanlığı daha fazla olmuştur artık. Sevgi önemli ama sevgiden daha önemli şeyler de var saygı ve güven. Sizin aranızda saygı kavramı gitmiş maalesef. Size ayrılın diyemem buna hakkım yok fakat her şeyi düşünün. Şu an size sevgilinizi savunan insanlar haklı gibi gelecek ama suçu kendinize atmayın! Şunu asla unutmayın size çok değer veren üzerinize titreyen bir insan bunları yapmaz
- +1 yıl
@Tuhaflar_tuhafı aşırı haklı
- +1 yıl
Evet öyle bundan sonra çok güzel şeyler yaşarız inşallaj
+1 yılToksik ilişkiye dönüşmüş sen de bir şekilde bağımlı hale gelmişsin tavsiyem serbest bırakman ve bu kadar sürede bu kadar az görüşme gerçekten az, değmez.
02 Yorumla
Soran+1 yılYüz yüze geldiğimiz 10 gün sadece. Ama uzak da olsak neredeyse her gün her şeyimi anlattığım insandı. Her an aklımda olan... İnsan sevince bütün imkansızlıklara katlanıyor işte. Ama artık tahammülü kalmadı insan bir süre sonra level atlamak istiyor bana dua edin bu acı son bulsun eskisi gibi güzel günlere dönelim...
- +1 yıl
Atlatırsın hiç merak etme bu Dünyada insan neler atlatıyor, ölüm hariç her şeye çare var. Zamanla iyi olursun karşına daha iyileri çıkar. Sonra dersin ne kadar aptalmışım bir de üzülmüşüm çocukça bir şey için diye. Benden sana abla tavsiyesi. 🌸💕
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılTecrubelerim ce zaman kaybı çöpe gitmiş yıllar çünki davulun sesi uzaktan hoş yakın olunsa bukadr sürmezdi özlemler kavuşma ihtimalleri yüzünden uzamış
00 Yorumla
+1 yılSevgi yok arada alışkanlık benimde öyle olmuştu aman nasıl yaparım ayrılırsak der dururdum ayrıldım rahat ettim kafada rahatlamıştı ve sakın arama sorma sonuçta ben adım attım o engelledi diyorsun
00 Yorumla
+1 yılKendime şunu sor tamam mı ben bu kişiyle evlenince bir hayat yaşabilirmiyim? Ayrılmak şu an sana acı veriyordur ama belki de en iyisi ayrılmaktır.
02 Yorumla
Soran+1 yılEvlenince her şey daha iyi olur çünkü sürekli uzak olmak kavgaları tetikliyor
- +1 yıl
İnsan neyse odur uzak yakın fark etmez. Sen bilirsin
Dengesiz biri olmuş çıkmış kardeşim daha ne olacak.
12 Yorumla
Soran+1 yılBen getirdim onu bu hale
- +1 yıl
Aynı kefede birbirinizi bulmuşsunuz o zaman ne deyim kardeşim. Karşıt çin adamın zaten saat kadranını bozar. 😃
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılOnun başka sevgilisi vardır eksin kimse 4 sene uzaktan sevgili olamaz 4 senede bir okul biter yani yuh
00 Yorumla
+1 yıl4 yılda 3 defa görüşmek çok çok azmış.. ilişki denmez pek ona yanlış anlama. Asker arkadaşı bile daha çok görüşür
00 Yorumla
+1 yılSen uzakta olduğun halde üç kere görmüşsün ben aynı şehirde olduğum halde bir senede bana görüşme fırsatı bile vermedi
00 Yorumla
+1 yılKendinide hayatınıda mahvetme yol yakınken dön. Bu gidişin sonu senin için zindandan beter , belli ki seni sevmiyor haketmiyor. Lütfen bırak
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılİlişkiniz zarar görmüş, olmaması gereken bir yere evrilmis ayrılmanız ikiniz açısından da iyi olacaktır.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılİlişki böyle bir şey değil yaa.. Yokluk mu boşluk mu nedir bu uzak mesafe... 4 yılda 3 kez görüşmek nedir? İlişki böyle olmaz. Yol ver
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10,8b cevap paylaştı.
+1 yılUzak dur sana iyi gelecek. Anlarsa degerini gelir gelmezse de kurtulmus olursun
020 Yorumla
Soran+1 yılInanamıyorum bu kadar çok seven insan nasıl bu hale geldi. Ben çok fazla arayıp mesaj atıp bir yerlerini mi kaldırdım yani
- +1 yıl
Muhtemelen. Seni cepte goruyodur
Soran+1 yılCepte gören birine nasıl davranmalı
- +1 yıl
Uzak durcan iste :)
Soran+1 yılNe kadar süre uzak durmalıyım bir hafta ay yıl..
- +1 yıl
Duzelene kadar
Soran+1 yılEngeli kaldırdı beni bu hale getiren bu kavgalar artık kaldıramıyıcam dedi. Bitsin ciddiyim dedi. 😞
- +1 yıl
Yazsana bidaha asma su yuzunu erken kurtuldun iyi tarafindan bak
Soran+1 yılErken mi yıllar oldu şimdi ne yapacağım ben
Soran+1 yılBana yazıcak mı sizce geri dönecek mi
- +1 yıl
Donse ne olacak ne kadar guvenceksin. Erken tabi daha gex de olabilirdi
Soran+1 yılBeni aldatmadı, yalan söylemedi bunlar haricinde ayrılık varsa bu beni üzer tabi...
- +1 yıl
4 senede 3 kere gorusmussunuz ve artik uzmeye baslamis seni
- +1 yıl
Beni engelleyip baskasiyla konusmadigini bilemezsin
Soran+1 yılYok kısa sürede engeli kaldırdı zaten. Öyle biri değil Çevrimiçi olmasından anlarım onu. Çok kavga çıkartım ben o da bıktı anlıyorum. Ve şöyle diyim her gün ağladığımı görüyordu. Siz de bir erkeksiniz ne yaparsam beni kaybetmekten korkacak
- +1 yıl
Sevmiyor seni. Istedigini yap. Avut kendini. Ne kadar erken kabullensen o kadar iyi de pek kabullenecek gibi durmuyosun
Soran+1 yılSevmediğini nereden biliyorsun sevdiğini söyledi
- +1 yıl
Tamam ben de seni seviyorum seviyo oldum bak. Ne guzel is. Sen sevdigini üzüyo musun. Bi ofkeyle sirtini dönüyo musun.
Soran+1 yılYaptığım oldu hem de çok uzun süre... Onu bu hale ben getirdim...
- +1 yıl
Sen kendini suclamaya devam et bu sekilde varilcak bi yer yok
+1 yılSıradaki sorun "4 yıllık ilişkim bitti çok kötüyüm nasıl düzeleceğim''
10 Yorumla
+1 yılCiddi misin? Sadece 3 kez ve 4 yıl... pardonda kanka kendine gelesin diye dicem enayi misin?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBöyle dengesiz birinden zaten hayır gelmez. Ayrıl gitsin. Ayrıca uzak mesafe ilişkisi dışında ailenin isteksizliği var. Böyle bir ilişkiye neden devam ediyorsun?
00 Yorumla
+1 yıl😇
4 seneni boşa vermişsin. Seni sebse çoktan evlenirdiniz.
Bence bu sevgilin evli 😉00 Yorumla
+1 yıl4 yılda 3 kere mi? 😳 vakit kaybı olmuş öyle ilişki mi olur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
+1 yılNeden bu kadar az görüştünüz bu görüşmelerde ne oldu
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. 4yılda 3 defa görüşmek mi, nasıl bi güven bu helal be 🥳
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenin zamanı gelmiş
01 Yorumla
Soran+1 yılHerkes ayrıl diyor siz neden böyle düşündünüz...
Gizli Üye(30-35)+1 yılİzlemeni tavsiye ederim.
https://www.youtube.com/embed/wO8CGbueOtU00 Yorumla
+1 yılBenimde 3 yilik uzak mesafe iliskim vardi simdi evliyiz ben engeledigim oldu ama napti eti affetirdi sinirden engeliodum,
öteki iliskilerimde beni biri engeledi bende aci cektim sanki dünyanin seyiydi halbuki tam bi Oo…. Du00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıluzak mesafe biraz sıkıntılı sanırım ya umarım düzelir ama
00 Yorumla
+1 yılSeni muhtemelen aldatıyor çocukla bir geleceğiniz olacağını sanmıyorum, olsaydı eğer 4 senedir ufak ilerleme bile olsa olurdu. Ayrıl bence
01 Yorumla
+1 yılArtık evliliğin gerçekleşmesini çok umduğu anda sen o umudu yine sonraya biraktinsa , bu duruma gelmistir
00 Yorumla
+1 yılSeninle her evlenme hayali kuran ın köpeği mi olacan sende onu engele tövbe
03 Yorumla
Soran+1 yılİyide bu kişiyle 4 yıldır beraberim ve 2 3 yıl kadar o kadar iyi davranıyordu ki gitmemden o kadar korkuyordu ki. Ben yalan yok biraz sıktım onu tartışma çıkarttım şimdi ise en ufak şeyde sinir krizi geçiriyor ben ağlarken telefonu suratıma kapatıyor.
- +1 yıl
Sorunu çökmeye çalış neden boyle yapiyorsun de sen şöyle böyle yapiyorsun derse ayril
- +1 yıl
Veya kendini düzelt
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlenmek istedigini söylerler zaten hep benim konustugum kiside öyleydi ve onunla gecirdigim sürenin bosa gittigini hissediyorum uzak mesafe iliskisi cidden yürümüyor gecte olsa anlıyor insan
00 Yorumla
+1 yılBıktırmıs olabilir misin
11 Yorumla
Soran+1 yılNe yaparsam düzelir? 1 ay hiç yazmasam unutur mu yoksa pişman olur mu?
+1 yılÜzgünüm ama bu ilişki bitmiş 2.5 yıldan sonra☹️Toksik ilişki dönemi başlamış ve bu çok zararlı
00 Yorumla
+1 yılArtık senin değerli olmadığını anlamış.
05 Yorumla
Soran+1 yılHe ben değerli değildim o da bunu yeni anladı sağ olun gerçekten
- +1 yıl
Yokluğunun varlığından daha iyi olduğunu biliyor artık.
Soran+1 yılNeden canımı yakmaya çalışıyorsunuz
- +1 yıl
Dün hayatında olmayan ve yarında hayatında olacağının garantisi olmayan birini dırdırınla başının etini yersen sonuçta şutlanırsın böyle. Kediyi fazla sıkarsan tırmalar, kuşu fazla sıkarsan ısırır ve kaçar, göğüslerin fazla sıkılırsa acır. Kendin yapmışın ne yaptınsa şimdi otur şeyine hint kınası yak. Özgüveni olmayan ve kendi değerini bilmeyen kavga eder, kıskanır. Adamı kaçırmışın. Haydi şimdide dırdır etsene 😂🤣😅
- +1 yıl
İnsanları sırf dalga geçmek ve onları sinir etmek için rahatsız etmeyi kes ve kızı rahat bırak biraz empati kur herkes aynı şeyleri yaşıyor olsaydı robot doğardık onun dünyasında duygular yoğun böyle biri ona bu tarz şeyler deme hakkına sahip değilsin
- Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılSaf ergen ezik bir kız profili olursan böyle olur
08 Yorumla
Soran+1 yılEzik
- +1 yıl
Evet
Soran+1 yılNe zaman umursamaz davranırsak o zaman güçlü oluyoruz.
- +1 yıl
O şekilde güçlü olunmaz
Soran+1 yılNasıl peki
- +1 yıl
Sen asla güçlü biri olamazsin çok baglanmissin ve duygusalsin sana sövse ailen ne biçim kız yetiştirmiş bile dese sadece ağlar 2 gün sonra tekrar o kişiyi sevmeye devam edersin senin radikal karar alman lazım kafa yok ama bikere seni engelleyen birinin sevdiğini nasıl düşünüyorsun kavga etseniz bile
Soran+1 yılBenimle bu şekilde konuşamazsın haddini bil. Bilip bilmeden ve burada üzgün olduğunu söyleyen bir kıza bunları yazıyorsan senin de ondan aşağı kalır yanın yok def ol.
- +1 yıl
Klasik kabullenemeyen kız profili yazık size
Aşk İlişkileri konusunda 424 cevap paylaştı. Bazı şeyleri tüketmişsiniz artık aranızda
012 Yorumla
Soran+1 yılBitti mi diyorsunuz yani
Soran+1 yılNe yapıyım peki 😞
Soran+1 yılOnu seviyorum sadece çok kırgınım. Aslında şöyle ben ağlamazsam rahatsız olduğum konuları açmazsam çok iyi davranıyor gün içinde beni arıyor güzel sözler ediyor ne zaman ben konuyu açsam Bana böyle davrandın beni kırdın desem çıldırıyor engellemeye kadar gidiyor.
Soran+1 yılHayır öyle biri değil. Ya ben kıskançlık yaptığım oluyordu, işte çok küçük şeyler ama o bunları duymaya tahammül edemiyor yüzüme kapayıp gerginken konuşamam diyor bana bağırarak. Ben de defalarca arıyorum gurur yapıyorum. Birde en ufak şeye ağlar oldum artık
Soran+1 yılAlışmışız.. Bir çaresi yok mu onu seviyorum
Soran+1 yılÇok nadir konuştuğumuz oldu ikimizde dindar insanlarız o yüzden dikkat etmeye çalışıyoruz
- Aşk İlişkileri konusunda 23,1b cevap paylaştı.
+1 yılBöyle dangalaklarla dengenizi bozmayın
10 Yorumla Sana zarar veriyorsa eğer bu ilişki bitir derim
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Ayril bitir cekilmez biri
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Uzak mesafe ilişki ayrılık garanti knk
00 YorumlaSakamısın laaaaaa iliski mi o
00 Yorumla
+1 yılHaha verwmlik ama seviyorsan katlan derim
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılÇok zor yürümez o ilişki benim yurumedi
00 Yorumla 4 yılda 3 görüşme? İlişki?
00 Yorumla
+1 yıl4 yılda 3 görüşme yazık etmişsiniz yılarınıza
00 Yorumla
+1 yılYakın mesafe birini bul Hayat akıyor gidiyor
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Ben üç kere görüşmeyi ilişki diye adlandırmıyorum.
00 Yorumla
+1 yılCok zor olmalı büyük sabır
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılB*kunu çıkarmadan ayrılamıyorsunuz değil mi?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYuh ya 4 senede 3 kez miiii 😂
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılEvlen
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden o zaman daha kötü olmaz mıyız?
- Aşk İlişkileri konusunda 11,4b cevap paylaştı.
+1 yılBence evlenme onla
02 Yorumla
Soran+1 yılNeden
- +1 yıl
Çünkü ikiyüzlü
Tabii ki olur Buyur
02 Yorumla
Soran+1 yılAçıklamayı okur musunuz
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılİlgisiz davran
08 Yorumla
Soran+1 yılİlgisiz davransam bile fark etmeyecek sanki o derece umrunda değilim
- +1 yıl
İnan farkeder ve köpek gibi pişman olur
- +1 yıl
Farketmeyecektir karşı taraf oldukça kör ve inatçı biri hatalarını kendi yanlışlarını görmektense karşı tarafa yükleniyor bu yüzden zaten ilişki yürümüyor ilgisiz olman sadece senin eksikliğini hissetmesini sağlar onu karakterini tavırlarını değiştirmeyecektir
- +1 yıl
Başıma geldiği için söylüyorum ben de
Soran+1 yılPeki ilgisiz Davranınca seninki nasıl tepki verdi
- +1 yıl
Birkaç gün sonra boşluğa düşüp merak etti, yazdı
Soran+1 yılİnşAllah öyle olur ve bana uzun vadeli çözümler lazım. Sürekli ilgisiz mi davranıyım diyorsun ben de sevgimi göstermek istiyorum bir süre sonra
- +1 yıl
O geri dönünce sana gösterirsin
+1 yılAyrıl güzelim evlenip basına dert alma
00 Yorumla
+1 yılAşırı cimriymiş
00 Yorumla- Devamını Gör (8)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer